disable copy

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Άλογα Παράλογα

Η soulmate μου η Bonnie, φανατική Triumphista και από τα πιο gagan άτομα που έχω γνωρίσει έφτιαξε πρόσφατα μια σελίδα στο φάτσαμπουκ με τίτλο Motorcycle Tourism in Greece.

Χαζεύω λοιπόν το πρωί τις φωτογραφίες, μισονυσταγμένος και όπως τις περνάω.... για στάσου....


μου κάνει κλικ.... και ξαναγυρίζω πίσω.

Θα μου πείτε σιγά την εκπληκτική φωτό. Και όμως. Έχει κάτι... δεν έχει; Μόνο που την είδα μου θύμησε όλες τις εκδρομές τις εφηβικές που είχα κάνει, τόσο απλά και τόσο ωραία. Και λεω κοιταξε να δεις που καθόμαστε και αναλωνόμαστε πλέον στα άλογα τα παράλογα.... 

Είχα σκεφτεί λοιπον να γράψω ένα ωραίο αρθράκι για το μπλογκ, είχα σκεφτει και θεματικη προταση, τι να σου λεω τωρα, μονο παραγραφους δεν ειχα κανει. Για το ποσο απλα ειναι τα πραγματα στην ουσια τους κτλ κτλ.

Το κακο ειναι οτι δεν το γραψα σπιτι, λεω θα το γραψω στη δουλεια.

Οπου φυσικα ερχομαι με το 1300.

Κι εχει και μια ανηφορα τεραστια στην οποια ριχνω κλασσικα ενα γκαζιδι.

Κι οπως σκεφτομαι αφηρημενα ποσο δεν χρειαζομαστε ολα αυτα τα κερατα φευγει ο κωλος μια, αρχιζει και γρυλλιζει και λιγο ο Οβελιξάκος, και παρε κι αυτη και παρε κι εκεινη κι εχω ανεβει την ανηφορα με μια κωλια γαμω τα ολα, χρυση σελιδα, κι εχω ξεχασει και τη χαρα του μοτοσυκλετισμου και ριχνω κι αλλα δυο γκαζιδια στην ευθεια και διπλωνει, και κατεβαζω και μια ετσι για το γαμωτο (στον οβελιξ οι ταχυτητες ειναι καθαρα θεμα ακουστικης, κανονικα θα επρεπε να χει μονο δευτερα-πεμπτη)  και τωρα δε μου βγαινει το αρθρο.

Κατι κανω λαθος. Θα ξαναδω τη φωτογραφια μπας και θυμηθω τι ηθελα να γραψω.

Οσοι εχετε φατσαμπουκ παντως δειτε τη σελίδα, αξίζει.


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γελάω, γελάω, γελάω. Περισσότερο γιατί πολλές φορές μέσα στην ημέρα, μου περνάει η σκέψη "τι το θέλεις το 1000 ρε άνθρωπε, αφού ίδια πράγματα κάνεις με το 600άρι". Και μετά σκας μιά γκαζιά και ναι, η απάντηση είναι μπροστά σου. Δεν υπάρχει τίποτα παράλογο με τα άλογα. Καμιά ντροπή για την ροπή.
Η παντόφλα μόνο τσούζει λίγο "πότε πρόλαβες και έφτασες ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ" αλλά που να πάει, θα την συνηθίσω.

Καλημέρα!

Γιάννης.

salingaros είπε...

δεν κανεις τιποτα λαθος...
απλα τα πραγματα ...
το εχω ξαναπει και θα το λεω
ειναι φιλοσοφικα θεωρημενο
πανεπιστιμονικα μελετημενο και σιγουρα εργαστηριακα αποδεδηγμενο...
ολοι οι μηχανοβοιοι ειμαστε κυκλοθυμικα ανισορροποι και προφανος κρυβουμε ενα μικρο κανγκουρα μεσα μας...

πι.ες)αυτο δεν συμαινει βαιβαια οτι πρεπει να περημενουμε μια αιωνιότητα για να διαβασουμε το αρθρακι που λες για το ποσο απλα ειναι τα πραγματα οπου ειμαι σιγουρος οτι απλα θα λεει την αληθεια καταματα!

ΛΥΚΟΣ είπε...

'Καμμιά ντροπή για τη ροπή!'

Γαμάτο!

Chocorello είπε...

"καμιά ντροπή για τη ροπή" (εύγε - πούλα το σε αυτοκόλλητα και στείλε μου)

Εγώ ρε Λύκε, σκέφτομαι τελευταία να πάρω κάνα παπί να γλιτώνω τις βενζίνες του Τάιγκερ.
Αλλα ργμτ, κάθε φορά που παιζω με το 955 ή ανοίγω την 4η από τις 2000 μέχρι τα κόκκινα και νιώθω το λάστιχο να τσαλακώνεται - μα κάθε φορά ξεχνάω και την κατανάλωση και τις ιδέες και τα παπιά και τα σκούτερ και τα πάντα.

Ροπή - ροπή - ροπή.
(και μια καλή ανάρτηση)

Αόρατος είπε...

Από παντιλίκια στήν ανηφόρα ντάξ με το μάνστερ τα κάναμε και μετα ξεχνούσα, με το φαζεράκι κάτι γινότανε αλλά δέν ξεχνούσα,οπότε τό δωσα (ήταν καλά τα λεφτά ΑΡΗ και το ΤΕΒΕ καραδοκούσε),από Δευτέρα θα δοκιμάσω με ένα Aprilia Pegaso Strada το οποίο έχει ΕΝΑ πιστόνι να με το συμπάθιο τι διάλο κάτι θα γίνει.
Εσύ όμως βλέπω ξεχνάς (καταραμένο emmental)...και ανεβάζεις και πιέσεις...πρόσεχε μεγάλος ανθρωπος . μη κοιτάς εγώ είαμι τρυφερούδι για αυτό και δύο μέρες τωρα ανεβαίνω τήν ανηφόρα ποδηλατικώς με το ALAN ελλειψει μηχανακίου(το φάγαμε και το παπί ,ήτανε νόστιμο το άτιμο)και ΑΣΚΟΥΜΕ και μόλις βελτιώσω τα κιλά ανά πόδι θα ρίξω και κανα παντιλίκι...

Ο Μετανοιωμένος Ντουκατίστας