disable copy

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ο παππούς...

κοίταξε γουρλώνοντας τα ματια τα παιδια που καθονταν γυρω απο το fake τζακι. 

'Και ενας θεος ξερει πως πεινουσα! Πως το ηθελα το κουλουρι!'

Ενα απ τα παιδια σηκωθηκε κι εριξε μερικα ακομα ipad στη φωτια.

'Πεινα τοτε παιδια μου κριση! Αλλα λεω του πατερα μου οχι μπαμπα. Δεν το θελω το κουλουρι. Δεν τα θελω τα δυο ευρω. Γιατι παιδι μου, μου λεει αυτος. Γιατι του λεω πατερα θελω να τα δωσεις να βγει ο Βενιζελος.

Ο πατερας μου με κοιταξε με συγκινηση. Το λες αληθεια παιδι μου;

Ναι πατερα. Κοιταξε εμενα και κοιταξε κι αυτον. Ποιος εχει πιο πολυ αναγκη το κουλουρι; Παρε τα δυο ευρω πατερα και πηγαινε να τον ψηφισεις.

Ηρθε κοντα μας κι ο επιστατης του σχολειου, βουρκωμενος, κρατωντας ενα διευρο. Ξερετε. - ειπε στον πατερα μου - κι εγω ηθελα να τα φυλαξω για να κατεβασω τα χαρατσι απο 1548 ευρω στα 1546 αλλα χαλαλι. Παρτε και τα δικα μου και ψηφιστε τον δυο φορες!

Μαζευτηκε κοσμος, ολοι βουρκωμενοι, μαυροι που πουλουσανε cd, πακιστανοι με χλαπατσες, ενωμενοι ολοι, πορτοφολαδες εκλεβαν ο ενας απ την τσεπη του αλλου για να βρεθουν τα δυο ευρω, ολοι συγκινημενοι. 

Και ναι με αυτα τα λιγα χρηματα που μας ειχαν απομεινει ψηφισαμε τον Μπενι. Κι ετσι παιδια μου σωθηκε η χωρα...'

ειπε ο παππους και ανακαθησε ξανα αναπαυτικα αναβοντας ενα Cohiba.

Εγω τωρα γιατι εχω την αισθηση οτι ουτε σαν παραμυθακι δεν παιζει το σεναριο;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις αυτή την αίσθηση γιατί είσαι ανθέλληνας και το μόνο που σε νοιάζει είναι το κιβώτιο και οι φουρκέτες του σαπακίου που ντεμέκ καβαλάς...Αν είχες την παραμικρή τσίπα επάνω σου θα έσπαγες τον κουμπαρά γουρουνάκι που κρύβεις κάτω από τη στοίβα των κόμικς στο πατάρι και θα ψήφιζες το βαγγέλη τόσες φορές όσα και τα δίευρα που έχει μέσα...
Να, κάτι τέτοιοι σαν κι εσένα σπρώχνουν τη χώρα στον γκρεμό..

Βασίλης

ΛΥΚΟΣ είπε...

Καλα που ξερεις που τα κρυβω τα λεφτα? Νταξει, προσωρινα τα χω εκει, περιμενω μια π@παροσακουλα απο Αυστραλια μου χουν πει θα μου φερουν να τα μετακομισω κει περα.

Ανώνυμος είπε...

Ουτε σαν παραμυθακι δεν παιζει το σεναριο για κάποιους κάποιους. Δείτε όμως τους ενεργούς συμπολίτες σας που ασκώντας το ύστατο δικαίωμα τους, να ακολουθήσουν την κομματική γραμμή, έδειξαν στην πράξη την υποτέλεια τους στο κόμμα και τον Ηγέτη τους.

Νίκος