disable copy

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Είμαι με το ποδήλατο

Σήμερα παραλίγο να σκοτώσω κάποιον. Βγήκε με το ποδήλατο ανάποδα  από μονόδρομο, από το πεζοδρόμιο πάντα, κάθετα στον κεντρικό.

Στο 'που πας' που του είπα μου έδωσε τη ΓΑΜΑΤΗ απάντηση "Είμαι με το ποδήλατο."

Εκστασιάστηκα. Από δω και πέρα πιστεύω ότι θα την ακούμε παντού ως παντελώς άσχετη απάντηση που δικαιολογεί τα πάντα.

Πχ.
- "Κατηγορούμενε γιατί καταχράστηκες τα κονδύλια της εταιρίας;"
- "Είμαι με το ποδήλατο."

- "Συγνώμη αλλά είμαι πριν από σας"
- "Είμαι με το ποδήλατο."

- "Γιώργο με απατάς;"
- "Είμαι με το ποδήλατο."

- "Ρε συ Windows 10 μου βαλες;"
- "Είμαι με το ποδήλατο."

- "Μα καλά τι ψήφισες;"
- "Είμαι με το ποδήλατο."

- "Είσαι τελείως μαλάκας αγόρι μου;"
- "Είμαι με το ποδήλατο"

Όχι εντάξει η τελευταία θέλει συζήτηση.

1 σχόλιο:

martha vrana είπε...

υπηρεσιες καθαρισμου