disable copy

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Ti είχες Γιάννη;

Διαβάζω από το mototriti.gr




"Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, τον Αύγουστο του 2014, στην Αττική είχαμε 411 τροχαία ατυχήματα, ενώ κόπηκαν 1360 κλήσεις για κράνος και 843 για χρήση κινητού.

Κατά το Αύγουστο 2014 στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής έλαβαν χώρα 411 τροχαία ατυχήματα, με 538 παθόντες, και ειδικότερα:

    21 θανατηφόρα με 21 νεκρούς
    17 σοβαρά με 21 σοβαρά τραυματίες
    373 ελαφρά με 496 ελαφρά τραυματίες

Το ίδιο χρονικό διάστημα στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 26.224 παραβάσεις από τις οποίες 468 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.

Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:

    745 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 81 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
    1.596 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
    429 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
    843 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
    486 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και,
    1.360 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους."

Διαβάζω επίσης από το pontiki

"Αγανάκτηση στην Κρήτη για την κοροϊδία σχετικά με την κατασκευή του βόρειου οδικού άξονα

Με απόγνωση οι Κρητικοί αντιλαμβάνονται ότι στο ορατό μέλλον δεν υπάρχει καμία περίπτωση να γλιτώσουν από τον χειρότερο δρόμο-καρμανιόλα που υπάρχει στη χώρα και που ως σύγχρονος Μινώταυρος «τρώει» κάθε χρόνο δεκάδες ανθρώπους.

Στην κατ’ όνομα μόνο εθνική οδό, στον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης, που ενώνει το Καστέλι Κισσάμου με τη Σητεία και πάνω του έχει στηριχθεί όλη η ανάπτυξη της Κρήτης τις τελευταίες δεκαετίες, χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο 60 άνθρωποι (κατά μέσον όρο) και σακατεύονται ανεπανόρθωτα άλλοι 100.

 Οι διαδικασίες εκσυγχρονισμού, ωστόσο, του δρόμου-καρμανιόλα από τις αρχές του καλοκαιριού μπήκαν σε νέες βάσεις. Από τις 12 Ιουνίου τέθηκαν σε λειτουργία 36 κάμερες σε όλο το μήκος του ΒΟΑΚ και σε λιγότερο από δύο μήνες, μέχρι τις αρχές Αυγούστου, έχουν καταγράψει περίπου 2.000 παραβάσεις υπέρβασης των ορίων ταχύτητας. Οι κλήσεις στέλνονται ταχυδρομικά και η πρώτη επίσημη στατιστική των αποτελεσμάτων της λειτουργίας των καμερών θα ανακοινωθεί έπειτα από 6 μήνες από την έναρξη της λειτουργίας τους, στα μέσα Δεκεμβρίου."

Αυτά με κάποιο τρόπο μεταφράζονται φυσικά και στο δρόμο. Ας δούμε ένα παράδειγμα.

 Κινούμαι στο ΒΟΑΚ με 110 σε σημείο που ο δρόμος είναι ανοιχτός, η άσφαλτος σχετικά καλή και το όριο ταχύτητας είναι 70. Στα 110 κινούμαι με απόλυτη ασφάλεια. Μπροστά μου κινείται κύριος με σκούτερ, σχετικά στη μέση και κάτι κοιτάει στο κινητό ενώ κινείται με 80. Μπροστά του 4-5 γουρούνες με τουρίστες εκ των οποίων με μια ματιά κανείς δεν ξέρει να οδηγεί γουρούνα. Φοράνε κάτι κράνη της κακιάς ώρας που προφανώς τους δώσανε από τα ενοικιαζόμενα. Βρίσκοντας μπροστά μου αυτό το σμάρι ανοίγομαι αριστερά να προσπεράσω, ευτυχώς προσέχοντας γιατί μέχρι να αφήσω το βλέμα από τον καθρέφτη με περνάει χιλιάρι από αριστερά με +100 απ' ότι πάω εγώ, 200+ άνετα. Ξανακλείνομαι δεξιά και βλέπω τον 200άρη να χάνεται στον ορίζοντα τη στιγμή που αυτοκίνητο που έρχεται αντίθετα κάνει προσπέραση στο δικό μου ρεύμα. Αυτός που πάει με 200 κόβει στα 140 και μουτζώνεται σε κλάσμα δευτερολέπτου μ' αυτόν που κάνει προσπέραση στο δικό μου ρεύμα.

Αυτός που έκανε την προσπέραση, με το αυτοκίνητο, την έκανε με 70 χλμ σε αυτοκίνητο που κινείτο με 50 χλμ (ναι στην Εθνική) τηρούμενος προφανώς το όριο. Κόβω ταχύτητα γιατί ξέρω τα σαμαράκια στην επόμενη στροφή και ξέρω και τον ένα από τους 74 (μετρημένους) παράδρομους που βγαίνουν στην Εθνική παράνομα και την κόβουν από το Ηράκλειο μέχρι το Ρέθυμνο. Συνεχίζω την 'βόλτα' μου σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να κινείται και με 160 άνετα αν δεν φοβόμουν τους άλλους, τα σαμαράκια, τα έργα χωρίς σήμανση, τις μπαριέρες σφαγείο, και τους οδηγούς που μπαίνουν στο ρεύμα μου. Γιατί φυσικά αν τύχει τίποτα θα 'έτρεχα με τη μηχανή' και 'αυτές είναι σκοτώστρες'.

Και σε λίγο θα διαβάσω σε ειδησεογραφικά σάιτ όπως τα παραπάνω για τους μεν που βρίζουν το κράτος που δεν φτιάχνει το δρόμο, και για το κράτος που τους έκοψε σε ένα μήνα 27000 παραβάσεις γιατί απλά δεν έμαθαν ποτε να οδηγούν, δεν έμαθαν να μην πιάνουν κινητό, να μη βάζουν παιδιά να κάθονται μπροστά στο μηχανάκι, να μην, να μην...

Κι αυτό που ζηλεύω όταν βλέπω test-ride στο εξωτερικό δεν ζηλεύω ούτε τα μηχανάκια που καβαλάνε, ούτε τα τοπία, ούτε τίποτα. Μόνο το ότι οδηγάνε σε ένα καλό, 'καθαρό' δρόμο με παιδεία.


6 σχόλια:

Ωασσιλις είπε...

Πόσα έχω να πω..

Ανώνυμος είπε...

ρε λυκε ασε να κανουμε ενα copy paste να το ποσταρουμε παντου το κειμενο κριμα ειναι να μην μπορουμε να το βγαλουμε παραεξω

στεργιος ψ. είπε...

μονο εσυ???

ΛΥΚΟΣ είπε...

@Aνώνυμος, φυσικά και μπορείς, κάνεις share το link

Γιαννης-μπανιερας. είπε...

Ενα XX ειχα ρε λυκε και το ιδιο εχω.Δηλαδη ισχυει το...........τι χες γιαννη τι χα παντα ε??

Ανώνυμος είπε...

Ενα χχ ειχα ρε συ λυκε και αυτο εχω ακομα.......Δηλαδη ισχυει το Τ'ειχες γιαννη τ'ειχα παντα ε?? ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΠΑΝΙΕΡΑΣ