Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2009

Mαθήματα Ταχύτητας (για έμπειρους και αρχάριους).

Εθνική οδός, περίπου 20 χλμ έξω από το Ηράκλειο. Αρκετά χρόνια πριν, απογευματάκι. Κι έχει κολλήσει στη ρόδα μου.

Τον ακούω εδώ κι αρκετή ώρα, και δε μπορώ να του ξεκολλήσω, έχω τελικιάσει και το τιμόνι τρέμει λες και θα μου φύγει απ’ τα χέρια, το κούνημα είναι αρκετό και ολόκληρο το μηχανάκι τρίζει λες και θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη. Δεξιά σχετικά κλειστή, ανοίγω από νωρίς, αν κλείσω γκάζι δεν τα ξαναμαζεύω τα χιλιόμετρα οπότε δεν παίζει αυτό το σενάριο.

Ευθεία κι ακόμα τον εχω στον τροχό μου, ‘λύσσαξες ρε πστη’ σκέφτομαι και πλησιάζουμε σε απανωτές κατηφορικές, αρκετά κλειστές και δεν το βλέπω να τον κρατάω μια και εκεί είναι στο στοιχείο του ενώ εμένα θα παλεύει το κτήνος να βρει γραμμές στην είσοδο.

Αλλά δεν τον αφήνω. Πως είναι όταν μπει ο διαολος μεσα σου? Ετσι, για το γμτ, δεν τον αφήνω. Θα το παω όσο παει.

Ριχνω δεξια το μηχανακι, πολύ κλειστη, κατω μια στα γρηγορα και ξανα πανω στην εξοδο για την ανοιχτη αριστερη. Κλειστη δεξια παλι, δε βλεπω να με παιρνει και τον χανω απ’ τον αριστερο καθρεπτη. Ερχεται, και η μουρη του είναι διπλα στον πισω τροχο μου. Όχι, δε στο κανω το χατηρι.

Βγαινω απ το μηχανακι, ακολουθωντας την παλια καλη μεθοδο. «Στην ευθεια αναμεσα στον καθρεπτη σου και το δρομο, υπαρχει μια μισοκλειστη πορτα. Βγαλε το σωμα οσο χρειαζεται και κρυφοκοιταξε απ το ανοιγμα.» Και χερια ποδια σωμα ερχονται μονα τους στη σωστη θεση. Και γερο πατημα στο εξωτερικο μαρσπιε, εννοειται φοβαμαι, εννοειται δεν ειμαι ανετος σε τετοιες φασεις, εννοειται δεν ειμαι απ τα παιδια τα γρηγορα. Πετυχαινει όμως κι ακουω, νιωθω το μηχανακι να ξυνει δυνατα δεξια και στο αποτομο τρομακτικο γυρισμα απ την άλλη να ξυνει αριστερα για να προλαβει το εσακι.

Δε σ’ αφηνω. Ουτε με σφαιρες δε μ’ εχεις. Άλλη φορα μπορει, πολλες φορες μπορει, σημερα, εδώ δε μ’ εχεις.

Κλειστη αριστερη και με αναποδη κλιση στο δρομο, ο εφιαλτης μου. Τραβαω στο μερος μου το τιμονι απ τη δεξια, το μηχανακι πεφτει πιο γρηγορα απ ότι υπολογιζα στο εσωτερικο της στροφης και δινω οσο γκαζι εχω ακομα για να μην πεσω. Αν κλεισω γκαζι επεσα, αν κλεισω γκαζι με περασε, και ξερω αν με περασει δεν τον ξαναπιανω.

Μια δεξια εχει μεινει πριν τις μεγαλες ευθειες μετα το Παλιοκαστρο. Αν και την εχω ανοιγομαι τερμα αριστερα για να μην τον αφησω να περασει σε περιπτωση που βγαινει με πιο πολύ γκαζι στην εξοδο. Και τον κραταω.

Σταματαμε δεξια για τσιγαρο. Γελια. ‘Ταγμα θανατου το πηγες ε;’ Και η κλασσικη μλκια απαντηση ‘Όχι ρε… γιατι, ζοριστηκες?’ Γελια.

Δεν εχω ξαναπαει ποτε πιο γρηγορα από τοτε. Κατεβηκα κι ετρεμαν τα χερια μου.
Μοτοσυκλέτες, που επιμελώς απέφυγα να αναφέρω.

Ο υποφαινόμενος BMW R51/3 του ’54 με τελειωμένα Metzeler που ουτως ή αλλως ειχαν γινει κουτσουρα και πηρουνι μπροστινο προβληματικο. Φρενο μπροστα ταμπουρο μονο με τελειωμενα τακακια, που και να το παταγες δεν ειχε και διαφορα. 24 αλογα σε παρα πολλα κιλα ατσαλι και τελικη 120-130 αναλογως το αν ηξερες ν' αλλαζεις σωστα ή οχι. Αν δεν το ηξερες εβλεπες 110. Αν το μαθαινες εβλεπες μεχρι και 140. Αυτο που εξυνε δεν ηταν η στεκα, ηταν τα κυλινδρα. Οποιον δειτε να εχει πολυ καιρο 51 και να το 'κυνηγαει' δειτε και τις ψυκτρες λιγο στο κατω μερος.

Πισω ο φιλος Γιωργος Honda MTX 200 διχρονο, με λιγο σκισμενο μοτερ, επισης σχετικα αθλια φρενα.

Με το 1300 εχω παει μεχρι 240+. Με FZ1000 Genesis τουμπανο εχω παει και παραπανω.

Αλλα τοσο ΓΡΗΓΟΡΑ οσο εκεινη τη βραδια με τη μπεμβε δεν εχω παει ποτε. Και CBR600R να παρω, τοσο γρηγορα δε θα το παω.

Αφιερωμενο σε οσους διαβαζουν πισω απ’ τις γραμμες.

Καλησπέρα

7 σχόλια:

Bandit είπε...

AAAAAAXXXXXXXXX......!!!!
Εχουν κατεβει απο Γερμανια κατι φιλαρακια με ενα ducati paul smart replika me conti εξατμισεις ενα boldori cb 1100 & 1 ...gold wing!!
1980 & εχω αγορασει ενα R 51 πεταμενο σε ενα χωραφι μαζι με πινακιδα 5.000 δρχ!!
Πλενω ρεζερβουαρ, βγαζω τα μπολακια & τα ζιγκλερ & τα καθαριζω ,αλλαζω λαδια,τριβω πλατινες & 2 καινουργια μπουζι.
3η μανιβελια & αρχιζει & μετραει!!!
Γλύκα!!
Τα λαστιχα εκεινα τα τετραγωνα Pirelli που ειχαν τα τρικυκλα!!
Ασε τα μανιταρια που ειχαν φυτρωσει!!
Μου λενε λοιπον τα παληκαρια οι Γερμανοι οτι πανε για γυρω
Πελοποννησου.
Με το ρεπλικα την ντουντουκα φιλαρακια μου με τις τεραστιες χωανες στα ντελορτο δεν νομιζω...!!
Εδω ειναι Πελοποννησος δεν ειναι παιξε γελασε.
Φυγανε οι λεβεντες για να χτυπησει το τηλεφωνο πριν περασουν 48 ωρες.
Εμεινε η ντουντουκα στην Σπαρτη.
Φευγω με την Μπεμπα την ρημαδω να μαζεψω τα παιδια.
Φορτωνω ολα τα μπαγκαζια απο τα
ντουκατι & το σε μπε στην μπεμπα.
Ξεκιναμε για Αθηνα & καπου στον Αχλαδοκαμπο ανοιγουν οι ουρανοι.
Απο εκει μεχρι την Αθηνα μπαφιασα στα...τσιγαρα να τους περιμενω!!
απο τις καλυτερες μοτο ever!!

Ανώνυμος είπε...

ξεκίνησα την μοτοσυκλετιστική μου "καριέρα" (αν εξαιρέσουμε το testi του πατέρα μου) με jawa 350.

όλοι το κοίταζαν κάπως και είχα βαλθεί να τους αποδείξω πως έκαναν λάθος.

Φρένα ?? ταμπούρα μπρός πίσω
λάστιχα?? barum τετράγωνα!!!


και να προσθέσω , δίχρονος κινητήρας με 7,5 κιλά στρόφαλο. Δηλαδή κλείνεις γκάζι και αυτό πάει γρηγορότερα....

Αν καμιά φορά σε πέρασε κάτι που δεν μπόρεσες να δεις τι είναι,από την "ομίχλη" ,ήμουν εγώ!!

από τότε έχω πάρει μηχανάκια με πολλαπλάσια ιπποδύναμη , πανάκριβες αναρτήσεις , σύγχρονα λάστιχα αλλά τόσο γρήγορα δεν πήγα ποτέ.....

Ανώνυμος είπε...

αααα ξέχασα




κομπι

Λύκος είπε...

Aαααυτο!!! Η Ανοιξη Της Πράγας και τα Barum Της Μάνας Του!! Ωραιος!

Ανώνυμος είπε...

ξέρεις τι δύσκολο είναι να ξύνεις σταντ σε jawa???

νομίζω πως την προηγούμενη φορά που βρεθήκαμε άκουσες και αυτόπτη μάρτυρα...


φιλαράκι ( ευτυχώς) έχω σταματήσει πολύ καιρό να πηγαίνω όπως πήγαινα με το jawa.

kompi

Ανώνυμος είπε...

Καλό καλό!

Το γρηγορότερο που έχω πάει είναι στις εξετάσεις για το δίπλωμα πάνω από 50cc.

Έχω ήδη κοπεί 2 φορές (το Εliminator δε χόραγε να κάνει τα 8άρια και μια vespa δεν ήξερα να την οδηγήσω και πάτησα κάτω).

3η φορά είμαι με το SR 125 του πατέρα μου, ωραίο μηχανάκι αυτό.

Ξεκινάμε, φτάνω στα 8άρια, το μηχανάκι το ήξερα τόσο καλά (απ'τα 12 το οδηγούσα) και αρχίζω να τα κάνω. Μου ερχόταν τόσο φυσικό, που το SR έξυσε μαρσπιέ!

Μετά την όλη διαδικασία, μπροστά στους εξεταστές έρχεται η ατάκα της ηλίθιας που εξέταζε (ήταν 2, ένας άντρας και αυτή):

"Μήπως πρέπει να κοπεί, γιατί το μηχανάκι ακούμπησε κάτω;;;" ;)

Πριν αρχίσω, είχε ρωτήσει και το επίσης θεϊκό:

"Τώρα αυτό είναι εντούρο;"
Μόνο βέσπες έβλεπε στις εξετάσεις τόσα χρόνια.

Παρεπιπτόντος αυτή τη στιγμή είναι Προϊσταμένη στο... Συγκοινωνιών!!!

GiorgioT

Λύκος είπε...

Βandit εγκαθετε τυπε δε χαλανε τα Ντουκατι, απ το μυαλο σου τα βγαζεις ολα!

Giorgio γιατι εκπλησσεσαι για την τυπισσα? Αφου εχουμε αξιοκρατια!