Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2015

V7


Θα γράψω για μια εταιρία που πραγματικά τη λατρεύω και για ένα μηχανάκι που θα το αγόραζα αύριο. Έχω γράψει πολλές φορές επαινετικά για το 7άρι, σήμερα όχι. Διάβασα πριν από λίγο το καταπληκτικό τεστ του Μέντη στο ΜΟΤΟ. Και γράφει αυτά που έχω δει πολλάκις οδηγώντας το, ότι είναι ροπάτο, απολαυστικό κτλ κτλ.

Δεν ξαναλέω για το ότι έχει 40 άλογα, κάτι που το βρίσκω ξεφτίλα. Δε μπορεί να πουλάς κάτι 'καφέ-ρέισερ' και να παίρνεις στροφές με τον κώλο έξω την ώρα που σε περνάνε σκούτερ εξωτερική. Σου χαλάει το φενγκσούι, δεν παίζει.

Διαβάζω λοιπόν πρώτον ότι οι αναρτήσεις, ειδικά πίσω είναι επιεικώς σώβρακο και θέλουν αλλαγή. Ένα αυτό. Δεύτερον ότι η γωνία κάστερ μπροστά σε συνδυασμό με το πολύ κακό απ' ότι κατάλαβα traction control κάνουν τις στροφές στην παραμικρή ανωμαλία μαρτύριο.

Το μηχανάκι αν δεν κάνω λάθος κάνει κοντά στα 9 χιλιάρικα. Για 9 χιλιάρικα, σε ένα μηχανάκι που είναι πλέον τρίτη γενιά, άρα 'δουλεμένο' από bugs, δε γίνεται να χω αναρτήσεις όχι ohlins ρε παιδί μου, ούτε koni αλλά κάτι της προκοπής κι ένα TC που να δουλεύει; Ή ακόμα καλύτερα να μην υπάρχει;

Απ' ότι λέει ο Μπάμπης του βγάζεις την ασφάλεια κάτω απ' τη σέλα αλλά μετά έχεις άλλα ντράβαλα...

To test τελειώνει λέγοντας ότι μπορεί άνετα να μπει το μηχανάκι ως διακοσμητικό σε μπαρ ή να κάνει τις καθημερινές αγγαρείες...

Και δεν είναι μόνο η Γκούτσι. Βλέπε SR400 το καινούριο. 2015 έχουμε ρπμ. Βάλε λίγο καλύτερα περιφερειακά. Δε λέμε για πιστάδικα και 50άρια πιρούνια αλλά 40 άλογα και αναρτήσεις σώβρακο και ρέισερ, σαν πολύ δεν θες να μου τον πιάσεις;

Με τον μανδύα του vintage θα μου πασάρεις ότι κατιμά έχεις στην αποθήκη και θα λέω κι ευχαριστώ;

Καλύτερα SRX600 παλιό με κλιπονάκια κι έλα να πάμε τα καφέ ρέισερ μια βόλτα...


1 σχόλιο:

Ωασσιλις είπε...

Το Sr400 κάνει 6 ΚΑΙ κάτι.
Το ΜΤ07 κάνει 6 ΠΑΡΑ κάτι.

Ίδια εταιρεία που πάει να πει αγοράζεις την ίδια ιστορία και το ίδιο λεγκασι και χεριτατζ και λοιπά υποπροϊοντα βίκο σανό τριφύλλι..

Μίλησε κανείς για πχιάσιμο κώλου;