disable copy

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Αdios Muchacha

Κατ' αρχην καλημερα, το ξερω οτι χαθηκα απο παντουθεν αλλα περνουσα περιοδο ιντερνετικης νηστειας, χρειαζεται ποτε ποτε (ακολουθησα και τη σοφη σου συμβουλη Στρατηγε μου 'κανε μια βολτα να ξαλεγραρεις' )

Και λεω ν αρχισω με το βιντεο αυτο το κλασσικο πλεον 'i am hellene' πως το λενε, δεν το ποσταρω γιατι θα το χετε δει ολοι φανταζομαι.

Κακως κυριοι το βριζετε το βιντεο. Το σκοπο του τον πετυχε. Το ειπε και η ιδια μες στην καλη χαρα 'Το βιντεο μου ειναι viral δεν ξερω αν ξερετε και νομιζω οτι ειναι το πρωτο ελληνικο βιντεο που ειναι viral και το βλεπει πολυς κοσμος' κτλ κτλ. Κατ' αρχην muchacha θα σε λυπήσω αλλα viral ήταν και το βιντεο του γερου που νιαούριζε στο μικροφωνο εξω απ τη βουλη.

Κατα δευτερον οταν το πρωτοειδα μου πεσανε τ' αυτια με ολα τα 'κριτικ' και τα 'χελιν'. Στην αρχη νομιζα οτι ειναι κατι της Χελινμοτο. Μετα ακουσα το δεν ειμαι γκρηκ ειμαι χελην.

Αλλα περα απ' το λεκτικο αλαλουμ. Περα απο τα 145 ντεσιμπελ. Περα απ' την αντιγραφη διαφημισεως ζύθου.

Εστω οτι το 'ζουμι' ειναι οτι νιωθεις ΠΕΡΗΦΑΝΗ που εισαι Χελιν; Ρήλυ Χελιν;

Οου.

Να το πω αλλιως, Χελινικά. Αν σημερα λεγανε σε καποιον παρατηρητη οτι ξερεις, ενας λαος απ αυτους κει περα, είναι απογονοι μεγαλων αρχαιων προγονων που εφηυραν τη δημοκρατια. Παρατήρησε τους λαους και βρες ποιοι ειναι - σε ποια θεση λετε να είμαστε?

Δεν ξερω αλλα δεν πιστευω να το βρισκανε με την πρωτη.

Εξαλλου να με πιασει η εθνικη περηφανια και να φουσκωσουν τα στηθια μου κτλ ΑΝ σημερα εξακολουθω να ζω με το ιδιο ηθος και εχω την ιδια παραγωγη πολιτισμου και ιδεων που ειχαν τοτε.

Να εχω ξεφτιλισει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και να βγαινω να φωναζω οτι ειμαι περηφανος για κατι που ΔΕΝ εκανα, που ΔΕΝ αντιπροσωπευω σα λαος, εχοντας ατρανταχτα στοιχεια οτι εχουμε κανει τις πλεον ηλιθιες επιλογες - τότε ή εχω πολυ θράσος, ή είμαι πολύ αφελής και δεν ξέρω από που ξημερώνει.

Δε θελω να νιωθω περηφανος για τους αρχαιους. Θελω να μη νιωθω τοση ξεφτίλα για τους νεους.

Comprende muchacha?

Αι εμ Γούλφι εντ αι εμ ιν χελ. 

ΥΓ Πιο του δε πόιντ μις Χελιν βλεπω το Σπύρο...







12 σχόλια:

Chocorello είπε...

Οι υστερικές τσιρίδες ποτέ δεν έκαναν καλό σε κανέναν.

http://www.dailymotion.com/video/xqc3y2_i-am-canadian_news#from=embediframe

(πολύ ωραία στον καναδά μαθαίνω τελευταία. Το αντίθετο με εδώ.)

Stella Fox είπε...

που το βρήκες αυτο ρε θηρίο!.... πολυ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΣΠΥΡΟΣ.....
(εγώ ως γνωστή "συναισθηματική" γκόμενα πάντως, συγκινήθηκα κ με την τσιρίδα της Κατερίνας).....
Σόρυ, αλλά το "greek" κ εμένα μου χτύπαγε άσχημα.... (γραίκυλο λέγαν τον δουλοπρεπή κ γλειώδη έλληνα)....
και
ΝΑΙ , αισθάνομαι πολυ ξεφτίλα....
Ας με λένε τουλάχιστον Ελληνα....

Ανώνυμος είπε...

ελλην θα σε λενε οχι ελληνα
το πε και η κατεριν
νταξ?

Ανώνυμος είπε...

σορρυ λαθος χελιν θα σε λενε

Stella Fox είπε...

...χμ....κατά το χελών! (αργός όπως αργόστροφος).....
ωραία....

wulf είπε...

Παιδιά δε μπορώ να σας απαντήσω είμαι απασχολημένος, βρήκα μια βραζιλιάνικη διαφήμιση προφυλακτικών και το ξαναγυρίζω σε θούριο με τον Καραισκάκη και το Σαργκάνη.

Χ είπε...

Ως πότε παλικάρια, με λάστιχα στενά...

salingaros είπε...

τι θα γινει ρε συ? ε?
...ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΗΗΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ εκναες να γραψεις....

ΛΥΚΟΣ είπε...

Kαλα μη φωναζεις!!! Ειπαμε!!! Internet break!!!

Ανώνυμος είπε...

Ι αμ Ελιν


http://www.energia.gr/photos/logo_%20elin.jpg

Chocorello είπε...

entaxei makeleio: http://www.georgakopoulos.org/2012/04/hellene/

ΛΥΚΟΣ είπε...

Η Romanesque Films είναι ιδιοκτησίας της κυρίας Μουτσάτσου. Η εταιρια λοιπον κατήγγειλε τον Σπύρο My name is Spyros and I am a MALAKAS! (HELLENE??) (για πνευματικά δικαιώματα και υποχρέωσε το youtube να κατεβάσει το βίντεο. Όποιος μπλογκερ παρακολουθεί ας το βρει να το ανεβάσει ώστε να υπάρχει μόνιμα εκεί η όποιος άλλος επιθυμεί ας το βάλει στο dailymotion.