Πολλα θεματα μαζι. Ειχα και καιρο να γραψω, και ειχα και κατι που το χω σπανια, να μην ξερω απο που να πιασω το συγκεκριμενο θεμα. Ας ξεκινησω απ το ΝC700X. Ξεφυλλιζοντας διαβάζω στο e-bike (και συμφωνω με τον γράφοντα): 'ο ολοκαίνουριος δικύλινδρος σε σειρά της Honda δε φτιάχτηκε για κιλά ανά ίππο αλλά ευρώ ανα χιλιόμετρο'.
Με το ΚΤΕΛ παιδιά. Ευρώ ανα χιλιομετρο με το ΚΤΕΛ. Μετροπόντικα. Πατίνια. Το NC700 και τη νοοτροπια που κουβαλαει το θεωρω το θανατο της μοτοσυκλετας. Αχρωμο, άοσμο, αγευστο. Aν πιασω να συγκρινω το σχεδιαστικο παρελθον με το παρον θα κλαιμε με μαυρο δακρυ, ειδικα οσοι ειμαστε λιγο παλαιας κοπης. Είναι αυτό το politically-correct-να-μαζέψουμε-κόσμο-στη-μοτοσυκλέτα κουτσοί στραβοί στον αγιο Παντελεημονα και βαλε και anti-spin μην τυχον και του σηκωθει στην αλλαγη τριτη (οχι η μοτοσυκλετα, αυτο ούτως ή αλλως δεν παιζει, τωρα δεν παιζει και το αλλο).
Που είναι οι σχεδιαστές της RC30, RVF400, NSR400, VTR, RC45 για να πιάσω μονο τη Χοντα μια και δικο της ειναι το NC.
Give the people what they want που λενε και οι Κινκς. Οτι θελει ο κοσμος. Γι αυτο θα εχουμε σκυλαδικα, NC700, ευρω ανα χιλιομετρο, και συστηματα για να αλλαζω ταχυτητες χωρις να πεφτω ή ακομα καλυτερα ας μην αλλαζω ταχυτητες.
Διαβαζα προσφατα οτι στο isle of man τρεξανε ηλεκτρικες μοτο και κανανε γαμω τους χρονους. ΚΑΙ; Ο χρονος και τα δεκατακια ειναι το θεμα; Αν ειναι πιο γρηγορες σημαινει οτι ειναι και πιο καυλωτικες; Ποιος σας τα ειπε ρε γκαζιαρηδες; Κατεβαστε κανενα κλασσικο μηχανακι μια στριφτερη διαδρομη κι ας κανετε τρεις ωρες, κι αν δεν εχετε χαμογελο μεχρι τ' αυτια οτι θελετε. Αν δε στουκαρετε. Γιατι ολα παιζουν.
Και να σας πω το τεστ του NC πως το βλεπω. Κατεβαινεις με γουρλωμενα ματια, γυρνας γυρω γυρω λες 'πω ρε φιλε και γαμω και πως παει ετσι' και θες να ξανακαβαλλησεις, ή λες απλα 'Καλα ηρθαμε ε;'
Ναι ειναι και η κριση. Να μην εχω μηχανακι. Να βαλω το 1300 στην κουτα, να μην εχω λεφτα για βενζινα, να το βλεπω στο ημιφως και να την παιζω, κι ας μην εχω λεφτα να καβαλησω. Με το ΚΤΕΛ. Δεν πειραζει.
Παμε παρακατω τωρα. Στο δευτερο θεμα. Οπως καταλαβατε απ' τα παραπανω, και θα ξερετε κι οσοι με παρακολουθειτε (ξερω, ψωναρα, μην το πεις) ξερω τη μοτοσυκλετα σα μια σχεση παθους. Και λογικο ειναι οτι παθιαζομαστε μια ζωη στην παρεα, ριχνουμε μπινελικι κτλ. Το χιουμορ που κανω και εδω και στο περιοδικό και στο fb ειναι πολλες φορες βασισμενο σ' αυτο το μπινελικι.
Το χιουμορ παρεπιπτοντως το βρισκω αρκετα δυσκολη υποθεση. Μου φαινεται απειρως πιο δυσκολο να κανεις καποιον να γελασει απ το να κλαψει. Αν θες να κλαψει του ριχνεις και μια κλωτσια στο καλαμι. Θα μου πεις για να γελασει τον γαργαλας αλλα παιζει να φας μπουκετο. Αρα; Πιο δυσκολο. (φυλαξτε το τσιτάτο για τις επομενες γενεες - ελα παλι εσυ με το ψωναρα...)
Λοιπον. Ηλπιζα να μην χρειαζεται ποτε να τα γραψω αυτα σε ποστ γιατι τα θεωρουσα αυτονοητα αλλα δεν ειναι μαλλον. ΧΕΣΤΗΚΑ για ολες τις εταιριες. Το ιδιο μου κανει. Αν καταλαβετε οτι ολες ειναι ΕΤΑΙΡΙΕΣ εχουμε κανει ενα βηματακι. Ολα τα μηχανακια μ αρεσουν. ΟΛΑ. Οταν ειχα το FZ1 τα Γιαμαχα ηταν τα καλυτερα. Οταν ειχα DR ειχα σπασει τ' @@ ολωνων οτι δεν υπαρχει σαν τη Σουζουκι. Οταν ειχα το Κ75 τα ειχα κανει μενιρ σε ολους με την Βαυαρικη κυριαρχια. Οταν ειχα Husky το ιδιο. Τωρα που εχω Χοντα (τρια Χοντα, ω ρπμ) τα Χοντα ειναι τα καλυτερα μηχανακια.
Που ειναι το κολπο; Το κολπο ειναι, αν εχετε δει και αλλου στο blog οτι ενα πραγμα που δε χωνευω ειναι σωβρακα και φανελλες. Με το φιλο μου τον Αορατο που ειναι Ντουκατιστας μεχρι κοκκαλο κανουμε τον απειρο χαβαλε με τη μαλακια που πηγε και πηρε και γεμιζει λαδια τον κοσμο. Το ιδιο με την Αναστασια με το Τραιομφ που ειναι ενα ελεεινο εγγλεζικο τριμπούρδελο, το ιδιο και με το φιλο μου τον ΝicksBMW που προσπαθει να φερει βολτα τη μπαλοτσα που εχει. Με ολους αυτους κανουμε ΠΛΑΚΑ. Κανεις δεν ειναι τοσο κολλημενος ωστε να τα πιστευει αυτα που λεμε. Και η ουσια ολη δεν ειναι αν εχει καλη φλαντζα το Ντουκατι, ειναι να γινεται ΧΑΒΑΛΕΣ. Ποσο δυσκολο ειναι ρπμ να το καταλαβει αυτο καποιος;
Ενταξει του Nicks το μηχανακι ειναι οντως μπουρδελο. Μουχαχα.
Δεν υπαρχει τιποτα που να με κουραζει τοσο, οσο το κομπλεξικο, μικροψυχο σχολιο ή χιουμορ. Λογοκρισια δεν κανω ποτε, δεν θελω να σβηνω ποτε σχολια ουτε εδω ουτε στο fb, αλλα το λεω εδω - και ειμαι σιγουρος οτι οσοι το κανουν θα νομιζουν οτι μιλαω για αλλους - δεν εχω χειροτερο.
Βαζω πχ μια φωτο του Πεντροζα ή του Λορενθο και γραφω μια μλκια απο κατω. Και μ αρεσει να γινει ο σχετικος τζερτζελες. Αλλα ενα σχολιο του τυπου 'ελα μωρε το μλκ δεν ξερει να οδηγαει ο αχρηστος' απο ενα τυπο που εχει πεσει γιατι πατησε φρενα σε 10 μοιρες κλιση οσο να ναι κατι μου κανει. Ο Λορενθο μπορει να ειναι αχωνευτος αλλα ειναι και λιγο παγκοσμιος ε; Δε μπορω να βλεπω τυπο που εχει CB400 και το χει κανει ρελιέφ απ το στουκο να βλεπει καποιον να τρωει highsiding με 240 και να λεει 'ωω το μαλακα ρε.... εκει θελει μαλακα το γκαζι...'.
Και ναι εχω γραψει κι εγω για τον Λορενθο. Εδω
Το ιδιο μου κανει κι ενα σχολιο 'ΟΛΑ τα ταδε ειναι μαλακια μηχανακια'. Εχει σημασια το πως και το που λεγεται κατι. Θα μου πειτε και που το λες εδω θ' αλλαξει κατι; Οχι.
Απλα δε θ' απανταω σε σχολια τετοια. Και οχι δεν ειμαι ο γκρανπάπας του τι ειναι καλο χιουμορ, απλα λεω οτι δεν μπορω το μικροψυχο χιουμορ. Το να πεις σε καποιου σε μια φωτογραφια που ξυνει γονατα 'εδω ειναι που προσπαθεις να περασεις το μαζντα που σου εριξε στ' αυτια' ειναι αλλου στυλ σχολιο απο το 'μας επεισες ρε αχρηστε' και αλλου στυλ απο το 'φιλε το σωμα πρεπει να βγαινει κι αλλο.... δες το λιγο...' ειδικα αν λεγεται απο ατομο με παπια τριάρα σε άτομο με 1098 που εχει κανει 400 track days.
Και ξαναλεω μαλλον εγω τα γραφω, εγω τ' ακουω αλλα ετσι για το γαμωτο. Τα λεω εδω μεχρι να μου την κανει βιδα και να σβησω και το fb (πως ελεγε ο Falco που με ξερει ''να δουμε ποσο θ' αντεξεις αυτη τη φορα'' )
Μπορει να ειμαι εγω λαθος και αναποδος. Ειλικρινα; Χεστηκα. Ναι μπορει, αλλα για δικα μου ποστ μιλαω και για μενα γραφω πως τα βλεπω. Παθιασμενα αλλα οχι κολλημενα κι οχι κομπλεξικα. Στο φιναλε δεν μπαινω σε φορουμ για πλεξιμο και να λεω οτι ειναι μαλακας ο ταδε και δεν ξερει σταυροβελονια. Σ οτι δεν ξερω κανω μοκο. Χρυση συμβουλη.
Παω τωρα μια βολτα με τη μηχαναρα μου τη Χοντα που ειναι η καλυτερη του κοσμου και σας χεζω ολα τα ψοφια δικύλινδρα, τα βρωμοδιχρονα οσα εχουν μεινει, και τις γερμανικες κουρουτες. Πολυ το κουρασαμε και τετοιο ποστ δεν ξαναχει. Οποιος καταλαβε καταλαβε...
16 σχόλια:
Απ'ό,τι βλέπω πάντως τα Aprilia τα εκτιμας :D
Γιάννης
τι είναι το ρελιέφ;
Μια τεχνικη για να στριβεις τα Απριλια.
Γράφεις δημόσια οτι έχεις ΤΡΙΑ χόντα, και μετά ρωτάς αν είσαι ΕΣΥ λάθος η ανάποδος....
Καλα ρε, δεν τα τσεκάρεις τα κείμενα πρίν τα ανεβάσεις? Hehehe
Σε αφήνω τώρα, γιατί πρέπει να παω βόλτα με το καλύτερο χιλιοτρακόσιο του κόσμου.
Der Herr Knoxville
ΕΝΝΙΑΚΟΣΟΙΠΕΝΗΝΤΑΠΕΝΤΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΟΒΕΡ.
Οκ..Λυκοπουλο, τα ειπες & πας βολτα με τα καλλυτερα μηχανακια του κοσμου εκαστοτε απλα γιατι σε φτιαχνει το...αποτελεσμα!! Με οτι διτροχο εχω οδηγησει παντα ετσι νοιωθω!! Η το ταπεινο Simpson to 3ari η με τα Europino..!!που μπεναμαι απο τρυπα στο συρμα.. με το φιλο μου το Μιχαλη το Σπηλιωτη που ειχαι ενα Ευροπινο ιδιο, στην τοτε πιστα καρτ απεναντι απ την πιστα-αεροδρομιο..Τατοι!!Κ ΛΥΣΑΓΑΜΕ...ροδα-ροδα κ σκουντιωμαστε...χαχαχαα..
Ναι ρε φιλε ειναι το αποτελεσμα απο αδρεναλλινη κ ντοπα...
Ειναι σχεσεις παθους!!
Κωστας --Bandit-Fazer-Melbourne--
Καλά, το ρελιέφ ξέρω τί είναι, αυτά τα πως τα είπες - δίχρονα ; - δεν μπορώ να βγάλω άκρη τί παίζει....μήπως όταν γίνουν δυο χρονών;
Βασίλης
@Βασιλης
Εσενα επειδη ειναι πολλα που πρεπει να σου εξηγησω θα στα εξηγησω μαζεμενα καποια στιγμη
@Chocorello
Καλους δρομους μαστοδοντε...
@Knox
Προσεχε με το Σαραντατρίο, εχει πολυ γκαζι το κτηνος
@Κωστας Bandit
Μου στελνεις εκεινη την ομπρελα για φετος που θα παω στα ΚΚ; Μακαρι να ρχοσουν ρε φιλε...
Πολύ σοφός ο φίλος μας ο λύκος , πάντα .
Εντάξει αγαπά τον φίλο με τα ελαττώματα του , τρία HONDA βαρύ το φορτίο στους όμως σου , κουράγιο .
Καταλαβαίνω πόσο ρελιέφ χρειάζεσαι για να μην σκουριάζουν .
Εγώ ένα HONDA ειχα και με τσάκισε , ευτυχώς που το πούλησα εχτές .
Ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ελεεινού εγγλέζικου τριμπούρδελου .
Ακα sprint900 .
Υ.γ . Αλλά φίλε πάντα υπάρχουν και χειρότερα , δεν σε καταριέμαι , αλλά για φαντάσου να είχες τρία TDM ;
@Sprint
Α να χαθεις ανατρίχιασα.
Τρια τεντεμ ρε? Το ξεφτιλισες! Ειπαν της γριας...ε;
sprintaka μην παρεξηγηθεις ρεεεε, γρια ελεγε την εγγλεζα!!!!!
"apostatis"
ρε γαμώτο μου...
μέχρι κι εγώ η άσχετη έχω γραψει σε φωτο αυτου του μοντέλου του Άκθ!...
Τι θέλω και μπλέκω γμτ!..............
----------------
Επίσης:
"Σ οτι δεν ξερω κανω μοκο. Χρυση συμβουλη."
Μπου χαχαχααααα...
Χαίρομαι Λύκε που απευθύνεις Συμβουλές ΜΟΝΟ στο...αντρικό κοινό σου!.....
;-ΡΡΡΡΡΡ
Πολλά τα θέματα που έθεσες, μάλλον σε σκάσανε/με.
Για το NC700 πάντως, έχεις εν μέρει δίκιο. Θεωρώ πως ο οργασμός της μηχανολογικής και αισθητικής προόδου της προηγούμενης 20ετίας, βοηθήθηκε από την οικονομική κατάσταση του τότε, από την κόντρα των εργοστασίων, από την ανεμελιά ημών των αγοραστών. Πλέον κανείς δεν μπορεί να φτιάχνει μοτοσικλέτα και να χάνει λεφτά, όπως με τα VFR/RVF του τότε και με κάμποσα άλλα όλων των εταιριών που φημολογείτο ότι πωλήθηκαν σε τιμή κάτω του κόστους, απλά για να τρέξουν αγώνες ή για να σπάσουν τον τσαμπουκά του άλλου εργοστασίου ή σαν επίδειξη μηχανολογικής γνώσης και εφαρμογής. Πλέον και ο αγοραστής δεν έχει στο μυαλό του τη χαλαρή βόλτα ή την πολεμική βόλτα γιατί το πρόβλημά του είναι αν θα βγει ο μήνας. Οπότε το φτηνό, οικονομικό, προβλέψιμο αλλά αποδεκτό λουκ είναι αυτό που ψάχνει ο κόσμος. Το να συμβαδίζει με τα σημεία των καιρών το mainstream μοντέλο της όποιας εταιρίας δεν είναι καθόλου άκυρο. Οι άνθρωποι για το κέρδος βγάζουν μηχανάκια, όχι για να γουστάρω εγώ και εσύ. Και μη μου πεις ότι υπήρχε εποχή που κατέβαινε κάποιος από το CB600F (για παράδειγμα) εκστασιασμένος με το τρελό γκάζι που καβάλησε και το κοφτερό του κράτημα. Το NC γιατί να πρέπει να ξυπνήσει το πάθος σώνει και καλά;
Εδώ οι "ready to race" έκαναν τον νέο δούκα 690 ΑΚΡΙΒΩΣ στο πνεύμα του NC. Φτηνότερος, οικονομικότερος, βαρετός στην όψη αλλά θα πουλήσει περισσότερο από ποτέ.
Υπομονή να 'χουμε, θα ξαναδούμε αστεράκια. Όταν ο πελάτης θα μπορεί να τα πληρώσει και όταν η εταιρία έχει περιθώριο χρημάτων να τα παράξει.
Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, σε μία από τις σπάνιες φορές που συμφώνησα με τον Καραχάλιο, το θέμα δεν είναι τι αγοράζεις, είναι τι το κάνεις τελικά. Αν το NC το πάρει κάποιος και οργώσει την Ελλάδα και όχι μόνο χαμογελώντας, πόσο θα νοιαστεί για το αν όλοι πιστεύουν ότι πήρε ένα άψυχο προϊόν; Βρίσκω πιο ενοχλητικό το ότι τα περισσότερα "ψυχωμένα" SS αράζουν κυρίως στις καφετέριες, φορώντας μεταχειρισμένα λάστιχα από τρακ ντέι για να φαίνονται "πολεμικά". Για να μην πιάσω και τα ον-οφ, τα "καθαρόαιμα" που δεν έχουν πατήσει ούτε σκόνη στο δρόμο κλπ κλπ κλπ.
Γιάννης.
"Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, σε μία από τις σπάνιες φορές που συμφώνησα με τον Καραχάλιο, το θέμα δεν είναι τι αγοράζεις, είναι τι το κάνεις τελικά. Αν το NC το πάρει κάποιος και οργώσει την Ελλάδα και όχι μόνο χαμογελώντας, πόσο θα νοιαστεί για το αν όλοι πιστεύουν ότι πήρε ένα άψυχο προϊόν; Βρίσκω πιο ενοχλητικό το ότι τα περισσότερα "ψυχωμένα" SS αράζουν κυρίως στις καφετέριες, φορώντας μεταχειρισμένα λάστιχα από τρακ ντέι για να φαίνονται "πολεμικά". Για να μην πιάσω και τα ον-οφ, τα "καθαρόαιμα" που δεν έχουν πατήσει ούτε σκόνη στο δρόμο κλπ κλπ κλπ.
Γιάννης."
Σωστος....
+οσα θες...
και για τα προηγουμενα
Λυκος
Δημοσίευση σχολίου