disable copy

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Garelli - VF , 1-0

Φάση που τη θυμήθηκα χτες στη βόλτα που πήγαμε.

Βασιλίσσης Σοφίας. Κατεβαίνει την αριστερή λωρίδα ένα Garelli σχετικά αργά γιατί έχει κίνηση (θα μου πεις αν δεν είχε πόσο θα πήγαινε;). Έρχεται πίσω του ένα VF400, τα θυμάται κανείς αυτά τα κουκλάκια;

Πάει λοιπόν ο τύπος με το VF να προσπεράσει τον άλλο. Με 40. Και ζήτημα. Αλλά το Γκαρέλλι θέλει να κάνει αναστροφή. Και βγάζει χέρι αριστερά.

Βάλτε τώρα τις εικόνες μαζί. Την ώρα που περνάει ο VF ξεκράνωτος τρώει μια μπούφλα μέσα στη μάπα από τον Γκαρέλια. Κι ανοίγει και το γκάζι από ρηφλέξ.

VF-Garelli συμμαχία, τούμπες να πάνε κάτω. Με το που σηκώνονται, έχει αρπάξει ο VF τον Γκαρέλια και τον κοπανάει αλύπητα ενώ ένας που ερχόταν πίσω με αυτοκίνητο μαζί με μένα και κάνα δυο άλλους που είδαμε τη φάση έχουν πάθει ρήξη σπλήνας απ' τα γέλια.

Kαλά το λέγανε για τα Γκαρέλλι. Σκοτώστρες ρε φίλε. Παίρνουνε τα Χόντα στο λαιμό τους.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

To 76 είχε ένα ξαδελφάκι μου ένα πράσινο Garelli. Βρισκόμαστε σε μια ανηφορίτσα στη Δάφνη και έχει πάρει φόρα για να την ανέβει, μπας και γλυτώσει το πετάλι. Περνάει όμως από ένα σαμαράκι και αφού εγώ δεν τον κρατούσα (είχα τα χέρια στις τσέπες, λόγω μαγκιάς) τινάζομαι από πάνω από τη σχάρα (τα αγωνιστικά ήταν μονόσελα από τότε) και αρχίζω και τρέχω πίσω του. Πριν πάρει χαμπάρι έχω ξανασαλτάρει πάνω και του έχω δώσει και ώθηση. Ατάραχος αυτός μου λέει ΄΄δεν το ξανακάνεις μπας και ανέβουμε επιτέλους την κολοανηφόρα?΄΄
Ήταν πραγματικά πολύ γρήγορα εργαλεία!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι λε ρε "απέναντι" ;;;
Λίγα λόγια για το Γκαρέλι !!!
Κάθε φορά που το έγερνα .... έπεφτε κάτω!
Κάτι με τις ρυθμίσεις δεν θα είχα πετύχει :-))

Και ήταν και μιάς φίλης και το ήθελε για την Λαϊκή και έτρεμα μην της το χαλάσω !!!

Πάντως στην Πλάκα , ΤΡΑΙΝΟ το εργαλείο !!!

Μάνος

Ανώνυμος είπε...

Το μηχανάκι αυτό όταν το πήρε ο ξάδελφος, επειδή είχε καταλάβει ότι είχα τρελλαθεί, δεν μου είχε δείξει πως δούλευε. Ένα μεσημεράκι πριν πάει για δουλειά το καβαλάω, το βάζω μπροστά, λέω ωραία δουλεύει και ψάχνω να βρω πως σβύνει. Μάταια όμως, ήξερα μόνο το γκάζι και τα φρένα. Το μανετάκι από κάτω δεν το είχα προσέξει. Και όπως το μαρσάριζα, κλείνει το στάντ και αρχίζει και τρέχει με ΙΛΙΓΓΕΙΩΔΗ ταχύτητα!!!!!! Αφού κατάφερα και το σταμάτησα βλέπω τον ξάδελφο να τρέχει από πίσω με άγριες διαθέσεις. Μέχρι να το ξαναβάλω στο στάντ (δεν ήθελα να το πετάξω κάτω και να το βάλω στα πόδια) τρώω το πρώτο από μία σειρά φαπίδια. Η πρώτη μου εκκίνηση τύπου drugster. Ακόμα τη θυμάμαι. Και τις σφαλιάρες επίσης.

Ανώνυμος είπε...

Το μηχανάκι αυτό όταν το πήρε ο ξάδελφος, επειδή είχε καταλάβει ότι είχα τρελλαθεί, δεν μου είχε δείξει πως δούλευε. Ένα μεσημεράκι πριν πάει για δουλειά το καβαλάω, το βάζω μπροστά, λέω ωραία δουλεύει και ψάχνω να βρω πως σβύνει. Μάταια όμως, ήξερα μόνο το γκάζι και τα φρένα. Το μανετάκι από κάτω δεν το είχα προσέξει ότι το σβύνει κιόλας. Και όπως το μαρσάριζα, κλείνει το στάντ και αρχίζει και τρέχει με ΙΛΙΓΓΕΙΩΔΗ ταχύτητα!!!!!! Αφού κατάφερα και το σταμάτησα βλέπω τον ξάδελφο να τρέχει από πίσω με άγριες διαθέσεις. Μέχρι να το ξαναβάλω στο στάντ (δεν ήθελα να το πετάξω κάτω και να το βάλω στα πόδια) τρώω το πρώτο από μία σειρά φαπίδια. Η πρώτη μου εκκίνηση τύπου drugster. Ακόμα τη θυμάμαι. Και τις σφαλιάρες επίσης.

17 Δεκέμβριος 2007 4:07 μμ

Bojan είπε...

Για να καταλάβω είναι τύπου Tomos Automatic 49cc με πετάλι που το βγάζεις (μόνο άμα είσαι μάγκας) και αγγίζει την ταχύτητα των 45-50km/h? Κάτι τέτοια είχαμε στην Σερβία πιτσιρίκια και πέφταμε συνέχεια (το δήπλωμα το έβγαζες μόνο για μηχανοκίνητα των 50cc και άνω).