disable copy

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

How to become a British Rebel

(προσχέδιο, θα το γράψω για το περιοδικό αφιερωμένο στη Bonnie!)

Brainstorming



Η πορεία στο να γίνω British Rebel δεν ήταν εύκολη. Κατ' αρχην δεν επρεπε να βαλω μπριγιαντινη αφου δεν εχω μαλλι, ουτε τζελ. Με το κρανος να γλυστραει στο κεφαλι μου από τη μαυρη παστα που σχηματιστηκε μπηκα στο μαγαζι.

'Γεια σας, ραφτά εχετε;'
'Ναι, θελετε με κλωστες Ντεμισέ;'
'Οχι θελω ραφτα για μοτοσυκλετα, μπριτις αιρον κι ετσι.'
'Τι να σου πω παιδι μου, μια βοσκοπουλα εχω εδω, αυτο ειναι μεγαλο για πανω απο τζακι. Εσεις για πανω απο τζακι το θελετε;'
'Οχι αν και δεν αποκλειεται να παρει φωτια και το δικο μου. Τι αλλο εχετε;'
'Εχω αυτο το μικρο με τον ανεμομυλο'
'Θα το παρω. Εχετε τιποτα με κανενα σταυρο;'
'Εχω αυτό που ράβεται, ειναι η Αγια Διονυσία βοήθεια μας κι εχει και το σταυρο.'
'Τι αλλο στυλ σταυρο εχετε;'
'Μονο αυτο'
'Καλα κοψτε μου τη Διονυσια και βαλτε μου μονο το σταυρο και δωστε μου και δυο ανεμομυλους. Αυτο πως ραβεται;'
'Να πιαστε τη βελονα ετσι και τρυπήστε δυνατα...εδδ'

Θα φταιει που βγηκα απ το μαγαζι ουρλιαζοντας με τη βελονα καρφωμενη στον αντιχειρα γι' αυτο θα νομιζαν οι μπατσοι οτι εκλεβα το μαγαζι. Με πηραν απο πισω και μου πεφτε το κρανος απ τη μπριγιαντινη και δεν εβλεπα τιποτα. Ευτυχως χαλασε ο ματρακας πριν πιασει την τελικη των 60 και με πιασανε, γιατι με πανω απο 20 χτυπας ασχημα, το χω δει σε ντοκυμαντερ. Κωλο μπριτις αιρον να πουμε, δεν πα να παρω καμια χαρλευ να μη φοραω και μαντηλες και παει και 40 και θα μαι ασφαλης?

Στο περιοδικο θα το κανω heroic αλλα εγραψα οπως μουρθε μουχαχαχα

2 σχόλια:

παναγιώτα είπε...

:)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πήρα προαγογή σε μέλος της IRA πρόσφατα.

Είμαι στον δρόμο, και προλαβαίνω το καράβι στο τσακ. Τι πιο λογικό να πάρω τηλέφωνο την κοπέλα στο εκδοτήριο, και να της πώ να κρατήσει το βαπόρι κάνα δίλέπτο.

Μου λέει "Έλα! εδώ θα είναι το καράβι" τίποτα άλλο.

Συνεχίζω κύριος, και με το που μπαίνω στο λιμάνι με μπαντιλίκη και το βόλβο έτοιμο να ντελαπάρει, βλέπω όλο τον κόσμο, πλήρωμα...όλους κάτο. Μπάτσοι, λιμενικό, πυροσβεστική.....Της πουτάνας.

Πάω να κατέβω να πάρω το εισητήριο και μου την πέφτουν δυο λιμενικοί. "Ταυτότητα και το κινητό σας παρακαλώ. Πάλι κύριος δίνω ότι ζητήσαν, και αρχίζει ο ένας να κοιτάει της τελευτάιες κλήσεις ξαφνικά παίρνει αυτό το βλακώδες ύφος τύπου got you motherfucker.

Εκέινη την στιγμή πετάγετε η κοπέλα απο τα εκδοτήρια και φωνάζει. ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΠΗΡΕ.

πέντε λεπτά ορίν απο μένα πήρε ενας μαλάκας και είπε οτι έχει βόμβα στο καράβι, για να μην του φύγει η γκόμενα στην κέρκυρα.

Πάντος έτσι όπος με κοιτάγαν στην διαρκια του ταξιδιού... Φαντάζομαι λίγο πώς έιναι να είσαι της IRA....

knox.