Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Cafrofon

Τρελαίνομαι για την αυτόματη εξυπηρέτηση πελατών:


‘Εάν είστε συνδρομητής συμβολαίου και Αιγόκερως πατήστε το 1. Εάν δεν είστε Αιγόκερως αλλά είστε ευαίσθητος και δεν φοβάστε να κλάψετε πατήστε το 2. Αν σας λένε Κυριάκο πατήστε το 3. Για να συνεχίσετε στα Σουαχίλι πατήστε το 4. Αν σας καίγεται το φαί γιατί είστε μια ώρα στο τηλέφωνο πατήστε το 5. Αν τα χετε παίξει και δε θυμάστε τίποτα απ’ τα προηγούμενα πατήστε το 6. Ούτως ή άλλως η συνομιλία σας καταγράφεται για να την ακούμε μετά στο γραφείο να γελάμε. Αν θέλετε να ακούσετε συνομιλίες άλλων πατήστε το 7. Αν έχετε συνδέσει το τηλέφωνο σας με ηχεία πατήστε το 8 για να σας βάλουμε στην αναμονή να ακούτε 24 ώρες το 24ωρο τζαζ. Τέλος πατήστε τη δίεση για να γυρίσετε στο αρχικό μενού. Αλλιώς περιμένετε για να μπινελικώσετε κάποιον αντιπρόσωπο μας. Αν απαντήσει. Τελευταία φορά απάντησε το 2004 αλλά ποτέ δεν ξέρετε, μπορεί να είστε ΕΣΕΙΣ ο τυχερόοοονειρααααα πουλιά μου ταξιδιάαααρικααααα (μουσικό χαλί)’ 

Θα ετοιμάσω αντίστοιχο κείμενο για αντιπροσωπείες μοτοσυκλετών.... 

2 σχόλια:

παναγιώτα είπε...

Λύκε έχω πέσει κάτω απ' τα γέλια! Κάφροφον και ξερό ψωμί... Θέλω κι ένα αντίστοιχο ποστ για τις τράπεζες!

ΛΥΚΟΣ είπε...

you got it ;)