disable copy

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

Highway στο διάοτσο (ACDC)

Γυρίζω σήμερα από Αρκαλοχώρι που έχω πάει να δω ένα φίλο. Επαρχιακός, κεφάκια και τα ψιλοχώνω στον Οβελίξ. Το ψιλοχώνω σύντομα μετατρέπεται σε καλοχώνω και αμέσως μετά σε παραχώνω. Κι εκεί που πάω με τις καλές μου γραμμές τις αγωνιστικές που τις φυλάω για έκτακτες περιπτώσεις και πάνω που έχω πάρει και θάρρος κι ανοίγω γκάζι με παρρησία και ηρωισμό στην έξοδο μιας στροφής, τη βλέπω.

Είμαι σίγουρος ότι και ο Ρόσσι έχει δει πολλές ταμπέλες στη ζωή του. Ας πούμε Stoner +0.3, ας πούμε Hayden +0.4 κτλ. Τη δικιά μου αποκλείεται να την έχει δει. Θα γούσταρα πάντως να δω αντίδραση ειδικά αν τη δεις στο άνοιγμα του γκαζιού πάνω.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΙΣΘΗΡΟ ΛΟΓΩ ΜΟΥΣΤΟΣ.

Με το που το βλέπω αρχίζω να τη βλέπω και σε γωνία την ταμπέλα ένεκα το μπαντιλίκι. Μου φυγε ο τιτανικός μπρος, πίσω, στο πλάι λίγο, πίσω δεξιά, μια στάση να κατέβει η κυρία, συγνώμη αλλά έχω σειρά να λέει ο πίσω τροχός, από τις 7 είμαι εδώ, υπερθέαμα, σάμαλι, μαλλί της γριάς, για περάστε και θαυμάστε, ο μούστος του θανάτου με 1300 τώρα για όλη την οικογένεια.

Τελικά το μάζεψα. Έριξα άγκυρες, πόδια κάτω, παραγάδια, το μάζεψα. Αλλά μου μεινε η απορία. Ο Ρόσσι τι θα'κανε ;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Rossi θα άλλαζε κανάλι... :-P

Το μυστικό είναι, μετά από τέτοια ένδειξη από την ομάδα σου (ταμπέλα), να κρατάς γραμμή στο κέντρο της "πίστας" αποφεύγοντας τον μούστο στα εσωτερικά και εξωτερικά βιράζ!!

ΛΥΚΟΣ είπε...

Να γιατι πρέπει να σχετίζεσαι με αγωνιζόμενες. Ξερεις τι να κανεις στο μουστο. Δεν πας σαν το CB στ' αμπέλι.

Ανώνυμος είπε...

Αλλοιώς σταματάς όπως μπορείς , γυρνάς πίσω ......
................
πέφτεις στα 4 και αρχίζεις να γλύφεις τον μούστο (πρόσεχε πως το προφέρεις μην γίνει καμμιά παρεξήγηση....).

gsatelite είπε...

o Rossi φιλτατε θα ειχε χεστει στο γελιο βλεποντας σε..σκετο joe bar team δικε μου...
..απο την αλλη η Imba εχει δικιο.. προσεχεις τον μουστο,και αν κανει και κοκκινο σαν του θειου μου....