Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

The Γουρούνα Project

Με την πολύτιμη βοήθεια του Χρήστου του Κωστάκη λύθηκε χτες το 750Κ στα εξ ων συνετέθη. Φουλ δουλειά μας πήρε γύρω στις 3,5 ώρες.



Όσο το λύναμε τόσο και το θαυμάζαμε από 10 γωνίες. Όμως είχε τόσα πράγματα πάνω του 'ότι να'ναι' που όχι απλά χρειαζόταν restoring... αλλά ήταν ένα βήμα πριν την αυτανάφλεξη για να σωθεί.



Οι βίδες ήταν τρελά τεζαρισμένες, τουλάστιχον οι περισσότερες. Δεν ξέρω που πέτυχαν το Χαλκ σε berserker rage και τις έσφιξε, αλλά έκανε καλή δουλειά. Κάθε μια έβγαινε με 3-4 δυνατά κρακ, ευτυχώς χωρίς να κόψει τίποτα. Οι βίδες του τιμονιού, κάτι 13άρες ήταν τόσο σφιγμένες που είχε σκάσει το τιμόνι εκεί που πίεζαν, είχε ανοίξει.


Όχι ότι πείραζε ιδιαίτερα μια και ήταν ολόστραβο.



Το μπροστινό φτερό ήταν από 900 F2 και είχε περτσινωθεί πάνω σε μια μικρή γέφυρα. Δεν κρατούσε πουθενά αλλού, μόνο εκεί, και ήταν σφηνωμένο στο πηρούνι. Τα ηλεκτρικά είτε ήταν σάπια καλώδια είτε κατέληγαν στο πουθενά (η αυτανάφλεξη που λέγαμε).

Βρήκαμε κάποια άσχετα σε ένα κουβάρι σφηνωμένα κάτω απ' τα καρμπ.



Η σέλα ήταν σαν τον τάφο του Τουταγχαμών. Το αφρολέξ είχε γίνει ένας κόκκινος σαπισμένος πολτός που θα είχε κάνει θραύση αν έκαναν remake του The Blob.

Σε ένα δυο σημεία που δεν βίδωνε κάτι σωστά είχαν ανοίξει πάσα με τρυπανάκι και είχαν βιδώσει μια άλλη παραδίπλα.



Τέλος η εξάτμιση ήταν από Suzuki Address.

Ποιος βάζει εξάτμιση από αυτό

σε αυτό


Να γιατί δεν έπρεπε να έχει καταργηθεί ποτέ ως ποινή το παλούκωμα.

Και μια και έβαλα την τελευταία φωτό, σκεφτόμαστε σοβαρά τις 4-σε-4 εξατμίσεις μαμά, απλά γιατί είναι too cool to ignore. Χώρια που φεύγουν οι τάπες τους για πλάκα, και χώρια που δε θα μας δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα με πέρασμα από τα παταράκια πίσω, ταίριασμα σε λαιμούς κτλ.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αργότερα δεν μπορεί να παίξει και μια Kerker / Yoshi 4-σε-1.

Οπότε αν γίνει αυτό μένουμε με μαμά τεπόζιτο, καπάκια, εξατμίσεις και... βλέπουμε... Για την ώρα θαυμάζουμε το τέρας που ελευθερώσαμε. Και ναι, είναι 40 σχεδόν χρονών μοτέρ με τη λέξη συντήρηση να είναι άγνωστη. That's Honda, in your face που λέει κι ένας Άγγλος tester.


9 σχόλια:

falco είπε...

Α, το λύσατε κι όλας;
Μλκ, τι κούκλα αυτό το μοτέρ στην τελευταία φωτό;
Με το καλό αδερφέ τελειωμένο, άντε!

mixalis pot είπε...

δεν επρεπε να πεις απο που ειναιη εξατμιση...θες να σου ψαξω κανα σπονσορα για τις μπυρες που θα χρειαστει το ριστορινκ?

Ωασσιλις είπε...

Το μπροστινό είναι το δικό του;

ΛΥΚΟΣ είπε...

@Falco

Τhanks bro, και οντως το μοτερ ειναι κουκλα!

@Ωασσιλησ
Nαι, δικο του. Γιατί, λες να βάλω απο TDM?

Ωασσιλις είπε...

Γιατί πότε απέκτησε διπλούς δίσκους μπροστά;

Φούσκες για Anhelo μπορούμε να βρούμε; Είναι ίδιες με Eliminator; Πήγα για ανταλλακτικό και κόντεψε να μείνω μόλις άκουσα πόσο κάνει, βάλε τις πηγές σου να δουλέψουν

Α, ναι, φχαριστώ για την αναπάντητη ρε!

Ωασσιλις είπε...

@falco Σιγά το δύσκολο ρε, δυό γκαζίδια του παίξανε και λύθηκε μόνο του..

ΛΥΚΟΣ είπε...

Φούσκες θες ε;

Μοτο Τράκα; Έψαξες;

Ωασσιλις είπε...

Φούσκες εδώ:
http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=common/home

Εδώ:

http://www.motorradbay.de

Και εδώ, που εχει πολύ μεγάλη γκάμα ανταλλακτικών και που ναι μεν είναι στον Καναδά αλλά έχει compatibility list για τα ανταλλακτικά και βοηθάει πολύ στο ψάξιμο:

http://www.siriusconinc.com/index.php

Ωασσιλις είπε...

Τώρα που θα λύνετε τη χοντρή, όταν θα φτάσεις στο καρμπυρατέρ και θα το λύσεις, πλύνε τη φούσκα με σαπούνι να φύγει η πολλή μάκα και μύρισέ τη.

ΜΑΛΑΚΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΑΡΙΓΑΝΗ!!!