Το παν ειναι ότι κάνει κάποιος να το κάνει με ρέγουλα. Να μην γίνεται ψυχωτικός. Σήμερα ας πούμε βγήκα στη βεράντα κι έτριβα μέσα στη βροχή να καθαρίσω το καπάκι το πλαινό από μεσα να δω που έχει ρωγμή για να δω αν κολλάει και πως.
Μετά μπήκα ήρεμα μέσα και έψαξα ακτίνες ζάντας από ένα Ταιλανδέζο που τις είχε προσφορά. Μετά σκέφτηκα τι μοντέλο είναι το 185 μου.
Η αδεια λεει 07/1992. Ναι ενταξει. Αλλα εγω αυτο το ειχα 16 χρονων. Δε μου βγαινανε τα νουμερα. Ποτε το πηρα; Ποτε στουκαρα πρωτη φορα; Ποτε με πιασανε οι μπατσοι; Ποτε έφαγα την καπακια; Δε μπορει.
Βγήκα στη βεράντα με το κινητό κι ένα σκούφο και έπαιρνα φωτογραφίες το πλαίσιο στο λαιμό. Οι απέναντι εδω και 10 μέρες είναι στο τσακ να φέρουν μπάτσους, το καταλαβαίνω όπως με κοιτανε. Απ τον αριθμό πλαισίου δεν βγάζεις άκρη. Θέλει ενα τρισκατάρατο 17ψήφιο που ειναι το VIN (Vehicle Identification Number) και που μετά από ψάξιμο σε μόλις 30 σάιτ μαθαίνω ότι το γράφει στα στεφάνια των τροχών.
Οι τροχοί δεν είναι εδώ, είναι στο Ρέθυμνο. Το λέω στο Χρήστο ο οποίος υποπτεύομαι ότι ανεβαίνει με την βροχή στην ταράτσα αλλά δε βρίσκει τίποτα εκεί. Γαμώτο. Και δεν έχω εδω και το μοτερ. Το μοτέρ το χει ο Γιάννης.
Α ναι, αλλά το νούμερο πρέπει να το γράφει η άδεια. Βρίσκω το νούμερο απ' την άδεια. Του μοτερ. Ναι αλλα δε βοηθαει. Χμμμ.
Βρίσκω παλι μετά από μόλις 44 σάιτ, τα μισα στα γιαπωνεζικα, οτι υπαρχει τρόπος. Τα πρωτα 5 νουμερα πριν την παυλα ειναι ο τυπος μοτοσυκλετας πχ. L185S στο δικό μου. Το τελευταιο νουμερο σου δειχνει ομως τη χρονια αν ξερεις πως.
Αν η μοτοσυκλετα βγηκε απ' το εργοστασιο πχ το 82 και το δικο σου ειναι μοντελο 82 τελειωνει σε 0 γιατι βγήκε 0 ετη μετα που αρχισε η παραγωγη. Αν ειναι του 83 το τελευταιο ψηφιο ειναι 1.
Αχα.
Το δικο μου τελευταιο ψηφιο ειναι 5. Οχι το δικο μου της μοτοσυκλετας. Ξεκινησε να βγαινει σ' αυτο το μοντελο με τα στρογγυλά κοντέρ το 84, έστω και χωρίς αυτό το χρωματισμό. Αρα εχουμε 84+5=89.
Αρα ειναι μοντελο '89 που έβγαλε αδεια 7ο του 1992. Μαλλον δεν επρεπε να το πω αυτο στο Χρηστο γιατι τωρα που το γραφω αυτο μαλλον ειναι με ενα φακο και ψαχνει τα νουμερα απο τα 3 CB750K που έχει, το CB50 και το TS50. Αλλά καλά να πάθει άμα δεν ειναι συγκρατημένος και λογικός σαν εμένα. Δεν τους μπορώ αυτούς που κολλανε, πω πω.
Ρέγουλα θέλει το πράγμα και όλα θα γίνουν.
13 σχόλια:
E ρε πρωτοχρονιάτικα !! Μετά εγώ λέω ότι τρώω σκαλώματα !!!
Τον σκούφο τι τον ήθελες;
Να σου πω ενα ωραιο ??? Η κωδικοποιηση VIN δεν ισχυειστα μηχανακια μας που εχουν 12ψηφιο αρ πλαισιου!!!
Μουχαχαχα!!!
Σε μισω.
θυμάσε που σου είχα πεί να γυρίσουμε ταινία? Πρέπει να μπέι όποσδίποτε και μια σκηνή σε στύλ "Memento" με έναν τύπο που έχει τατουάζ ψηφία σε όλο του το σώμα, τα οποία στο τέλος θα αποκαλύπτουν ποιός ιαπωνέζος έκανε ποιοτικό έλεγχο στο XL πρίν βγέι απο το εργοστάσιο.
knoxville
XAXAXAXAXXAXAXAAAAAA!!!!!!
ΠΑΕΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΚΑΦΕΣ...
ΤΕΛΙΚΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
ΦΕΡΤΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΝΟΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ.....
Ιδέα!...
πρέπει να γραφτεί κι ένα κείμενο για την ... Γυναικεία παράνοια...
ΕΔΩ χάθηκα ανεπιστρεπτί!!....
Καλή Χρονιά Λύκε...
με ιλιγγιώδεις ταχύτητες στη λεωφόρο της Σκέψης και της αδρεναλίνης στο αίμα....
Noted...
Λύκος
Ρε λυκο αμα δεν το κανεις αυτο πρωτοχρονια,
ποτε θα το κανεις;
Εχμμ...εδω που τα λεμε εισαι λιγο αρπαγμενος,
οπως ολοι μας αλλωστε που ασχολουμαστε
με τα μηχανακια, και αυτο ειναι που μας κραταει ακομα .
Αντε καλη επιτυχια, καλη χρονια,και πολλα χαμογελα σε ολους.
Σαλονικιος
Αρπαγμενος??? Πφφ!!!
Μην τον ακους Χρηστο, τον ξερω καλα, διαβαλλει τους πάντες ο Μπουγάτσας.
Λυκος
Μην παραπονιέσαι...τώρα με το ιντερνέ τα βρίσκεις όλα τα VIN στο πιτς φυτίλι...φαντάσου να είσαι στο 1970 με το τηλέφωνο καρφωμένο στο αυτί να προσπαθείς να καταλάβεις τί είπε τώρα μόλις ο γιαπωνέζος σαρακάκης?
Και για την παραγγελία με το τέλεξ τί να πω?
Βασίλης
Που να τα ξερω ρε Βασιλη αυτα του 70, οι αλλοι εκει στα ΚΑΠΗ τι σου λενε;
Το τηλεφωνο στο ξεκαρφώσανε ή το χεις ακόμα;
Λυκος
Δημοσίευση σχολίου