disable copy

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Aγαπητό ημερολόγιο

σημερα αγορασα την πρωτη μου 'μεγαλη' μοτοσυκλέτα, μια Χοντα CBF600. Με χαρα πηγα να τη δειξω στο φιλο μου τον Γιάννη!!!

Η υποδοχη ομως δεν ηταν αυτη που περιμενα!

'Μμμμ...αυτο πηρες?' μου ειπε υποτιμητικα.
'Γιατι;'
'Ιαπωνικο??'
'Α, ιαπωνικο ειναι; Δεν το ηξερα, ενα περιοδικο διαβασα κι ελεγε οτι ειναι καλο. Δεν ειναι καλα τα ιαπωνικα?'
'Τι καλα??? Κατ' αρχην δε στριβει!'

Πηγε να μου δειξει με το δικο του, ενα κοκκινο που εχει πως στριβουν αλλα επεσε, μου ειπε ομως οτι παντα εχει ρισκο αυτο το πραγμα.

Μετα πηγαμε για βολτα και πηρε λιγο και τη δικια μου μοτοσυκλετα αλλα δεν του αρεσε η θεση οδηγησης. Εκατσε παλι στο δικο του αλλα φαινοταν να υποφερει γιατι τον χτυπουσε ο αερας μεσα στα μουτρα μαζι με ολα τα μυγακια. Του εφυγαν και τα πραγματα που ειχε δεσει αλλα τα βαλαμε μετα στο δικο μου και ολα καλα. Στο δρομο τον πονουσε παλι η μεση του αλλα οπως μου ειπε με μια καλη ζωνη ολα φτιαχνουν.

Σταματουσα και τον περιμενα, γιατι το δικο μου εχει 30 αλογα πανω απ το δικο του, αλλα μου ειπε οτι δεν εχει σημασια αυτο γιατι δεν εχει αισθηση το δικο μου μηχανακι κι οτι δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο, ενω το δικο του εχει αισθηση και ειναι αριστουργημα και φανταστικο.

Μετα απο ενα μηνα που τον περνουσα συνεχεια, μου λεει κατσε να δεις τωρα τι κανει το δικο μου που δεν κανει το δικο σου και το εσπασε και πεταχτηκανε και κατι λαδια. Εγω οντως, εχω προσπαθησει να σπασω το δικο μου με την ατζαμοσυνη μου αλλα αντεχει! Τωρα δεν εχει μηχανακι γιατι υπαρχει ενα προβλημα με τα ανταλλακτικα και πρεπει να μαζεψει και λεφτα για το μεγαλο σερβις οποτε πηρε κι αυτος ενα σαν το δικο μου 'για να κινειται ισα ισα', μονο που δεν ειναι καλο και ειναι συνεχεια στενοχωρημενος γιατι θελει ξανα κατι καλο σαν το δικο του.

Ευχομαι μια μερα να μαζεψω κι εγω λεφτα και να παρω ενα καλο μηχανακι με χαρακτηρα σαν το δικο του, οχι σαν το δικο μου το ασημαντο

5 σχόλια:

joebar είπε...

ναι ρε λυκο ετσι ειναι τα πληρωνουνε και μετα τα κλαινε και το καλυτερο ειναι οτι δεν τα παιρνουνε πισω με ανταλαγη για αγορα μεγαλυτερης γιατι λεει το μοντελο αυτο δεν βγηκε καλο. (σας διαβαζω εσενα και τον ντανη εδω και αρκετα χρονια εχεις φοβερο χιουμορ συνεχισε ετσι)

madkefalonian είπε...

Τη προηγουμενη παρασκευη τελειως συπτωματικα...πηρα ενα CBR 600f3 "για να κανω τη δουλεια μου".Τυχαιο?Δεν Νομιζω

Unknown είπε...

Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη άλλαξε μήτε την κεφαλή του.

Παλιά ιαπωνική παροιμία .

Honda είπε...

Κόκκινο είπες ε ??

τι να είναι άραγε ?

bbkf είπε...

Κύριε λύκε μου εγώ γι' αυτά τα κόκκινα δε ξέρω, αλλά επειδή και Ιάπωνας από Ιάπωνα διαφέρει, σας στέλνω κι εγώ το δράμα του συνεπιβάτη σ' αυτά τα μηχανάκια μ' αίσθηση. http://get-your-kicks.blogspot.com/2010/09/blog-post_20.html
Συνεχίστε να μας κάνετε να γελάμε όπως μόνο εσείς ξέρετε!