Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Big Daddy Roth


Ο κύριος Ed 'Big Daddy' Roth. Το πρώτο όνομα που μου ήρθε στο μυαλό μόλις ξεκίνησα pinstriping.

Και… τον ξέρετε.
Είναι εδώ.
Κι εδώ
Κι εδώ
Ο Ed ‘Big Daddy’ Roth ήταν μια τεράστια μορφή ως καλλιτέχνης, cartoonist, μηχανικός, και βαφέας αυτοκινήτων που ελαμψε στη χρυσή περίοδο των Hot Rods το ’50 και το ’60.
O Roth ήταν ο δημιουργός του Rat Fink, ένα απίστευτο αντι-mickey, αντι-disney ποντίκι με τεράστια, κόκκινα συνήθως μάτια, στόμα με κιτρινισμένα δόντια κι ένα κόκκινο T-shirt με τα αρχικά του.
‘R.F’.
Mερικά από τα σκίτσα ήταν τόσο τερατώδη ώστε πιτσιρικάδες που τα φορούσαν να αποβάλλονται από τα σχολεία της Αμερικής του ’60…
Και στα αυτοκίνητα όμως είχε το ίδιο τρελό στυλ όπως και στα σκίτσα του.
Έπαιρνε μια άμορφη μάζα από Plaster of Paris (εύπλαστο υλικό), το έφτιαχνε και το άφηνε να σκληρύνει σε ένα τελείως φουτουριστικό σχήμα που το έντυνε μετά με fiberglass.
Έτσι έφτιαξε ένα αυτοκίνητο που έμεινε θρυλικό, το Mysterio
ή το εντελώς τρελό ‘Beatnik Bandit’ με χειρισμό με joystick και οροφή από φυσητό γυαλί.
Ήταν τέτοια η επιτυχία του Roth που οι κατασκευές του έγιναν μοντέλα της Revell, τα οποία και πούλησαν σαν τρελά…
Η συμφωνία του με την Revell ήταν να παίρνει ένα σεντ για κάθε model kit που πουλούσαν. Το 1963 ο Roth πληρώθηκε $32,000…
Η τρελαμένη φαντασία του Roth χτύπησε κόκκινο με την δημιουργία του Orbitron. Δείτε το, απλά..
Η τεχνολογία του ήταν αλλού. Οι δέσμες από τα τρία φώτα μπροστά, (red green blue) συνδυαζόταν για να δώσουν μια λευκή δέσμη (όπως δουλεύει και το μόνιτορ…)
Το πρωτότυπο  Orbitron εξαφανίστηκε από προσώπου γης (είχε πουληθεί για $750,000 τότε!) και ξαναβρέθηκε πρόσφατα έξω από Μεξικάνικο τσοντάδικο σ’ αυτή την κατάσταση!
Γίνεται restoration από το μηδέν και γίνεται ο χαμός με το project!
Θέλετε κι άλλα; Δείτε όχημα για το κίνημα surf της εποχής…
Και δε μοιάζει και με Smarγκουχ γκουχ γκουχ.
Ή μήπως θέλετε χόβερκραφτ με μοτέρ μοτοσυκλέτας;
Ξέρετε κάτι τέτοιοι τύποι μου λείπουν σήμερα. Σαν αυτόν ή σαν τον Zappa. Οραματιστές τρελοί.

Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

The White Stripes

Eυκαιρία σήμερα με την αργία για τρίτη προσπάθεια στο pinstriping. Εντάξει, εύκολο δεν το λες σε καμία περίπτωση αλλά αρχίζω και βρίσκω μερικά δικά μου ας πούμε κόλπα που να βοηθάνε. Σταμάτησα πχ. να φτιάχνω πρώτα το σχέδιο με μολυβάκι γιατί στο μολυβάκι που έχω δεν πάταγε καλά το χρώμα μετά πάνω (μάλλον λάθος μολύβι;)

Έτσι ζωγραφίζω πλέον 'ξερά' πάνω στο μέταλλο χωρίς οδηγό.

Επίσης απέρριψα στένσιλ κτλ, όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά επειδή θέλω να προσπαθήσω να το κάνω 'the traditional way'.

Την προηγούμενη φορά είχα μείνει σ' αυτό.

Το χω κάνει σβήσε-γράψε το ντεπόζιτο σαν τον μαγικό πίνακα. Μόνο που το σβήσε θέλει διαλυτικό και πολύ τρίψιμο. Πρωί λοιπόν, καφεδάκι και προσπάθεια δεύτερη. Τυχαίο σχήμα πάντα



και μια διχρωμία μετά. 


Εντάξει, καλύτερο απ' το προηγούμενο. Καλό δεν το λες αλλά σκοπός είναι η βελτίωση.

Ξανά διαλυτικό και τρίψιμο και πάμε τρίτη φορά. 



Καλύτερο από τις δυο προηγούμενες (νομίζω). Πρέπει να λύσω ακόμα μερικά προβληματάκια αλλά διαβάζω και βλέπω βιντεάκια σχετικά αλλά θέλω να το προσπαθήσω όσο γίνεται.


Σταματάω γιατί μου τέλειωσε το διαλυτικό. Γκουχ.

Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014

Here goes nothing

Σήμερα νωρις νωρίς και με ψιλοπυρετό (μουα) ξεκινήσαμε την πρώτη προσπάθεια pinstriping. Για τη συγκεκριμένη τεχνική όποιος δεν την ξέρει ψάχνει στο blog με ετικέτα pinstrping :p

Πρώτα απ΄όλα να πω ότι είμαστε και οι δυο παντελώς άσχετοι. Έχω δει κι έχω διαβάσει, κι έχω και τις πολύτιμες συμβουλές του DCB Lowbrow αλλά άλλο αυτά κι άλλο να ακουμπάς πινελάκι στο μέταλλο.



Τρίψαμε το παλιό ντεπόζιτο του CL και μετά δοκίμασα ένα τυχαίο σχέδιο πάνω με μπλε μολυβάκι (απ' αυτά που γράφουν παντού) και μετά πέρασα τις πρώτες δοκιμαστικές με κόκκινο.


Ήθελα ένα σκίτσο που να χει και γραμμές και lettering για να δω τι παίζει. Το πινελάκι της Xcalibur είναι μαγεία αλλά εγώ είμαι άσχετος και κάνω ένα λάθος (υποθέτω ήταν αυτό). Σε δυο βιντεο που ειχα δει έλεγε αν δεν γλυστράει πολύ το πινέλο να βάλεις δυο σταγόνες διαλυτικό. Μετά απ' αυτό κάθε γραμμή ήταν αγώνας. Ενώ είχα βάλει ελάχιστο διαλυτικό και είχα παλετάρει το πινέλο μετά, οι γραμμές ήταν διπλές / σβησμένες / ακανόνιστες - ότι θες.

Παταγώδης επιτυχία. Εντάξει, δεν το βάζω κάτω, σιγά μη δούλευε με την πρώτη. Συνεχίζω για λίγο με παραδοσιακά σχέδια του λαού και του τόπου απ' αυτά που είχαν τα φρικιά στα ταγάρια.


Τίποτα, το σχήμα απλά δε βγαίνει γιατί:

- Δεν ξέρω πόσο να πιέζω το πινέλο για να κανονίζω εύκολα τη 'ροή'.
- Δεν το έχω ξανακάνει ποτέ
- Το διαλυτικό έχει λαδώσει την επιφάνεια κι εγώ δεν το χω καταλάβει

κτλ κτλ.

Τα μαζεύω και κάνω δεύτερη δοκιμή το απόγεμα, αυτή τη φορά χωρίς καθόλου διαλυτικό. Έχω ψαλιδίσει ένα χιλιοστό και το πινελάκι για να έχει καλύτερη μύτη. Αυτή τη φορά οι γραμμές πάνε αβίαστα σε σχέση με το πρωί και το χρώμα κυλάει εύκολα.

Φυσικά συνεχίζω να είμαι άσχετος κι αυτό δε βοηθάει. Δοκιμάζω ένα πιο απλό σχήμα στο πλαινό φιλέτο του CL. Κίτρινο μολυβάκι 'οδηγός' και κόκκινο χρώμα.


Αυτή τη φορά κάπως καλύτερα. Χάλια είναι ακόμα, αλλά τουλάχιστον κάτι φάνηκε για πρώτη μέρα. Και φυσικά δεν το βάζω κάτω.

Αφήνω το χρώμα να στεγνώσει καλά και μετά βγάζω με προσοχή το κιτρινο υπόστρωμα με λίγο τρίψιμο. Το κόκκινο της House of Kolor θέλει βερνίκια και σκληρυντή σε αντίθεση με αυτά της one-shot οπότε δεν το ζορίζω.

Καθαρίζω λίγο ακόμα.

 

Αξιοπρεπές δεν το λες αλλά είναι μια αρχή. Σκοπεύω να προσπαθήσω να πλαισιώσω το κόκκινο με λίγο άσπρο και να γίνει το σχήμα λίγο πιο σύνθετο.

To be continued.

ΥΓ. Οποιος δει κατι ασχετο που δεν το ξερω και μπορει να βοηθησει, ευχαριστως να κανει σχόλιο, κάθε βοήθεια δεκτή. Επίσης όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι που να το ξέρω (χαχα) αφήστε ερώτηση.

ΥΓ2. Ο σκοπός είναι το παίδεμα και το handmade... όχι να γίνει 'τέλειο'. Αλλιώς παίρνεις κι ένα στικεράκι και τελειώνει η υπόθεση. Το θέμα είναι να βγει by hand ;)

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Heavy Metal

με τις γνωστές παραπομπές

Πριν λίγες μέρες κάναμε γυαλίσματα στο καπάκι του 750Κ. Μου κάνει κάθε εντύπωση κάθε φορά η ποιότητα του μετάλλου. Όπως και στο 185 το κάθε κομμάτι είναι τρομερά ανθεκτικό στο χρόνο (πχ. DID ζάντες του XL) και το νιώθεις όπως το κρατάς. Είναι βέβαια φοβερά βαρύ, ειδικά αν σηκώσεις ζάντες του 750Κ σου φύγει ο σπόνδυλος frisbee, νιώθεις όμως πόσο ποιοτικό είναι, ειδικά αν αρχίσεις να το 'δουλεύεις'.




Ειδικός δεν είμαι στα μέταλλα, ούτε έχω σκοπό να το παίξω ειδήμων. Κατέβασα όμως και το καπάκι του CB1300SF '04 το οποίο σε σύγκριση με το άλλο μου φάνηκε τσίγκος.





Μεταχειρισμένα κουτάκια κοκακόλας που λέει κι ο φίλος μου ο Coyote. Και ναι, ξέρω ότι τα καινούρια κράματα είναι προφανώς πιο ελαφριά και καλά κάνουν παρά να έχεις 700 κιλά αναρτώμενο βάρος μαντέμι στις ζάντες - όμως ο λόγος που κατέβασα το καπάκι του 1300 είναι ότι είχε αρχίσει να ψωριάζει στην πενταετία ενώ του 750Κ μ' ένα γυάλισμα είναι πένα. Όπως είχαν ψωριάσει και τα καλάμια του 1300, όπως έχω δει εξατμίσεις βαυαρικές τριών ετών να είναι μια σκουριά, όπως έχω δει ότι μάρκα μπορείτε να φανταστείτε να πάσχει τόσο πολύ σε συγκεκριμένα κομμάτια πάνω στη μοτό που είναι να απορείς.

Δεν ξέρω τι ισχύει τελικά, ξέρω ότι μ' αρέσει να ασχολούμαι πιο πολύ με το heavy metal και το 'βετεράνο' 750Κ.

Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

Paint it black

Εχω ψάξει και διαβάσει αρκετά σχετικά με το βάψιμο του μοτέρ.

Το να βαφτει ομορφα ενα ωραιο μοτερακι ανεβαζει πολυ την αισθητικη του πχ


Οι λυσεις ειναι

1. ηλεκτροστατικη
2. σπρευ ανθεκτικο (εχει και μεχρι 600+ βαθμους κι ενα μοτερ ανεβαζει λογικα γυρω στους 120 τοπ)
3. Κανονικη βαφη με βερνίκι - σκληρυντή κτλ κτλ
4. Αλλα σπρέυ που βάφονται φούρνοι / ξυλόσομπες / μαντέμια κτλ και αντέχουν σε τρελες θερμοκρασιες.

Ομως όσα έχω ακουσει κι εχω δει είτε ξεφλουδιζουν και φευγουν κομματια μετά απο καιρο, είτε ξεθωριάζουν και το μαύρο καταλήγει ένα βαθύ καφετί στην καλύτερη. Η λυση που λενε οι περισσοτεροι ειναι 'ε, αν ξεθωριάσει πάρε άλλο ένα motip (σπρευ) και περνα το απο πανω και ξαναβαφτο.

Μέχρι τώρα δεν έχω βρει μια λύση που και να μην ξεφλουδίζει (ηλεκτροστατική) και να κρατάει το αρχικό της λούστρο μετά από πολλά χλμ. Κι επειδή το μοτέρ του 750Κ δεν είναι ακριβώς push-pull στο ανέβα κατέβα ψάχνω για κάτι που να έχει δοκιμάσει κάποιος με καλά αποτελέσματα.

Any ideas welcome.

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Design powah


Πριν απο λιγο μου εστειλαν αυτη τη φωτογραφια.

Ξαναδειτε την.

Το μηχανάκι είναι σχεδιασμένο από τον Ικίκου Τιτικάκα (καμία σχέση με τη λίμνη) και κρύβει μια τραγική ιστορία. Ο Ικίκου έχασε την μικροσκοπική και λεπτεπίλεπτη γυναίκα του από χτύπημα ιαπωνικού μπάμπουρα. Από τότε αποφάσισε να τους εξολοθρεύσει φτιάχνοντας το δικό του μηχανάκι-μπάμπουρα με το οποίο γυρίζει τις νύχτες στους δρόμους του Τόκυου (γενική).

Στη χώρα μας θα εισάγεται τόσο αυτό όσο και το R που παραπέμπει σε σκνίπα / apache.

Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Έκθεση μοτοσυκλέτας


Έγραψα στο Moto Magazine Fans πριν λίγες μέρες ότι ακυρώνεται για φέτος το σαλόνι μοτοσυκλέτας και ότι μόνο μερικές μηχανές θα παρουσιαστούν στο Scooterfestival στο Γκάζι.

Τι δουλειά έχουν τα σκούτερ με το γκάζι και τι δουλειά έχει η έκθεση μοτοσυκλέτας με το λυμένο YZ του φίλου;

Να δούμε.

Τα σχόλια καταρχήν για το ότι δε γίνεται έκθεση αναμενόμενα κυμάνθηκαν στο 'τι να γίνει έκθεση με τέτοια κρίση' (σε 125 παραλλαγές) και ότι εδώ δεν έχουμε να βάλουμε βενζίνα (στέκει) την έκθεση θα κοιτάμε; ΔΕΝ δίνω άδικο. Προχωρώ.

Άλλοι απέφυγαν έξυπνα τα στερεότυπα που έχουν μόνο όσοι μισούν με πάθος τις μηχανές: 'Τι να την κανεις την εκθεση μοτοσυκλετων??... Ο καγκουρας με το εξατμισατο-κολοβο TDM που φοραει σκουφο ή καπελακι αντι για κρανος κ αμανικο μπουφαν πλεον ονομαζεται κλαρινογαμπρος,ντυνεται το ιδιο κ οδηγαει TMAX!'

Mε το ίδιο σκεπτικό φυσικά στις εκθέσεις αυτοκινήτων πάνε όλοι οι κάφροι με τα χαμηλωμένα και τα ζαντολάστιχα και στις εκθέσεις αθλητικών ειδών χόκευ πηγαίνει ο Jason Voorhees.


Yπάρχουν φυσικά και πάρα πολλές γνώμες που αφορούν τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, το αν δεν τραβήξεις κόσμο τι να πουλήσεις κτλ κτλ.

Σωστές κι αυτές.

Δεν μίλησα μέσα στα 144 σχόλια πόσα έγιναν γιατί η άποψη μου είναι απλοική και αφελής.

Μ' αρέσει να βλέπω μηχανές.

Αυτό.

Το ξέρω ότι ακούγεται παιδιάστικο ή δεν ξέρω τι αλλά μ' αρέσει να βλέπω μηχανές. Θα μ' άρεσε να πάω σε μια έκθεση και να τις δω από κοντά. Κι ας μην έχω λεφτά να τις πάρω.

Χρόνια ξεροστάλιαζα σε βιτρίνες. Aπό τότε που βγήκε το ΧΤ550 και το GPz σε βιτρίνες απέξω κάνω όνειρα. Δε με χάλασε. Αλήθεια.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Μ' αρέσουν τόσο πολύ που χαζεύω ακόμα και τη φωτογραφία του ΥΖ που έβαλα παραπάνω. Κι αν πήγαινα σε έκθεση και μου έδειχναν ακόμα και αυτό θα μου άρεσε. Γιατί σκέφτομαι όσα θα μπορούσα να κάνω σ' αυτό. Και γιατί ακόμα και παπί να δω περιποιημένο γυρίζω και το χαζεύω. Και κινέζο μπόμπο να δω και να χει ένα στρώμα κεράκι πάνω και γυαλισμένο ντεποζιτάκι θα χαμογελάσω. 

Δεν ξέρω τι λεφτά έχει ο καθένας και τι μπορεί ν' αγοράσει. Το μόνο που με πείραξε είναι ότι δε θα δουν άλλοι αφελείς σαν εμένα μηχανάκια. Κι επειδή δεν έχουν και φράγκα αυτό θα ήταν όσο πιο κοντά θα βρισκόταν στην κούκλα που γουστάρουν.

Χώστε ελεύθερα.

Εγώ πάω να χαζέψω λίγο ακόμα αυτή τη φωτογραφία του ΥΖ που έστειλε ο Βαγγέλης και που δείχνει οτι για μερικούς τρελούς δεν εξαρτάται τίποτα ούτε από το χρήμα ούτε από το χρόνο. 

Είναι αυτό το 'γιατί έτσι' που λέγαμε μικροί.

Γιατί θα θελα να γίνει έκθεση;

Γιατί έτσι.

Γιατί μ' αρέσει το ΥΖ;

Γιατί έτσι.

Κι όποιος κατάλαβε. Δεν πειράζει. Μια ζωή τρεις κι ο κούκος είμαστε. 

Πάμε άλλη μια το ΥΖ. Χωρίς instagram. Ξερό. 









Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Pin striping how to



Παρακάτω είχα βάλει ένα ποστ σχετικά με το pin-striping και τις flake βαφές. Αυτό είναι συνέχεια με συγκεκριμένες οδηγίες αυτή τη φορά. Να τονίσω εδώ ότι δεν ξέρω την τύφλα μου απ' αυτά, απλά ακολουθώ τις συμβουλές που πολύ ευγενικά μου έδωσε ο DCB Lowbrow του οποίου γνώσεις είναι και τα παρακάτω και τον ευχαριστώ πολύ κι από δω και για το χρόνο του και για τη διάθεση του να βοηθήσει και γιατί πλέον τα cool άτομα είναι δυσεύρετα. Πάμε;

Ξεκινάμε από το που θα βρούμε τα χρώματα. Σύμφωνα με τον Ντίνο δυο είναι οι καλύτερες εταιρίες στο χώρο.

1.house of color...

και

2. one shot 


Τα χρώματα της house of color θέλουν από πάνω βερνίκι (είναι 'διπλής' ας πούμε)
Τα χρώματα της one shot δεν χρειάζονται βερνίκι γι' αυτό χρησιμοποιούνται και από πάρα πολλούς.

Παραγγελία σ' αυτά γίνεται μόνο από Ευρώπη γιατί λόγω σύστασης δεν μπαίνουν σε αεροπλάνο. Τα πιο κοντινά μέρη είναι

1-Ιταλία:
2-Γερμανία:

 Υπάρχουν κι αλλού αλλά δεν αξίζει. Όσο για τα πινέλα, είναι μονόδρομος. MACK.

http://www.autotraderclassics.com/images/a/cms/86693/86693.jpg

Τα οποία υπάρχουν στα παραπάνω μαγαζιά. Χρειαζόμαστε το  00  ή το 000 ή το xcaliber

Για να αρχίσουμε τη διαδικασία χρειαζόμαστε 

2-3 χρώματα (κόκκινο - άσπρο ή ivory - πράσινο ή μαύρο)
1 διαλυτικό (one shot reducer 6000)
1 καθαριστικό για τα πινέλα (4004 Brush Cleaner)
και ένα μολυβάκι (stabilo all pencil)

Επίσης στο site της house of color έχει αναλυτικά pdf που εξηγούν όλη τη διαδικασία και μπορείτε να τα βρείτε εδώ:


Έχει για παράδειγμα ένα κατατοπιστικό pdf για τη διαδικασία και τα υλικά εδώ.


Σκοπεύω το Σαββατοκύριακο να το ρίξω στο διάβασμα και σύντομα τις πρώτες δοκιμές. Αν ενδιαφέρει κάποιους θα βάλω και άλλα σχετικά όταν τα μάθω μια και είμαι άσχετος. Επίσης αν κάποιος ξέρει να προσθέσει κάτι στα παραπάνω ή βρήκε κάποια παράλειψη πείτε το πριν τα κάνουμε όλα μπάχαλο. 

Καλημέρα




Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Metal Flake & Pin Stripe

Aυτο το 750Κ δεν θα τελειώσει ποτέ. Δεν το λέω γιατί το φοβάμαι, το λέω γιατί το εύχομαι. Με το 185 βιαζόμουν να βγει για να το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, στο 750Κ όμως θέλω να μάθω ότι μπορώ και να βγει ακριβώς όπως θέλουμε και να χει πάνω και προσωπική δουλειά όσο γίνεται. Κι επειδή όσο ψάχνω τόσο ανακαλύπτω, κι επειδή υπάρχουν ακόμα και γκαγκάν τύποι όπως ο Ηλίας ο Νταίρης κι ο DCB Lowbrow (δουλειά του σε προηγούμενο ποστ) βρίσκω πληροφορίες για το τι και το πως.

Μικρή παρένθεση για μεγάλο θέμα. Ασχολούμαι χρόνια και ζαμάνια με τις μοτό και όταν δω μάστορα που δε θέλει να μοιραστεί γνώση και το παίζει χέζε ψηλά, μεταβολή κι έφυγα. Ειδικά στην εποχή του youtube και του ίντερνετ είναι απλά βλακώδες σα στάση. Αντίθετα βλέπεις άτομα που ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ τόσο αυτό που κάνουν που θέλουν να το μοιραστούν. Ο DCB μου είπε ότι σύντομα θα μου δώσει βήματα τις δουλειάς του για το πως κάνουμε δουλειές όπως metal flake paint και pinstriping όσο γίνεται εύκολα και οικονομικά (μερικές ιδέες του αξίζει να τις ακούσετε, είναι φεύγα).

Για την ώρα μια μικρή εισαγωγή. Τι είναι το pinstriping; Είναι το βάψιμο σχεδίων (patterns) με πολύ λεπτές γραμμές με freehand πινελάκι πάνω σε ντεπόζιτα, κράνη... ή κιθάρες. Η ότι άλλο βάλει ο νους σας. Πάρτε δείγματα.






Το σχέδιο μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό ή περίπλοκο αναλόγως τα γούστα. Μπορεί να πηγαίνει απ' αυτό


η αυτό

μέχρι αυτό


ή αυτό


Φυσικά γίνεται όπως είπα πριν και σε κρανάκια


Πολλές φορές αυτό συνδυάζεται και με metal flake. Τα metal flake όπως εμαθα απ' τον DCB υπάρχουν σε πολύ οικονομικές λύσεις, ενώ έχουν και διάφορα μυστικά πχ αν το flake θα είναι τετράγωνο ή πολύγωνο / στρογγυλό και τι 'υφή' θες να δώσεις στο ντεπόζιτο. Αν συνδυάσεις pinstriping με metal flake paint μπορείς να φτιάξεις πράγματα όπως αυτό:


που είναι απλά κόσμημα. Μπορεί ο καθένας να υπερβάλλει ή να μην υπερβάλλει όσο θέλει. The sky is the limit που λένε.

Παράδειγμα.



Μερικα σίγουρα είναι too much αλλά δε θα με χάλαγε καθόλου να μάθω την τεχνική. Γιατί να δώσω πχ. το ντεπόζιτο του 750Κ να μου το βάψουν και να μη βγάλω λιγο τα ματακια μου με το πινελάκι; Και όσοι θέλετε να το δοκιμάσετε παίρνετε ένα παλιο ντεπόζιτο σε ξεφτίλα τιμή από car.gr, χρώματα πινέλα κτλ (θα διαβάσω / ψάξω / ρωτήσω και θα βάλω ακριβώς τι χρειάζεται) και δώσε...

Στο κάτω κάτω δεν κοστίζει τίποτα, ζημιά δεν κάνεις και με λίγο διαλυτικό τα πετάς και ξαναρχίζεις. Τώρα αν κάποιος που διάβασε το παραπάνω πάει και βάψει με κανένα πινέλο το ντεπόζιτο της μηχανής του στο πάρκινγκ κάτω είναι άξιος της μοίρας του :p

Οταν έχω ξεστραβωθεί λίγο παραπάνω θα ανεβάσω πιο αναλυτικά το τι και πως, αυτό ήταν μια γνωριμία. Ευχαριστώ τον DCB για τις ιδέες και ετοιμάζομαι σύντομα να πιάσω πινελάκια και να ξεκινήσω σ' εκείνο το καθαρισμένο ντεποζιτάκι του CL που έχω kavaja...