disable copy

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Greenpeace

Σε μεγάλες περιπέτειες μπήκε άθελα του ο κύριος Χατζιβουρδούκας Αναστάσης κάτοχος μεγάλης τουριστικής ον-ωχ μοτοσυκλέτας όταν επεχείρησε να μεταβεί σε κοντινή παραλία για να κάνει το μπάνιο του.

''Είχα βρει την παραλία μέσω του δικτύου συνεργατών της μοτοσυκλέτας μου, και κατευθύνθηκα εκεί με το GPS. Είχα τηλεφωνήσει στην αντιπροσωπεία και είχα δηλώσει τρεις μέρες ενωρίτερα ότι θα πατούσε χώμα η μοτοσυκλέτα, κάτι που είχα διαβάσει στο μάνιουαλ ότι γίνεται. Μου εδήλωσαν ότι φυσικά και γίνεται απλά είναι καλό να ενημερώνεις ώστε να είναι έτοιμα τα Shinook να πετάξουν.

Έστριψα τον τροχό με κατεύθυνση την παραλία και πάτησα χώμα. Ήταν μια πρωτόγνωρη αίσθηση, μου θύμισε μια φορά παιδί που είχα βουτήξει το χέρι μου σε μαρέγκα και με κάνανε μαύρο στο ξύλο.Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πόσο πιο εύκολο ήταν να χειριστώ τη μοτοσυκλέτα μου στην άμμο μια και πατούσα πλέον άνετα. Όπως αντελήφθην αργότερα αυτό γινόταν γιατί η μοτοσυκλέτα εβυθίζετο. Όταν πλέον πατούσα άνετα κάτω και με τα δύο γόνατα αντιλήφθηκα ότι είχα πέσει. Κάλεσα άμεσα σε βοήθεια τα ελικόπτερα από το καντράν πλοήγησης και αφήνοντας εκεί τη μοτοσυκλέτα πήγα να κάνω το μπάνιο μου.

Σε λίγο εμφανίσθηκαν ελικόπτερα και εγώ ενόμισα ότι είναι του σέρβις, ήτο όμως της Greenpeace της οποίας τα μέλη κατέβηκαν ως κομμάνδο και άρχισαν να σπρώχνουν τη μοτοσυκλέτα προς τη θάλασσα φωνασκώντας ''ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΤΗ ΣΩΣΩΜΕ''

Τότε έφτασαν και τα ελικόπτερα του σέρβις και άρχισαν ας μου επιτραπεί η έκφραση τα μπουνίδια μεταξύ των πληρωμάτων. Όπως διευκρινίστηκε αργότερα στο αστυνομικό τμήμα το μπέρδεμα έγινε λόγω του γκρί χρώματος της μοτοσυκλέτας μου το οποίο φαινόταν επίσης να γυαλίζει από ψηλά.

Τέλος όπως μου είπαν πολύ σωστά όλοι, αφού θα ξαναπάω σ' αυτήν την παραλία αργά ή γρήγορα είναι καλό να έχω εκεί τη μοτοσυκλέτα και να πηγαινοέρχομαι με το αυτοκίνητο να τη βλέπω και να κάνω και το μπάνιο μου.

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν!''

Πηγή - Reuters

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

σωστε τη , την φαλαινααααα......