Ο Μιχαήλος το ανέβασε στο φορτηγάκι, ο οποίος να σημειώσω πρόσφατα είπε την ατάκα 'Ε, τώρα που πήρα Χόντα μπορώ να κρατήσω και το Απρίλια' κι ας με βγάλει ψεύτη. Ήρθε κι αυτός στο σωστό δρόμο.
Φουράκι. Ο ιδιοκτήτης πριν υπογράψει άφησε λίγο μετέωρο το χέρι και γυρίζει και μου λέει 'Θα ξαναπάρω μια μέρα ένα. Το ίδιο.'
Δίπλα στο XLάκι. Και βλέπουμε και πως ισιώνει κατευθείαν ο άνθρωπος μόλις πιάσει σωστό μηχανάκι. Βερμούδα-παντοφλέ και τετρακύλινδρο. Εύγε νέε μου.
220. Ελπίζω μην πάμε 240 και σπάσει.
Σύντομα θ' αρχίσει το λύσιμο και το δέσιμο με τον Χρήστο τον Κωστάκη που με τρία 750Κ είναι ο απόλυτος άρχων. Έχουμε σχέδια πολλά...
Εχουμε ξεφυγει και οι δυο απο το ζαβλαμα του 'μαμα'. Οχι δε θελουμε μαμα. Θελουμε ενα μηχανακι να γουστάρουμε. Σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουμε ιεροσυλίες σαν κάτι R51/3 τσόπερ αλλά... θα πέσει δημιουργικό νυστεράκι και αφαίρεση...
Έχω πολλά να γράψω αλλά είμαι τόσο γεμάτος που τι να γράψω και τι ν' αφήσω. Πάω να ξαναδώ τα βιντεάκια με το Kwaka MFP του Goose να παίρνω ιδέες...
6 σχόλια:
άντε άρχοντα του restoring με το καλό!να γίνει σαν το XL ε?
σας χέζω όλα τα ψόφια δικύλινδρα και τα παλιοδίχρονα σας. Γκλπ
ειναι γαμω τα "μηχανακια"...αλλα τοσο ασχημη εξατμιση ειχε απο μαμα?δε νομιζω...αμα βαλεις σωληνες αντι για εξατμιση,εχει καποιος τοσο καλη καμερα να αποτυπωσει ΑΨΟΓΑ τον ηχο του θηριου?
Η εξατμιση αν βρεις απο τι ειναι θα στην χαρισω.
το τελικο μου μοιαζει για κατι cb 125-cb 250...κολλημενο με πατεντα στους λαιμους?απο κανα 400 ιαπωνιας του καποτε? δεν παει καπου ο νους μου...απο ευρωπη παλι δε το κοβω να ειναι...εσυ το βρηκες μονος σου ή στο ειπε ο ιδιοκτητης?
Η εξάτμιση είναι απο παπί.
Δημοσίευση σχολίου