disable copy

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

The Ducati Code Part III

THE DUCATI CODE - PART III


Προχώρησα κοντά στην πόρτα του εργαστηρίου απ' όπου έρχονταν άναρθρες κραυγές. Άκουσα πίσω μου ποδοβολητό, κι ένα 'από δω πρέπει να πήγε!'. Άνοιξα βιαστικά την πόρτα και μπήκα.

Μόνο η πένα ενός Edgar Allan Poe και ενός De Sade θα μπορούσαν να περιγράψουν αυτό που είδα. Εγώ δεν φέρνω στον Poe ούτε σα σουλούπι ούτε συγγραφικά, κι έχω και κάτι κιλάκια των Χριστουγέννων παραπάνω. Όλων των Χριστουγέννων. Αλλά θα προσπαθήσω.

Έχω κρυφτεί πίσω από ένα τεράστιο διακοσμητικό φυτό και παρατηρώ το χώρο. Σε ένα μεγάλο πάγκο ένας τύπος με ταμπελάκι 'ingenere' κρατάει ένα μπωλ με λάδι το οποίο μεταγγίζει σ' ένα μεγάλο μπωλ. Δίπλα του ένας φωνάζει δυνατά 'CHECK' και σημειώνει κάτι σ' ένα χαρτί. Παίρνει το μπωλ και το μεταγγίζει σ' ένα μεγαλύτερο μπωλ σε σχήμα V. 'CHECK' φωνάζει ξανά ο άλλος. Το αδειάζει μετά σ' ένα μονοκύλινδρο κινητηράκι. 'CHECK'. Μετά σε ένα τετρακύλινδρο. 'CHECK'. Τέλος το αδειάζει σ' ένα μοτέρ Ντουκάτι. Το λάδι του κατεβαίνει από το μπατζάκι και συνεχίζει ακάθεκτο κάλτσα-παπούτσι.

Τα παίρνει στο κρανίο. 'Ε βαφανκούλο! Μέχρι το τάπερ καλά. Τάπερ V καλά! Μονοκύλινδρο καλά. Τι διάολο παθαίνει μετά;'

'Να βάλουμε μεγαλύτερο ιξώδες ίσως..' λέει ο τύπος με το Check. 'Πόσο μεγαλύτερο;' 'Γράσσο'. 'Εγώ σκεφτόμουν ένα ηλεκτρονικό βοήθημα το οποίο σε διαρροή λαδιού θα βγάζει από κάτω ένα κουβαδάκι κάρμπον και θα στέλνει και με GPS σήμα σε μετανάστρια με σφουγγαρίστρα να έρχεται να περνάει ένα χέρι την άσφαλτο'. 'Δεν είναι άσχημη ιδέα Τζιουζέπε.'

Να πω όμως ότι αυτό τράβηξε την προσοχή μου θα πω ψέμματα. 'Κι άλλο κάτω;'. Μελαχρινή, με βαθιά πράσινα μάτια και τη χαρακτηριστική κομψότητα ιταλίδας τράβηξε κι άλλο το φερμουάρ του δερμάτινου Dainese και το φυτό που κρυβόμουν τραντάχτηκε. Στο δεξί χέρι ένα Bel-Ray. Μικροσκοπικό βαθυκόκκινο σλιπάκι Corse και μετά από 2 χιλιόμετρα πόδι δυο μποτάκια Alpine Stars.

'Nαι κι άλλο!' φώναξε ένας τύπος με μουσάκι α λα Νταλί και μια κάμερα. Αλλιώς θα προσέξουν το μηχανάκι! Δε θέλω να το δουν ΚΑΝ το μηχανάκι αμόρε μιο! Εσένα μόνο θέλω να δουν και τα τηλέφωνα!' Ένας βοηθός του τον πλησίασε. 'Να βάλουμε μια πολύ χοντρή ξαπλωτή πάνω να μη φαίνεται τίποτα; Έχω μια θεία στην Περούτζια-' 'Ρε στρόντζο!!!' του φώναξε ο Νταλί 'το πλαίσιο δεν το σκέφτεσαι που θα πάει κάτω η σκαλωσά;' και γύρισε τρομαγμένος προς την ιταλίδα που ακουμπούσε ναζιάρικα το χέρι της στην ουρά της Ducati. 'Μη μη Μόνικα όχι!' αλλά μέχρι να το πει πάει κάτω η ουρά μαζί με το χέρι της μαζί με τον ώμο μαζί με τη Μόνικα ολόκληρη η οποία μένει απορημένη να κάθεται σε μια λίμνη λάδια με το Bel-Ray στο χέρι.

Εκεί δεν άντεξα. Μου φυγε. Σαν το Βέγγο στο Θου-Βου.

'Μανούλα'.

Ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι έχω αγκαλιάσει το φύκο χέρια πόδια και με κοιτάνε. Τρέχω, τρέχουν, γλυστράμε όλοι και έχουμε πάει πατινάζ όλο το εργαστήριο. Περνώντας αρπάω τον καρπό της Μόνικα και την τραβάω μαζί μου καθώς γλυστράει ξαπλωτή στο λάδι. Έχω φύγει καρφί από την πίσω πόρτα η οποία κλείνει πίσω μου με μεντεσέ στα μούτρα των διωκτών μου. Κάνω γυροσκοπικό με το δεξί μπούτι και παίρνω τη στροφή πριν καταγκρεμιστούμε στη σκάλα.

Ασφαλείς για την ώρα.

'Αυτό τι να το κάνω;' μου λέει η Μόνικα η οποία μιλάει σπαστά Κρητικά (ατςςς Poe eat my dust) δείχνοντας μου το Bel-Ray.

'Τι ιξώδες είναι;' τη ρώτησα.

Ακούμπησε το δάκτυλο της πάνω στο λαδωμένο της ώμο και το έγλυψε αργά. '10-40 ημισυνθετικό' μου απάντησε με χαμόγελο.

(Συνεχίζεται)

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Me tin adia sou na ta tiposo??
mono gia prosopiki hrisi..

ΛΥΚΟΣ είπε...

Ναι εννοειται, οτι θελεις.

Μόνο copy paste μην το κανετε σε φορουμ κτλ, λινκ αν θελετε να βαλετε ευχαριστως.

Οπως ειπα και σε καποιο φιλο εδω μπαινουν 10 ατομα που με ξερουν και ξερουν οτι γραφω για πλακα δεν εχω ορεξη να απανταω σε κανενα κολλημενο σε φορουμ που θα το παρει σοβαρα...

Αν θες οταν τελειωσει που θα του κανω ισως κι ενα ρετους στο στελνω μειλ ολοκληρωμενο.

Ανώνυμος είπε...

Ναι , ναι !

Όταν τελειώσεις δώστο όλο μα΄ζί στον λαό σου :-))

Ρεμάλι είπε...

τώρα μάλιστα..
μελαχρινό και πράσινο ΟμάτιοΝ

ωραία καλά πάμε..

keep up the good work

ΛΥΚΟΣ είπε...

Kαλα, εσυ το κανεις και copy στο clipboard, μετα ενα quick format text, και το σωζεις και σε rtf, δε σε φοβαμαι εσενα!

ΛΥΚΟΣ είπε...

Το παραπάνω πηγαινε ΠΡΟΦΑΝΩΣ στο Μανο!

Ρεμάλι είπε...

βάλε και φωτογραφία..!!!
τι blog είναι αυτο χωρίς foto?
:)

wulf είπε...

Δεν εχω φωτογραφια του Μανου. Αυτο δεν ελεγες;

Ρεμάλι είπε...

θέλεις να μου κάψεις τον υπολογιστή?

Ανώνυμος είπε...

Φωτογραφία του Μάνου απαγορεύεται!!! Την βλέπουν οι γυναίκες και έρχονται στο σπίτι και με ενοχλούν !!!!!!!

Για εκείνα τα σωλομονικά που γράφεις Λύκο .. η κατάρα του Κτούλου θα πέσει στην κεφαλή σου με απίστευτη μανία !!!!
FTP ρε !! Να μάθεις !!!

Πάμε πίσω στο Ντουκάτι γιατι το κάναμε του free rider εδω μέσα :-)

Ανώνυμος είπε...

Οπως θα εχεις ηδη καταλαβει μεχρι στιγμης σου εχω κοψει την καλημερα!!
Φροντισε μεχρι το τελος της ιστοριας να εχεις επανορθωσει!!!

:-)

ΛΥΚΟΣ είπε...

Ποιος σου ειπε οτι η Honda θα τη γλυτωσει....

Χεχεχεχεχε

Ρεμάλι είπε...

πάντως δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη μανία που έχουν οι αντιντουκατίστι..

Για ποιό λόγο είναι τόσο φανατισμένοι ?


αφου όλα μηχανάκια είναι και την ίδια δουλειά κάνουν
προσφέρουν εμπειρίες

ΛΥΚΟΣ είπε...

Πιστευω οτι και οι Ντουκατιστι ειναι φανατισμενοι με τα μηχανακια τους και οι Αντι-Ντουκατιστι τα παιρνουν χωρις λογο! Ολα καλαααα ειναι λεμεεεεεεε

Ενα Hyper δε θα με χαλαγε καθολου.... χεχε....

Ανώνυμος είπε...

Λύκο !!!!

Μήπως αυτό το τελευταίο "το έγλυψε αργά ..." το έχεις και σε βίτεο ;;;

Πες ναι ! Πες ναι!!!

ΛΥΚΟΣ είπε...

To βιτεο ειναι σαν το βιτεκ ?

Κατι τετοιο εννοεις;

http://www.youtube.com/watch?v=e1tDuKBTkuw

Οχι δεν εχω.

Ανώνυμος είπε...

Shit !!!!

Όλα στην φαντασία τα αφήνεις ρε παιδάκι μου ;;;

(Βιτεο = παραφθορά της αρχαίας Πελασγικής λέξεως "βιντεο" , μεταλαμπαδευθείσης εις Ετρουρίαν , και κατόπιν διατυπωθείσης εiς το Χαλκιδικόν αλβάβητον , μετέπειτα λατινικόν ως "video". Όλα εγω να στα λέω πια ;;; )

Honda είπε...

Άντε μετά να σου κάνουνε οι άνθρωποι μηχανάκι !
Δύο χέρια και δύο μάτια έχουνε , τι να πρωτοπιάσουνε και να πρωτοδούνε !
Σίγα να μην αφήσουνε το μπούτι τα όμορφα μάτια και το κατακόκκινο σλιπάκι για να ασχοληθούνε με τα μηχανάκια .