Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2009

Ducati Streetfighter

Πρωτη παρουσιαση εδω

http://www.motorcycle.com/manufacturer/ducati/2009-ducati-streetfighter-review-88107.html

Πρωτη παρατηρηση: Στο ξεκινημα του αρθρου λεει οτι σε αντιθεση με οτιδηποτε αλλο εχει βγει σε streetfighter η Ντουντου απλα εγδυσε ενα κορυφαιο ss χωρις να το στησει για ροπη

"Unlike nearly every naked bike we can think of, Ducati has created a stripped-down, super-sporting roadster without excuses – no tuning for torque, "

Τοτε το FZ1 που ειχα εγω μαλλον ηταν οφθαλμαπατη. Κριμα γιατι πηγαινε και καλα.
Συνεχιζει με το τι λεει ο υπευθυνος της εταιριας κτλ. Αναρτηση βλεπω τζαπαν "and it boast a fully adjustable Showa suspension"αλλα τιμη ιταλιαν.

Και συνεχιζω προσεκτικη αναγνωση.

This is quality stuff, but it’s not enough to justify the $4,000 price increase of the S model. Helping it earn its lofty $18,995 MSRP are the most sophisticated electronics offered on any sportbike

Μεταφραση = Τα ηλεκτρονικα πλερωνετε.

Παμπαρακατ. Αυτο δεν το ακουω για καλο...

There’s more distance between the seat and its footpegs than the old Monster S4RS, but that’s mostly because the seat is way up at 33.1 inches. This is surprisingly tall for a bike without undertail exhaust pipes,

Ουτε αυτο το ακουω ιδιαιτερα καλο...

a dry clutch system, as it proved to be a bit grabby when taking off from a stop. Toggling through the transmission requires considerable effort in relation to a Japanese literbike,

ποσο μαλλον αυτο...

While the 1198’s fork is set at a moderately sporty 24.5-degree rake, the Streetfighter’s is kicked out at a slower-steering 25.6 degrees. The amount of trail correspondingly is lengthened from the 1098’s 94mm to 114mm. Additionally, a 35mm longer single-sided swingarm extends the wheelbase from 56.3 inches to 58.1 inches

Γι αυτο κανουν την παπια οταν μιλανε για περφορμανς και μιλανε για το πως συμπεριφερεται στις ευθειες! Ελεος!!! Δειτε

this new Ducati remains sure-footed at high speeds.

Το γελιο ειναι στο τελος οπου το λεει καθαρα!

The Monster, however, is nimbler and might be quicker on a really tight canyon road.

Τοτε αν το μανστερ ειναι πιο στριφτερο (ασε που υποψιαζομαι οτι τα αλογακια του τα βγαζει πολυ καλυτερα κατω χωρις ΟΚΤΩ ρυθμισεις αντι-σπιν) για ποιους ειναι αυτο το φαιτερ?

Well-heeled, middle-aged sportbike jockeys with bad backs are ideal candidates for Streetfighter pleasure,

Χαχαχαχα!!!!Επ....ειπαμε.... αν και επιφυλλασομαι για το οταν το καβαλλησω φυκια μου φαινεται η δουλεια... αν μου ελεγαν ΤΩΡΑ να διαλεξω μεταξυ αυτου κι ενος μανστερ, αβλεπη το μανστερακι.....

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τα ηλεκτρονικά ποτέ μου δεν το κατάλαβα. Πόσο κόστος να έχει μια πλακετούλα , που μόλις διαβάσει αύξηση της ταχύτητας περιστροφής του πίσω τροχού (από τον αισθητήρα του ταχύμετρου) πάνω από ένα όριο, κόβει για λίγο την ανάφλεξη ή το καύσιμο ή μειώνει το αβάνς;

Μιλάμε για υπόθεση που ερασιτέχνης ηλεκτρονικός, ούτε καν να έχει σπουδάσει επίσημα, το φτιάχνει σε ένα απόγευμα (το ηλεκτρονικό μέρος)

Δλδ το DT230 Lanza που είχε τέτοιο σύστημα , ήταν ακριβό;

Ιταλοί μια ζωή...

(Polymhxanos)

sprint900s είπε...

Το νόμισμα έχει δυο όψεις φίλε , από όλο αυτό το βδελυρό κείμενο θα κρατήσω μόνο μια λέξη , (μανστερακι)

Φίλε Λάζαρε η κατάσταση είναι σοβαρή .

Η άλλη όψη όμως τώρα , μου φαίνεται ότι αυτοί οι ρεμπεσκέδες στα γεράματα θα μας βάλουν σε μπελάδες , εργαλείο κάτσε καλά , με τα φάτσα του , την φινέτσα του της αλογαταρες του της φρενουκλες του τη σκελεταρα του , εβίβα ducati ρεεεεεεεεεεεεεεεεε ….

Ανώνυμος είπε...

Παντος σε συγκρηση με το εφζετγουαν δεν.....

Η ομοιοτητα με MV, σε συνδιασμο με δανικα απο hornet και z750 ειναι τοσο τρομακτικη, που θα τολμουσα να πω οτι αρχιζουν και τους τελειωνουν η ιδεες.

Το επομενο βλεπω να το σχεδιαζει κανενας Armani, και μετα να δειτε ποσο βαθια θα βαλετε το χερι στην τσεπη πουλακια μου.



Der Knoxville

amyroukai είπε...

Από εμφάνιση, μου άρεσε πολύ. Οι έξτρα αναρτήσεις δεν είναι κακές, αλλά αυτό που γράφουν κολακεύει τις "βασικές" που είναι ήδη πολύ καλές. Το να γίνει πιο "αργή" η γεωμετρία δεν είναι κακό, αν πιάνει 168 μίλια την ώρα που έλεγε ο δοκιμαστής πρέπει να είναι σταθερό γιατί από το τιμόνι κρατιέσαι, μην τρελαίνεται στο κοσκίνισμα... Και με το φαρδύτερο τιμόνι, η δύναμη που θα βάζεις δεν θα είναι μεγαλύτερη. Όσο αγοράζουμε μοτοσικλέτες που είναι "πολλές" για τα χεράκια μας, τα ηλεκτρονικά θα είναι ανεκτίμητα. Άντε να πείσεις τον κάθε έναν με λεφτά ότι ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει το κάθε κτήνος. Το είδαμε και στα αυτοκίνητα, δυστυχώς. Rallye με ESP που δε βγαίνει. Έλεος...

Το θέμα όμως, όπως πολύ σωστά λέει ο συγγραφέας του motorcycle.com είναι πως μπορείς να κάνεις τον ίδιο χαβαλέ ίσως και περισσότερο με πολύ λιγότερα λεφτά, αγοράζοντας το monster... Οπότε το SF υποβαθμίζεται σε ρόλο "πεομεγενθυντή" για κομπλεξικούς, είδος εν αφθονία.

Ανώνυμος είπε...

diladi an eixame ta fraga den tha to pername?
DUCATARA LEME!!!!!!!!!!!!!!