disable copy

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Θα ήθελα να το τονισω

και να το κανω ξεκαθαρο.

Ετσι ωστε να μην υπάρχει ίχνος αΦιμβολίας.

Ειδικα εμεις οι ώριμοι μοτοσυκλετιστες πρεπει να δινουμε το παραδειγμα. Επειδη εχουμε φαει το δρομο με το κουταλι δεν αρπαζόμαστε στο δρόμο με κανενα CBF600 όσο και να μας κανει μαγκιες. Σιγα τωρα.

Κυριως δεν κυνηγιομαστε μεσα στην κινηση φορα παρτιδα επειδη μας περασε ριχνοντας επιδεικτικες γκαζιες.

Και πανω απ ολα, και θελω να το τονισω αυτο, δεν ανοιγεις πρωτος το γκαζι να διπλωσει κανενα Boldor 1300 που λεει ο λογος και να περασεις μπροστα φωναζοντας μεσα απ το κρανος 

'ΤΣΑΚΑ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥ 
ΤΣΑΚΑ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥ 
ΤΣΑΚΑ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥ'

 στην εξοδο της στροφης.

Το πιο παιδιαστικο ομως θα ηταν να καθυστερησεις εσκεμμενα ωστε να σε προλαβει το κοκκινο φαναρι για να του σκισεις τα βαρδουλα στην ευθεια της παραλιακης.

Αυτα ολα ειναι καταδικαστεα προφανως, κι ας εχει κανεις να τα κανει χρονια. Γι αυτο δεν θα πρεπει ποτε να τα κανουμε. Θελω να ειμαι οσο το δυνατον κατηγορηματικος. Και ειμαι σιγουρος οτι και οποιονδήποτε με CBF600 να ρωτούσατε το ίδιο θα σας ελεγε.

15 σχόλια:

X είπε...

Εμένα μου κολλάνε τα V-strom, ειδικά προχθές ένας ήταν και δικάβαλος...

Να δεις πως το λέει ο μετανιωμένος ντουκατίστας... Α ναι, "BZOYIA".

Κρατάμε χαρακτήρα πάντα.

wulf είπε...

Tα Βιστρομ ειναι επικινδυνα γιατι πανε συνηθως και σε κοπαδια.

ΒΖΟΥΙΑ.

Καλέ τσίου BMW! είπε...

ΒΖΟΥΙΑ εκανε ο νιτζα στο Shinobi όταν παταγες το κουμπί να κανει μαγεία

Αόρατος είπε...

Πρώτον για να είμαστε γραμματικώς σωστοί όσο είχα το φαζεράκι ήταν "βζζζζζζουουιαααααααααα " όχι "ΒΖΟΥΙΑ" γιατί αυτό θυμίζει βυζιά.....

Τώρα για αυτά που είπε ο Λύκος επικροτώ και επαυξάνω, είμαστε άλλωστε ώριμοι και σωστοί μοτοσυκλετιστές.

Μόνο μία παρατήρηση όταν σας κολλήσει καυλόγκαζος και απαντήσετε στήν πρόκληση κοιτάχτε να μήν καβαλάτε ποδήλατο...........
(ρε πστη με το drz τήν Δευτέρα δέν θα πάρω το Aprilia, θα σε σκίσω ρε, για να μάθεις να με περνάς στό πόντο από το ποδήλατο παντιλικιάζοντας πάνω στήν ανηφόρα ,θα φτύσεις αίμα ρε ,βαζιβουζούκε, σαύρα της ασφάλτου ,σκολονδρόπετρα,αργγγκκκ....αλλά όπως προείπαμε αυτά τα κάνουν άλλοι όχι εμείς οι σωστοί μηχανόβιοι

Ο Μετανοιωμένος Ντουκατίστας

Ανώνυμος είπε...

Αισχος.

knoxville.

wulf είπε...

Γεια σου συντροφε Νοξ!

Δε μου λες εσυ μετανοημενε, τι εγινε με το ΒΖΟΥΙΑ? Εφυγε?

Dakota είπε...

Εμένα μου έτυχε με Bandit 600. Αλήτες τι να πεις. Μετά ήρθε στο φανάρι και ρωτούσε πόσα κυβικά είναι αυτό.

Αόρατος είπε...

"βζζζζζζουουιαααααααααα" παρακαλώ...ναί τοσπρωξα σε καλή τιμή ...και το παπί....και παίρνω τήν δευτέρα ενα Aprilia pegaso Strada 660 από πελάτη που μου χρώσταγε κάνα δεκάρι μήνες 1500 ευρά και δέν υπήρχε περίπτωση για ρευστό οπότε μου τό δωσε και πατσίσαμε......μάλλον έχω αλλεργία στα γιασπάν......ήτανε μια περίπτωση να πάρω ένα μανστερ 695 που του είχανε ψειρίσει το μπροστινό όλο, για 800 ευρά αλλά ο μλκς το άφησε αφύλακτο και του πήραν και το υπόλοιπο ....κλοπή σε δόσεις...μουχαχαχαχα .

Υ.γ. εχω μείνει τρείς μέρες χωρίς μηχανάκι και κυκλοφορώ με το ALAN -και αυτό ιταλικό έιναι- και τήν έχω καταβρεί ...δώσμου ανηφόρα και πάρε μου την ψυχή,αλλά είναι και κομμάτι επικύνδινο γιατί το απόγευμα μου τήν έπεσε ένας με drz και από συνήθεια πήγα να απαντήσω ξεχνώντας ότι είμαι με ποδήλατο και παραλίγο να πάρω παραμάσχαλα μία γριά.....

Ο μετανοιωμένος Ντουκατίστας

wulf είπε...

Η γρια σε περασε κι αυτη ή μονο το DRZ?

Αόρατος είπε...

Μέ πέρασε δυστυχώς στη ρεπρίζ, ξέρεις τι αρπάγματα έχου οι γριές....λόγω ότι η αναλογία κιλών ανα πόδι μέσα σε δύο μέρες δέν βελτιώνεται..κάτσε να προπονηθώ καμιά δεκαπενταριά μέρες και θα της δείξω εγώ ακούς εκεί νε μου πεί "κακοχρονονάχεις αλητάμπουρα"

Ο Μετανοιωμένος Ντουκατίστας

ΛΥΚΟΣ είπε...

Dakotaaaman μη χανεσαι!

Οσο για τις γριες.... μου βαζεις ιδεες για κειμενο... μουμπλε μουμπλε...

Αόρατος είπε...

Ω ναί ωραίo θέμα πάνω στο οποίο έχω πείρα από παιδιόθεν...θυμάμαι σάν τώρα τήν πρώτη μου επαφή....με γριά(όχι σεξουαλικώς ρε),ήταν άνοιξη του 75 και ήμουνα καβάλα στο ποδηλατό μου(γενικά οι γριές μου τήν πέφτουν όταν καβαλώ ποδήλατο)ένα ¨σπαστό¨από το Μινιόν μου τό'χε πάρει δώρο ο συγχωρεμένος ο παππούς μου το '72,το οποίο λόγω μιάς επαφής με πεύκο(το πεύκο έφταιγε το'παν και όλα τα φιλαράκια που το είδαν)είχε ηλεκτροσυγκοληθεί στο κέντρο που άνοιγε ,τού χα πετάξει τα φτερά και πίσω τού ΄χα βάλει ένα παλιό τρακτερωτο λάστιχο από Raleigh τσόπερ ποδήλατο με τήν μικρή ρόδα μπροστά(ανεκπλήτωτο όνειρο)και τραπουλόχαρτο με μανταλάκι στήν πίσω ρόδα.Ηταν σάν σήμερα Σάββατο του Λαζάρου ,πρώτη μερα διακοπών και ειχα πάει δίπλα στήν εκκλησία σε μια αλάνα για να προπονηθώ στα σουζίδια.Και δώστου σήκωμα ,ισορροπία και κράκακράκα το τραπουλόχαρτο.Και εκεί που είχα πετύχει το τέλειο σουζίδι και σε λαμπάδα και διάρκεια νάσου από το πουθενα μιά γριά με ένα ταψάκι κόλυβα,εκάνα λίιγο δεξιά αποφεύγω τήν γρια αλλα όχι το ταψί με το κόλυβα.Το ταψι μούρχετε καπέλο, η άχνη μου μπαίνει στα μάτια και τυφλώνομαι και έστι όπως είμαι σουζαριστός πάω καρφί για το πεύκο (που παλι δέν έφταγα εγώ),σκάω πάνω ,η ηλεκτροσυγκόληση δέν αντέχει ,το ποδήλατο γίνεται γάμα και εκεί που έιμαι κάτω ,αβοήθητος ,τυφλωμένος καλυμένος με κόλυβα, έρχεται η γριά και με αρχίζει στις γρήγορες στήν πλάτη με ένα μπαστουνάκι, αλλαλάζοντας,"κακοχρονάχεις αλήτη" (αν παρατηρήσεις όλο αυτό λένε).Σηκώνομαι και προσπαθώ στα τυφλά να ξεφύγω από τις μπαστουνιές και εκεί ανακάλυψα πόσο καλά "μπαμ" έχουν οι γριές με μπαστουνάκι....Η πλάτη μου όταν αλλάζει ο καιρός ακόμα θαρρώ πως με πονάει .......

Ο μετανοιωμένος Ντουκατίστας

ΛΥΚΟΣ είπε...

Χαχαχαχαχα! Epic old lady assassin!

Παντως οτι φταινε τα πευκα το χω δει κι εγω.

Μερικες φορες ρε φιλε... (απ την καρδια το λεω αυτο το φιλε) το μονο που αλλαζει στις αναμνησεις ολων εμας των λιγο... 'παλαιας κοπης' ειναι η μαρκα του ποδηλατου...

Ολα τ' αλλα...

Αόρατος είπε...

Αυτό που με στεναχωρει αφάνταστα είναι ότι τα δικά μας παιδιά δέν έχουν τέτοιες ευκαιρίες να έχουνε τέτοιες αναμνήσεις.............

Ανώνυμος είπε...

Οι καλύτεροι πελάτες είναι τα ΚΤΜ. Δεν ξέρω πόσα συνεχόμενα φανάρια πρέπει να κεράσεις ζεστό αφέψημα μέχρι που να σκάσει η φούσκα τους και να σταματήσουν για κατούρημα, αλλά αντέχουν πολύ οι άτιμοι. Βλέπεις τα Adv, που να πάει μωρέ το ονοφ, προσπαθούν όμως και επιμένουν. Αλλά αυτοί με τα σουπερντιουκ και τα ΣουΜουΤου κλπ, πραγματικά πιστεύουν ότι καβαλάνε πύραυλο. Μετατροπή για να καίει τσάι, μάλλον...