disable copy

Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Το 13 το καλο και το 7 το ιταλικο.

Βολταράκι σήμερα παρέα ο φίλος με το Γκούτσι και έταιρο φιλαράκι με GSR600. Πάμε προς επαρχιακό, κακη ωρα για βολτα, ζεστη, και μιλαω για τρελλη ζεστη. Καυτες μαζες αερα να σου ρχονται και να σου καινε τα ματια.

Αλλαζω με το Δημήτρη, παιρνω το GSR και μπαινουμε επαρχιακο. Δε μπορω να συνηθισω τα φρενα γιατι πιανουν πολύ αργα σε σχεση με το 13 και δε μπορω να υπολογισω τιποτα. Μετα από λιγο που μαθαινω περιπου ποσο και που να φρεναρω και ανηφοριζει και λιγο αφιονιζομαι. Ο Δημήτρης μπροστα μου με τη χοντρουλα δεν εχει κανενα προβλημα, παει οσο αργα ή οσο γρηγορα θελει.

Οσο δινω στο 600 τοσο έχει, πυραυλακι πραγματικα. Ωρα ν ανεβω και στο Γκουτσι. Κι εκει καπου αρχιζει το μαρτυριο. Δεν ξερω τι λαστιχα φοραει μαμα, δεν τσεκαρα, αλλα η συμπεριφορα του είναι αλλοπροσαλλη τελειως. Γλυστραει με το παραμικρο, κλεισιμο του γκαζιου, ανοιγμα του γκαζιου, παντου. Μιλαμε για τρομο. Ανεβαζω ταχυτητες για να φυγω από κλωτσηματα και να χω πιο ομαλο γκαζι τα ιδια. Kαι πηγαινοντας ακομα με εντελως σταθερο γκαζι, παιζοντας στη ροπη του, μολις δει 10 μοιρες κλιση το νιωθω να φευγει.

Ο Δημητρης με το 600 υπομενει καρτερικα πισω μου κι εγω παλευω να προλαβω το 13 μου με το Γκουτσι. Το οποιο 13 δεν παει γρηγορα καθολου αλλα για το V7 ναι, πολύ γρηγορα. Κορναρω να σταματησει, εχει ακουστικα κι ακουει μουσικη τσιτα όπως αποδειχτηκε και δεν ακουει τιποτα. Παω μεχρι τον πισω τροχο του τιποτα. Στο συγκεκριμενο επαρχιακο εχει πολύ μετρια ποιοτητα η ασφαλτος αλλα νιωθω το V7 πραγματικα σκορποχωρι.

Κάνουμε σταση και ο Μιχαήλος που καθόταν στο 13 μου λεει ‘Κακα τα ψεμματα, ωραια η ιταλιδα αλλα αυτό… είναι μπολντορας, τελειωσε.’

Καθομαι ξανα στη χοντρουλα μου. Κατηφορικη με καλη ασφαλτο σχετικα από κει και μετα και κλειστες στροφες και την εχω καταβρει, εχω και το πηρουνακι φτιαγμενο, μια χαρα. Εκει και το Γκουτσι παει καλα, χωρις να κλεινει γκαζι πουθενα, το 600 εννοειται είναι στο στοιχειο του και πεταει.

Σταματαμε για καφε, τα εχουμε παρκαρισμενα κοντα και χαζευω την κτηνωδια του μοτερ του 13. Με απογοητευσε σημερα το 7. Τα κακα λαστιχα? Ο δυνατος αερας? Δεν ξερω. Όταν ειχαμε ανοιχτο δρομο, ανηφορα γερη, με κοντρα αερα, μου ελειπε πολύ η ροπακλα του μπολντορα.

Κι όπως καθομαστε και πινουμε καφε και τα μελεταμε να κι ο εωσφορος. Φιλος κολλημενος με τα παλια μπολντορ και τα καινουρια κι αρχιζει να μου δειχνει ασεμνες φωτο από ένα 1100F του 81 που φτιάχνει. Χαζεψα. Ότι και να πω είναι λιγο. Εχετε δει ριγα νικελ σε τεποζιτο? Δεν περιγραφεται, είναι φευγα το μηχανακι. Όταν τελειωσει θα βαλω φωτο…

Γυριζουμε εθνικη. Παμε αργα για να ακολουθει το 7αρι.

Αυριο μαλλον θα ξαναπαιξει βολτα. Για να δουμε…..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε αυτή τη Σητεία θα την "πάμε".......?






bull

ΛΥΚΟΣ είπε...

Λες αυτο που ελεγα να παρω το 1300 να παμε Σητεια ε?

Unknown είπε...

Εντάξει εντάξει το εμπεδώσαμε δεν θα αλλάξεις τον οβελιξ με ένα V7 σε πιστεύουμε .

Χαχαχαχαχχαχαχαχα ........

Ψιτ δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο τον φίλο να δει της πιέσεις στα λάστιχα ?

Έτσι για την τιμή των Metzeler Lasertecs ...

Bandit είπε...

Oti & na kani to mikro ftoho Guzzi,ehoume psilokakomathi me tis ROPOUKLES,min zitas apo to mikro rimadi na dosi kati pou DEN EHI!!
Tora oso gia ta..kratimata,me olo ton sevasmo ston anihtoftero aeto,den nomizo oti steki dipla se kanena sighrono japonezo!!
Ithikon didagma??

Ανώνυμος είπε...

Ηθικόν δίδαγμα, μην μπερδεύετε ποτέ την φούτσα με τη βούρτσα....


Βασίλης.

dimitrisGSR είπε...

orea thea na se kitao na palevis me tin (omi dinami) tou V7 na prospathis na kornaris na kratisis to mixanaki na kanis psit sto mixailo kai kamia dekaria akoma ipsilis texnikis manouvres.
San maestros orxistras odigouses megalo talento