disable copy

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Vivere Pericolosamente

Ξεκινήστε τη χρονιά ζώντας επικίνδυνα. Όποιος σας στελνει μνμ χρόνια πολλα και δεν εχετε το νουμερο στο κιν στειλτε πισω ένα απο τα παρακατω:

'Δε σε ξεχασα ποτε, σε θελω κολαζμένα.'

'Φίλε εισαι τιποτας. Εισαι πουθενας. Δε σε ξερω. Α πα πεθάνεις.'

'Εισαι ο επόμενος.'

'Δε μπορω τώρα κάνω κάμα σούρτα-φέρτα.'

'Και σε σενα χρονια πολλα τζιτζικουλίνι κολοκυθάκι μου μμμμμουά'

'Α γαμις ρε λινα που έχεις και μούρη να μου πεις χρονια πολλα.'

'Ελα, τον άφησες τον άλλο;'

'Τώρα που θα ρθω θα στα ξηγήσω εγώ τα χρόνια πολλά'

'Οχι.'

'Κράτα νερά όπως έρχεσαι.'

'Σε τσούζει, έτσι;'

Αυτοσχεδιαστε!

3 σχόλια:

Nostalgos είπε...

Aπεχτουάρ...

Θα σε έλεγα Χρόνια Πολλά,
μα σκιάζουμι τον αυτοσχεδιασμό της απάντησης... :)

Απ' την άλλη, η ζωή θέλει Θάρρος...
Χρόνια Καλά λεπόν, και Καλή Χρονιά...
με Υγεία & Χαμόγελα...

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει. Με άκουσε η πολυκατοικία...... :D

Μέχρι σήμερα όταν μου στέλναν τα χρόνια πολλά και δεν ήξερα το νούμερο έκανα φοργουόρντ το μήνυμα και τους έστελνα πίσω ακριβός το ίδιο. Αρκετά σπαστικό. Άλλα σήμερα μου άνοιξες νέους ορίζοντες.

Λεώ να απαντήσω στα άγνωστα ζητώντας δανεικά.....

Knoxville.

Ανώνυμος είπε...

Απαντάτε στα μηνύματα?


Βασίλης