Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Τατόι 2014

Eίδα πολλές και όμορφες φωτό από την φετινή συγκέντρωση στο Τατόι αλλά αυτές του Γιώργου Μαραγκουδάκη είναι το κάτι άλλο! Τον ευχαριστώ για την άδεια του να τις αναδημοσιεύσω και τις ποστάρω εδώ. Απολαύστε! (Λεζάντες του ιδίου)

 Ο πρόεδρος Τάκης Μαριολόπουλος με μια MOTO GUZZI SPORT 14 που πρωτοβγήκε στους δρόμους το 1928.

 Χαρά στο κουράγιο του! OPEL RECORD 1900 του '71 με τους Μανουσιαδάκη - Τρίψα.

SUZUKI GSX 1100 του 81 με τον Αναστάσιο Λεωνιδάκη

 Σουηδέζα δίλιτρη 122S. του '67 με τον Κατσίμπαρο

 Η γρηγορότερη BMW R69S του αγώνα με τον Δημήτρη Παπουτσά.

VELOCE του ΄72 με τους Βερναρδάκη - Σακέλλη.

CINQUECENTO του '68 κυνηγάει CINQUECENTO του '71. Με τους Χατζημπαλή - Κρητικό και τους Ντούζα - Βέη.

WL 45 του '42. Παπαδημητρόπουλος Παναγιώτης.

Ford Capri του '69. Βάγκερ, Ζυκέλογλου.

Εγώ κρατούσα τις αποστάσεις, οι άλλοι με πλησίαζαν...

Ο Νίκος Καραγεώργος με την KAWASAKI Z1 900

NORTON COMMANDO 750 του 72, μια από τις τρεις Αγγλίδες του αγώνα με τον Γιώργο Μπάτσο.

 Προφανώς χαζεύω την ομορφότερη κατ' εμέ μηχανή του αγώνα, την BMW R90S του Σόλωνα Μολχό.

VOLKSWAGEN 1600 του '70 με τους Σινιώρη - Σινιώρη

Καλοπλυμένες οι Ιταλίδες, ετοιμάζονται για τον επόμενο αγώνα.

Alpina του '70 με τους Στέκα - Κουφόπουλο.

Η ικανοποίηση ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων. Στο βάθος ο Νίκος Καραγεώργος.

MERCEDES BENZ 230B 2229 με τους Ζαφείρη και Ζαφείρη. Το πιο παλιό όχημα της διοργάνωσης, του 1927. 
 Δημήτρης Ψωμόπουλος με BSA B44 VICTOR. Με τα 441 κυβικά του ενός κυλίνδρου του, πέρναγε μηχανές των 1300 κυβικών στην πίστα. Έχει συνεργείο από το 1946 (του πατέρα του) στον Πειραιά, από τους παλαιότερους εντουράδες αγώνων ο ίδιος.

Ο Ξεφτέρης Ο Βαγγέλης με το NSU του '67.

Τιμή μου μεγάλη να συγχαίρω τον καλύτερο αγωνιζόμενο του αγώνα και ένα από τους καλύτερους Έλληνες μοτοσυκλετιστές στον χώρο.



MOTO MORINI 350 SPORT, Δημήτρης Ιωάννου.

Μόλις 74 ετών η BSA M20 του Νίκου Φαλιέρου.

HARLEY DAVIDSON VC του Γιάννη Λάνδρου. Κυκλοφορούσε στα US Highways μαζί με τον Franklin D. Roosevelt το 1930.

Ένας κύλινδρος, 247 κυβικά από το 1954, Γιάννης Αλεξάκης με BMW 25/3.

INNOCENTI LAMBRETTA150 S του '66 με τον Παναγιώτη Σαφλά.

HONDA CBX 1050 του '81, Απόστολος Καραχάλιος.

LANCIA FULVIA BERLINA 1.2 του '71 με τους Αναγνωστόπουλο και Κτιστάκη.

 Και την αυλαία ρίχνει το ΜΙΝΙ του Κωνσταντίνου Μητρόπουλου του '70.

 FIAT 124 SPORT COUPE του '73 με τον Στέφανο Μυλωνάκη. Το νεράκι μπαίνει right through από τα παράθυρο.

Οι Ιταλίδες στα πιτς των μοτοσυκλεττών.

Δίλιτρη ALFA ROMEO GIULIA του '67 με τους Μοσχοβάκο - Μαρκαντωνάτο.

 Η πρώτη φορά στη ζωή της που έμπαινε σε πίστα. Η R69S μου, ξεκουράζεται.

Ο Άπιαστος με την μηχανή motocross σε ασφάλτινη πίστα.

 VELOCE του '69 με τους Κοζανίντη - Τορώση.

INNOCENTI LAMBRETTA S-T του' 62 με τον Ευστάθιο Βεντούρη.

Η παλαιότερη σε ηλικία μοτοσυκλέττα του αγώνα με τον Γιώργο Ζαλοκώστα. HARLEY DAVIDSON SD του 1928

Γιώργο ευχαριστούμε ;)


1 σχόλιο:

Efie A. είπε...

Να εισαστε ολοι καλα, γεματοι υγεια, γεματοι ενεργεια, και αγαπη για ολες αυτες τις κουκλες - ιταλιδες και μη -.
Και να το κανετε καθε χρονο, να σας βλεπουμε και να σας χαιρομαστε.
[ ο Γιαννης απο καπου σας παιρνει ματι και σιγουρα το χαιρεται και το απολαμβανει, και, ξερει ο Νικος, κανει και τις κριτικες του].
Εφη Ανταρακη-Ζαννου