disable copy

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

8χρονα

Για όσους δεν ήρθατε και θέλετε να μάθετε πως ήταν η μάζωξη του Motorcycle Restoring & Customizing... 8 χρονα.

Δε μπορώ να το πω αλλιώς.

Βλέπω το Γιάννη τον Εφραιμίδη, που έχει έρθει με το πανέμορφο Guzzi του, τον 'ζαμπονοκόφτη'. Τον ρωτάω αν αυτό είναι το πιο αγαπημένο του μηχανάκι, κάνει ένα 'α!' και ξεχειλίζει ο άνθρωπος, έχει σκάσει 20 χαμόγελα μαζεμένα, έχει τόσα να σου πει κι άλλα τόσα που νιώθει που δε μπορεί να μη συγκινηθείς

κι ο Δημήτρης ο Ιωάννου με το κουκλί το Μορίνι του να μου λέει συνωμοτικά 'άμα το θες πάρτο μια βολτα', και να τον βλέπεις να το καβαλάει και να λάμπει ολόκληρος, αυτό είναι κι άλλο δεν είναι,

ο Άλκης ο Τσιλιώτης μου βγάζει από μια τσάντα τρία περιοδικά και μου τα φέρνει δώρο, είναι τα τρία τέστ του XL185s μου και έχω μείνει για να το πω γαλλικά μαλάκας, και καθόμαστε και γελάμε κρατώντας τα περιοδικά λες και παίζουμε κάρτες υπερατού και ανταλλάζουμε τα διπλά μας


και να χέσω όσα ακούω για 'φιλίες απ' το ίντερνετ' κι επίπλαστα, αν είσαι εσύ επίπλαστος κι η εικόνα σου δεν είσαι εσύ, ναι είναι, αν έχεις να κάνεις με αληθινούς ανθρώπους που ποτέ δεν ντράπηκαν γι' αυτό που είναι μια χαρα φιλιες κανεις

βλέπω ανθρώπους πρώτη φορα κι είναι σα να τους ξέρω χρόνια, κι έχουν στηθεί πηγαδάκια, ιστορίες, χαβαλές...

βλέπω το DCB Lowbrow και το φανταστικό Γιαμαχάκι του και μιλάμε λες και ξανασυναντηθήκαμε μετά από καιρο

τελείες δε βάζω επίτηδες, το χετε καταλάβει ε; κόμματα και πολύ είναι

και βλέπω το φίλο μου το NickBMW που τον έχω δει δυο φορές στα χίλια χρόνια κι αυτές στα πεταχτά, και τον Βασίλη και τον Νικήτα και τον Herr Bandit που τους έχω δει μια φορά στα χίλια χρόνια κι είναι απ' τους καλύτερους μου φίλους, και το εννοώ και το καλύτερους και το φίλους

και πάει έτσι η βραδιά, η μουσική ξεχειλίζει, ο Νικόλας έχει ξεπατωθεί να εξυπηρετήσει τους πάντες (σ' ευχαριστώ πολύ ρε φίλε κι ετοιμάζουμε την επόμενη) και οι ιστορίες πάνε βροχή

'και μου λέει δε γίνεται φίλε, πρέπει ν ανοίγεις πότε πότε και τρίτη, θα σου μπουκώσει, κι εγώ πήγαινα στο Ωνάσσειο κι ανοίγω τρίτη στο ZZR και περνάει το Ωνάσειο ΒΖΟΥΑΑΑ και λεω ΘΑ ΠΑΩ ΓΛΥΦΑΔΑ'

'και πλακώνομαι και φορούσα γραβάτα και μ αρχίζει η γραβάτα κάτι μπάτσους, ΧΜΠΑΑΑΦ'

'και τον βλέπω κι έχει βάλει τρίτη και έχει έτοιμο το κωλοδάχτυλο'

'αλλά έλα που το χω γραναζώσει κοντό, δυο δόντια πίσω κι ένα μπρος σου λεω τωρα'

'και πλακωνομαι στα φρενα αλλα πουυυυ'

'αμα δεις το ταβάνι εκει που μου πεσε το οξυ... α ναι, το σημαδι εδω ειναι που με δαγκωσε ο σκυλος γιατι επεσε οξυ και στο σκυλο'

'και μου λεει ακολουθα με που δεν εχεις φωτα κι εχει χτυπησει κοφτες ο μαλακας'

και ποιον να γραψω και ποιον ν' αφησω

το R69 βάζει μπρος να φύγει και αφήνει ένα τέτοιο μπάσο στακάτο που τελειωνεις τη μπυρα με τη μια, και διπλα του το Ζ1 ουρλιάζει και βλέπεις και φεύγουν παρέα τα δυο τους, που θα το ξαναδεις αυτο ρε, ο ιαπωνας διπλωνει και ξεσκίζεται

σε λίγο το ακολουθεί το γαμάτο λευκό ΧΤ550 που διπλώνει μια, δυο, κραταμε ολοι την ανασα κοιτωντας την αναρτηση, ξαφνικη σιωπη, ωραιο παιξιμο στο γκάζι το ισιώνει, και νιωθεις απ ολους ενα 'ωωωω να σου.....'

ο Γιάννης θ ανεβει σε λίγο στο Γκούτσι του και θα φυγει μ ενα υπέροχο μελωδικο ηχο, και λες κι όλα βάφονται σέπια ρε φίλε, λες και τα παρασέρνει ολα το Guzzi μαζι του χρόοοονια πίσω...

γι' αυτο σου λεω, τι να βαλω μηχανακια φωτογραφίες; Για φίλους οχτάχρονους και αθεράπευτα ρομαντικούς είν' αυτά τα κόλπα

να είστε ολοι καλα

και τελείες δε βάζουμε


1 σχόλιο:

Nick S είπε...

Αστεία αστεία, εχουμε συναντηθεί καμια 10αριά φορές. Τη μπρώτη φορά το 2007 στο Ηρακλειο και την άλλη στα τελη του 2009 στους ΖΖΤOP. Μ'αρεσε που για 2 δευτερόλεπτα με χαζοκοίταζες μέχρι να πάρει μπρος το 185 σου και με θυμηθείς. Πάντως, πρέπει να ομολογήσω (όχι μονο εγώ, αλλά όλοι) ότι το πιο ωραίο μηχανάκι ηταν η μπέμπα που ήταν απόξω και μετά το δικό μου, γι'αυτό αλλωστε το'χα παρκάρει στη γωνία για να μη σας τραβάει τη μπροσοχή. Οταν ξανανέβεις, εννοείται μας ενημερώνεις.