disable copy

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Γ@μω τα όλα



Εχω μια ανηφορα κοντα στο σπιτι που παει στο θεο, την περναω καθε μερα.

Προσφυση ανυπαρκτη. Οχι κακη. Ανυπαρκτη. Εκει παω παντα με το γκαζι με κρινοδακτυλα για να την ανεβω.

Και οπως ειναι λογικο λεω σημερα κατσε να κανω μια μαλακια να δω τι θα γινει. Ουτως ή αλλως το χουν ψιλοσυνηθίσει. Με το που θα περασω απ το βενζιναδικο που ισιωνει λιγο γυρνανε ολοι να δουνε. Σε λιγο θα βγαινουν κι απ τα μαγαζια. 'Ελα ελα νατονε τρεχα τρεχα'

Σημερα λοιπον ανοιγω δευτερα σταδιακα, οσο μπορω γρηγορα χωρις να φυγει ο κωλος, δινω σταθερα γκαζι, εχω περασει τα  4/5 της ανηφορας, εχω μαζεψει καλα χιλιομετρακια και ΧΡΑΠ κλεινω γκαζι

Μαχαιρι.

Μουρωνει το μπροστινο αλλα ο κωλος γλυστραει απο το κλεισιμο του γκαζιου και μονο και ανεβαινω την υπολοιπη με το μηχανακι να διπλωνει με ΚΛΕΙΣΤΟ γκαζι

ΑΝΗΦΟΡΑ. 


Και βρισκομαι να τσουλαει το μηχανακι 'αναποδα' στην ανηφορα!!! Ελλαδάρα ρε!!!

Μλκ δεν υπαρχει αυτο το πραγμα! Περιμενω αυριο να το ξανακανω!Λογικα σε 5-6 μερες θα του χω παρει το κολάι και θα το διαβάσετε και στις εφημερίδες, δεν ξέρω αν θα μπορω να το γραψω εδω, μπορεί να μην πιανει ιντερνετ στο κελί ή στο νοσοκομείο, εχουν προβλημα.



Καλημέρα dudes

3 σχόλια:

salingaros είπε...

......''εχω μαζεψει καλα χιλιομετρακια και ΧΡΑΠ κλεινω γκαζι

Μαχαιρι. ........''

μλκ το νου σου ε?
εχω παίσει ετσι...βαιβαι ηταν σιγουρα πολυ ποιο αποτομο το κλεισημο μου βιαιο και νευρικο...και εφυγα με χαη...

....και μηχανκι τσοντα...εε συγγνωμη...honda ηθελα να πω!!

Ανώνυμος είπε...

Αν ανοίξεις μια τρύπα στην γη… κάτω από αυτήν την ανηφόρα πίσω από την γη δηλαδή.. βρίσκεται το τρίγωνο τον βερμούδων φίλε! Το έψαξα!
Μην το ξανακάνεις!!! Iσως να διακτινιστεις! και εγώ δεν ξέρω που!

kolotoympas
Elias Tzirakis

Χ είπε...

Έχουμε και εδώ τέτοιο δρόμο, μάλλον βρίσκονται πάνω στην ίδια χωροχρονικά στρεβλωμένη δυναμική γραμμή του μαγνητικού πεδίου της γης.

Πρόσεχε πάντως αλλιώς μάθε τον κωδικό του Wi-Fi !