Διαβάζω με παντελή απάθεια τον ειδικό τύπο να παραληρεί σύσσωμος για το 'νέο' σύστημα της ΚΤΜ για το 2014 που σου επιτρέπει με λίγα λόγια να φρενάρεις σε κλίση χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός και χωρίς πτώση.
Για όσους απέφυγαν να το δουν μπορούν να το βρουν εδώ
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-2014-ktm-duke-1190-adventure-with-bosch-motorcycle-stability-control/23615.html
καθώς και σε άλλα 488 επιλεγμένα σάιτ.
Ο λόγος που το παρατηρώ απαθής είναι επειδή το διάβασα μετά από βόλτα στον επαρχιακό με το XL185s μου του '89 με το οποίο έμπαινα μαλλιά κουβάργια σε κάθε στροφή και όπου χρειαζόταν είτε με κλίση είτε χωρίς κλίση κόλλαγα τη μανέτα του φρένου στο γκριπ. Όχι μόνο δεν μπλόκαρε αλλά παίζει να γκάζωνε κιόλας. Τι να πιάσει το καημένο το ταμπουράκι; Και σε τι άσφαλτο;
Φρενάριζε ιδανικά, και φυσικά κρατούσε την (όποια) (γκουχ) γραμμή του α-πε-ρί-σπα-στο. Και εκτός από απερίσπαστο και άσπαστο, μια και λέμε για ΚΤΜ.
Δεν καταλαβαίνω όλο αυτό τον ντόρο. Κατ' αρχήν δεν πατάς ούτως ή άλλως φρένα. Κι ο πιο κουλός το ξέρει αυτό. Δεύτερον, όπως ξέρουν όλοι οι παλιοί, δεν πατάς ποτέ μπροστινό. Η κλασσική ατάκα παλιότερα ήταν 'Έπεσες; Πάτησες μπροστινό;'
Να πω όμως ότι δε μ' αρέσει η εξέλιξη; ΦΥΣΙΚΑ και μου αρέσει. Θέλω να μάθουν όλοι να οδηγούνε έτσι και μετά να μοιράσει μια μέρα ΔΩΡΕΑΝ RD350 η Γιαμάχα, CBX550 η Χόντα, GPz550 η Καβασάκι και GS1000 η Σουζούκι. Δε θα μείνει ρουθούνι. Θα επιβιώσει καμιά εκατοστή που δε θα χρειάζεται ηλεκτρονικές παπαργιές με 15 patch 3 update και 4 reboot η καθεμία και τα πράγματα θα ξαναπάρουν το δρόμο τους.
Κι αν στο φινάλε θες να φρενάρεις μπροστινό στη στροφή πάρε κι ένα μηχανάκι με ταμπούρα του '89 και σκίστο.
Σιγά την πρόοδος...
1 σχόλιο:
Θέλω έναν από εσάς τους προηγούμενων γενεών μοτοσυκλετιστές, να με πάρει μια βόλτα εκεί και τότε που υπήρχαν αυτά τα μοντέλα που λες Λάζαρε... Τα RD, τα GPZ κλπ....έχω αυτή την αίσθηση ότι συν τω χρόνω, οι αντιπροσωπείες μοτό, πουλάνε αντί για μασέτες (...) νυστέρια χειρουργείου....
Βασίλης
Δημοσίευση σχολίου