Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015

Πρώτες εντυπώσεις




651 cc μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο, μιζάτο και μοντέλο πάνω από δεκαετίας με μικροαλλαγές. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσάλινο και έχει τροχούς 21'' μπροστά και 17'' πίσω. Με μια πρώτη ματιά μπορεί κάποιος να το δει σαν 'ένα παλιό μοντέλο' που του λείπει η τεχνολογία αλλά αν το δει έτσι χάνει το ζουμί.

Ποιο είναι το ζουμί;

Το ζουμί είναι ότι ακόμα και σήμερα είναι ένα πραγματικό ον-οφφ που κάνει τα πάντα και πάει παντού, και ένα από τα πιο άξια adventure bikes που μπορεί να αγοράσει κάποιος με ελάχιστα χρήματα. Το δικό μου μου κόστισε 1600 ευρώ.

Τα περισσότερα καινούρια on-off είναι περισσότερο on-ωχ, αξίζουν περίπου όσο 15 KLR και δεν θα σε πάνε τόσο εύκολα παντού αν ο δρόμος αγριέψει.

Καίει όπως το μέτρησα σε μικτή, με 2 μετρήσεις που έκανα 5,7 λίτρα στα 100 χλμ και με ντεπόζιτο 14 λίτρα ή κάπου εκεί σημαίνει ότι έχει μια τρελή αυτονομία, χωρίς καν να του βάλεις κανένα τεράστιο acerbis. Αυτό σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις και την απίστευτα άνετη θέση οδήγησης σημαίνει ότι είναι απλά τρελός χιλιομετροφάγος. Το μασκάκι μπροστά κόβει πολύ περισσότερο απ' ότι θα νόμιζε κάποιος, μέχρι τα 160 που πήγα ήμουν όρθιος και ξεκούραστος ενώ στο 1300 μετά τα 140 έπρεπε να πέσω λίγο.

Η σέλα και η θέση οδήγησης είναι απλά ότι καλύτερο. Μπορείς να κινείσαι μπρος πίσω άνετα και όλα είναι εκεί που πρέπει, σαν να είναι Ηon... ερμ... οκ.

Δεν είναι ελαφρύ αλλά ούτε και βαρύ κάπου στα 152 κιλά στεγνό, άρα πρέπει να πηγαίνει στο +10 γεμάτο. Η τιμονάρα σου δίνει καλό μοχλό και βοηθάει.

Υπάρχουν πολύ λίγα που δε μου άρεσαν. Η ανάρτηση είναι υπερβολικά μαλακή και κυρίως δεν έχει ίχνος προοδευτικότητας. Το πως δουλεύει δεν αλλάζει ποτέ, τρώει χαλαρά 60 πόντους στο κάθε φρενάρισμα και πιστεύω αν επιμείνω θα βρει το φανάρι στο δρόμο. Εντάξει να είναι άνετο αλλά λίγη προοδευτικότητα δε βλάπτει. Λαδάκια κι ελατήρια.

Το μπροστά φρένο είναι ανύπαρκτο και σε συνδυασμό με την σωβρακοανάρτηση το κάνει επικίνδυνο. Θα βάλω καλύτερα pads και θα το μαζέψω αλλά αφού φτιαχτεί η ανάρτηση τώρα δεν έχει νόημα. Επίσης θα ήθελε λίγο περισσότερο νεύρο. Επιταχύνει γραμμικά παντού και δεν αδειάζει ποτέ αλλά ίσως ένα δοντάκι το χρειαζόταν - μετά βέβαια δεν έχουν τελειωμό οι αλλαγές... και χάνει τον ήρεμο χαρακτήρα του, ποτέ δεν τα χεις όλα.

Το δυνατό του σημείο είναι για μένα το πόσο εξαιρετικά βολτάδικο μηχανάκι είναι. Κάθεσαι ψηλά, έχεις καλή ορατότητα, περνάς από παντού στην κίνηση, το μοτέρ ψιθυρίζει στην κυριολεξία και είναι τόσο διαβολεμένα άνετο που πιστεύεις ότι μπορείς να κάθεσαι στη σέλα επ' άπειρον.

Πιστεύω ότι στα λεφτά του, είναι ένα μηχανάκι που προσφέρει τρομερό bang for the buck. Είναι πολύ δύσκολο πιστεύω να βρει ανταγωνισμό σ' αυτά που κάνει, εκτός από κάτι πολύ παρόμοιο - κι όμως ότι άλλο έχω οδηγήσει μου φαίνεται λίγο 'ροκάνα' μπροστά στο KLR, γι' αυτό και η επιλογή.

Αυτά τα ολίγα έτσι επιδερμικά έστω.

Και τέλος πάντα ήθελα ένα μεγάλο thumper και ποτέ δεν είχε κάτσει. Είμαι απλά τρισευτυχισμένος!





1 σχόλιο:

Chris_Monza είπε...

περιμένω συγκριτικό με το ΧΤ του μπρο σου!
(σκέφτομαι κι εγώ εδώ και καιρό να πάρω ένα 'μουλάρι'..:-)
α πες μας κάτι παραπάνω για το doohickey..