Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015

The Cheap Bastard

και το λέω πολύ επαινετικά.

Μηχανάκι που το έχω μνημονεύσει πάρα πολλές φορές ως υποδειγματικό για μένα.

Κατ' αρχήν έψαχνα κάτι που...

να κάνει γύρω στο 1,5 χιλιάρικο
να μην καίει
να χει αυτονομία
να καταπίνει χλμ
να μη σπάει να μη χαλάει
να χει ξεφτίλα συντήρηση
να ταξιδεύει μονό η δικάβαλλο
να πηγαίνει άσφαλτο χώμα
να πηγαίνει εθνική επαρχιακό αλλά και πόλη
να καστομάρεται αν θες
να ναι ξεκούραστο για πολλά χλμ στη σέλα
να κάνει άλλα μηχανάκια να φαίνονται περιττά...

Κυρίες και κύριοι, το πρώτο μου Kawasaki.


KLR 650

20 χρόνια τα παίρνει ο αμερικάνικος στρατός και τους πίνει το αίμα, κάτι θα ξέρουν. Εννοείται τη βαλίτσα την έχω σουτάρει με συνοπτικές. Έκανα ένα καλό test ride, oι αναρτήσεις είναι εντελώς σουμιές και τα φρένα ανύπαρκτα.  Στο στοιχείο μου. Περιμένω να κανονιστεί η χαρτοδουλειά για να το τσιμπήσω.

Διάβασα φυσικά τα πάντα γι' αυτό πριν, και για το 'doohickey' που λένε οι αμερικάνοι, αλλά όπως είπα το ήξερα το μηχανάκι και το είχα αναφέρει άπειρες φορές ως εξαιρετική για μένα επιλογή στο είδος του. Και μ' άρεσε και κάτι που διάβασα σε αμερικάνικο σάιτ.

''This is the ultimate cheap bastard bike. It will do literally everything and ask for nothing.''

Άρα το παρατσούκλι του το χει έτοιμο. Cheap Bastard. CB...;

ΥΓ. Kawasaki - θρησκεία - κυριαρχία. Εσείς με τα κωλοχόντα θα υποφέρετε άσχημα.