Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

Say what?

Ποτέ δεν το είχα συνδυάσει στο μυαλό μου, και μονο μετα που το άκουσα από το Μιχαήλο το συνειδητοποίησα. Ο οποίος Μιχαήλος πέρασε σήμερα μια βόλτα με ένα Nuovo Falcone Guzzi του 70φεύγα.

Το οποιο εχει μανιβελα αριστερα, πισω φρενο αριστερα, ταχυτητες δεξια και νομιζω αναποδα, και 26 αλογα. Ειναι ενας αξιολατρευτος δεινοσαυρος που κανει τσαφ-τσουφ. Ολα καλα μεχρι εδω.

Η συνειδητοποιηση που εκανα ήταν ότι όταν η Guzzi έβγαζε αυτό


το αγόραζες, proud owner κι ετς, στηνόσουν στο φανάρι και άνετα δίπλα σου στεκόταν αυτό που έβγαζε την ίδια χρονιά η Honda.


Και πλεον η μονη λεξη που μπορώ να σκεφτώ είναι mindfuck. Χωρίς να χρειάζεται καν να σκεφτώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά εκάστου... απλά δεν είχα σκεφτεί ΠΟΤΕ ότι τα δυο αυτά υπήρξαν ταυτόχρονα ως ανταγωνιστές στις πωλήσεις.... 

6 σχόλια:

Ωασσιλις είπε...

Εντυπωσιακή διαπίστωση. Και όπως λένε και οι Εγγλέζοι (Νιξ ακούει; ) αυτό εξηγεί και πολλά πράγματα σχετικά με την μετέπειτα πορεία της κάθε εταιρείας. Βλέπεις τα πράγματα δεν γίνονται ούτε τυχαία ούτε από μόνα τους..

Ωασσιλις είπε...

Επίσης όλα αυτά τα έχει εξηγήσει θόρολυ ο φίλτατος Charles Darwin στο βιβλίο του "Η εξέλιξη των ειδών"

GeoKan είπε...

Γι' αυτό τους έκλεισε το σπίτι, χα, χα, χα!!!
Πολύ ενδιαφέρον έχει η ακόλουθη ιστορία για το ένα από τα 4 πρωτότυπα, (προ παραγωγής), 'φουράκια' που έφτιαξε ο Soichiro με την παρέα του:
http://www.motorcyclistonline.com/news/prototype/?image=1

Ioannis Ant είπε...

Λαζαρε, συγκρινεις 2 πολυ ανομοια πραγματα. Συγκρινεις το μικρο μοτοσυκλετακι της Guzzi, με την ναυαρχιδα της Honda, CB750. Η επομενη επιλογη καποιου μετα το Galleto
(Scooter της Guzzi), ηταν το Nuovo Falcone.
Ειναι σαν να συγκρινεις το Honda CBF 250, με το R1 της Yamaha.
Αν θα ηθελες η συγκριση να γινει στα ισα, θα επρεπε να παρεις σαν δειγμα γραφεις το Le mans 1 (1976), ή το 750 s3 (1973). Αυτο, αν θες να συγκρινουμε Honda με Guzzi. Τωρα για συγκριση Honda με Ιταλια, αλλαζει το πραγμα...

Ανώνυμος είπε...

συμφωνώ με τον ioannis Ant.
βόλτα το έκανες το GUZZI ?

Ωασσιλις είπε...

Το ότι η Guzzi δεν έβγαζε τίποτε άλλο ενδιάμεσα του Galleto και του Falcone δεν κάνει το Falcone των 500 κ.εκ. "μοτοσυκλετάκι".