Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

Ducati Streetfighter Test MCN

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Ducati/Ducati-Streetfighter-S-2009-current/

Απο φατσα:

'I still can’t get away from the fact that it looks like a 1098 that has been crashed and squashed.'

Τιμή:

£13,995 - Για ενα μηχανακι στο οποιο δικαιως αναρωτιουνται γιατι να βγαζει τη ροπη και τα αλογα του στις 9,500 και αναφερονται σε 'pogo suspension'

Μοτερ:

' the engine is a bit of a let-down'

'it just hasn’t got the bottom end bite to match its name',

'the engine just doesn’t bite off the bottom the way you’d dream a 1098 motor would'

Value for money: 2/5

Πρώτη αναφορά στο blog εδώ - http://stoma-tou-lykou.blogspot.com/2009/03/ducati-streetfighter.html

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα, το μηχανάκι αυτό δε μου άρεσε ούτε μου αρέσει, από φωτό που το έχω δει.

Από μοτέρ και handling το βαθμολογούν 4/5, το value for money φυσικά και είναι χαμηλό, εγώ θα έβαζα 0.1/5, αν θέλω 5/5 θα πάρω FZ6/Hornet 600/Versys/V-Strom/KLE 500/KLR 650 etc.

Σε όλα τα Ducati το value for money είναι χαμηλό.

Για τη δύναμη χαμηλά δε ξέρω, δεν έχω δει δυναμοδιάγραμμα, αλλά σίγουρα θα έχει δύναμη (χαμηλά). Πόση ήθελαν; 70 άλογα στις 3.000 στροφές;

Πόση παραπάνω μπορεί να έχουν τα Cb1000/FZ1/SpeedTriple/Z1000;

Σίγουρα θα προτιμούσα το Monster, από κει και πέρα, δε νομίζω ότι κανένα μηχανάκι της κατηγορίας έχει καμμιά πιθανότητα να σταθεί δίπλα στο StreetFighter είτε σε σφιχτές, είτε σε ανοιχτές διαδρομές, είτε στη πίστα.

GiorgioT

Λύκος είπε...

Το FZ1 ειναι χωμα χαμηλα. Κυριολεκτικα χωμα. Το CB και το Triple ειναι ξυραφακια, σε ολη την κλιμακα (αν και το CB δε μ αρεσε, το Τριπλ ηταν φανταστικο). Το Ζ δεν το εχω οδηγησει αν και δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.

Οσο για μεταξυ Monster και Sfighter, εννοειται Monster αβλεπη! Αν δεις και το προηγουμενο λινκ που εβαλα, το ελεγαν και στο τεστ οτι το Μανστερ ανετα βαζει τα γυαλια στο SF στις σφιχτες...

Ανώνυμος είπε...

εμενα μου μοιαζει σαν να πηγε ο σχεδιαστης της ντουκατι με το 1098 του στην σικελια, να του κλεψαν φερινγκ, σοβρακα και διαβατηριο, ισως να τον απηλησαν και με οπλο να κατεβασει ενα μπουκαλι lambrusco και μετα να φωναζει "apriliaaaa la piu bella del moooondooo" και απλα να ντραπηκε να το παραδεχτει.

και καλα ντισαιν τωρα το SF.....

να ρε στριτφαιτερ!!!

http://farm4.static.flickr.com/3568/3377194712_9b3feb52ba.jpg?v=0

der knoxville

sprint900s είπε...

Εγώ κάποτε τα ducati τα δούλευα τώρα τα βλέπω με σεβασμό σαν κομμάτι της ευρωπαϊκής κουλτούρας στην μοτοσυκλετα .

Εμένα μου αρέσει , θες γιατί είναι αδιάλλακτα δυνατό ? θες γιατί είναι γιαπωνέζικα άσχημο ? θες το ότι ελάχιστοι θα καταφέρουν να το τιθασεύσουν ?

Θες ότι αν σταματήσει δίπλα σου ένα μπεεεε κινκ δεν θα γυρίσεις να το κοιτάξεις και θα ξέρει ότι έχεις γερή μασέλα το ίδιο και ένα BMV 1300R ?

Μάλλον γέρασα αλλα άμα αδυνατίσω και μου πέσει κάνα λόττο ......

Ναι ρε γέλα εσυ , γέλα γέλα ......

Ανώνυμος είπε...

Ναι έχω δει όλο το blog σου, το έχω διαβάσει και αυτό μεταξύ Μονστερ και Fighter, αλλά έχουν κάπως διαφορετικό προσανατολισμό.

Έχω ακούσει για το FZ1 ότι δεν έχει χαμηλά δύναμη, αναμενόμενο με 140 άλογα ψηλά από 4Κ μοτερ, τι να έχει;

Λογικό το μονστερ να είναι καλύτερο από το fighter σε σχιφτά κομμάτια, θες λόγω θέσεις οδήγησης, θες λόγο περισσότερης δύναμης χαμηλά (το 1 μοτερ είναι tuned για 150 άλογα, το άλλο για 100-110).

Απλά νομίζω πως το παραθάβουν στο τεστ εδώ, αφού το τεσταραν σε πίστα, ποιες είναι οι χαμηλές σαλ σε πίστα; Αν το δούμε σε δυναμοδιάγραμμα πιστεύω θα υπερκαλύπτει ότι κυκλοφορεί σήμερα, χαμηλά-ψηλά. Μη ξεχνάμε πως είναι και καμμιά 50αρια (άντε 40) κιλά ελαφρύτερο από τα άλλα.

GiorgioT

Ανώνυμος είπε...

Y.G. Μη δώσεις το CB!

Πάρε Τhruxton ;)

GiorgioT

Ανώνυμος είπε...

Είναι 40-50 κιλά ελαφρύτερο από τα άλλα; Ναι αλλά εμείς είμαστε 40-50 κιλά βαρύτεροι από τους άλλους...

Τι γίνεται τότε;

Λύκος είπε...

"Είναι 40-50 κιλά ελαφρύτερο από τα άλλα; Ναι αλλά εμείς είμαστε 40-50 κιλά βαρύτεροι από τους άλλους...

Τι γίνεται τότε;"

Εεεετσι....

+1284%

Ανώνυμος είπε...

Μα μιλάμε για τον εαυτό μας, εγώ στο μηχανάκι Α και εγώ στο μηχανάκι Β, τι σημασία έχει το βάρος κάποιου άλλου οδηγού?

Εννοώ με το βάρος πως ακόμα και αν έχει 5 άλογα λιγότερα στις 4000 σαλ από CB1000 με τα λιγότερα κιλά του θα ισοφαρίζει την αναλογία κιλών / ίππο.

Αυτό που προκάλεσε εντύπωση και θεώρησα υπερβολικό στο τεστ του MSN είναι ότι "δεν έχει δύναμη χαμηλά". Για να σου δημιουργεί τέτοια εντύπωση μηχανάκι τόσο ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό, πρέπει να έχει πχ 15 άλογα μείον? Αναφέρομαι στο να είναι αισθητή η διαφορά, όχι απλά μαθηματικώς μικρότερη αναλογία ίππων/κιλό...

Εκτός και δε κατάλαβα κάτι -.-

GiorgioT

Ανώνυμος είπε...

Δε νομιζω οτι ειναι θεμα του δεν εχει αλογα (προφανως εχει) ή το βαρος του - το πιθανοτερο ειναι οτι ειναι σεταρισμενο ετσι το μοτερ/τροφοδοσια/γραναζωμα ωστε να τα δινει ψηλα!

Και το FZ1 που ειχα ειχε 150 αλογα! Και το δωσα γιατι ηταν τοσο ψοφιο χαμηλα που μου εσβησε τρεις φορες στην εκκινηση! Επειδη εγω εχω συνηθισει το γαργαντουα, το δωσα και σε αλλους και παλι τα ιδια! Στα 110 βεβαια ανοιγα γκαζι κι ελαφρωνε μπροστα, λιγο ηθελε να σηκωνεται μονο του αλλα.... αν το ηθελα ετσι θα το ειχα ακομα!

Λυκος