Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

Ιt was the best of bikes, it was the worst of bikes

για να παραφράσω το Σεξπήρο.

Αυτό είναι το καλύτερο και το χειρότερο μηχανάκι που έχω δει. Ανάλογα αν θα το φτιάξεις εσύ ή όχι...


Λέγεται Chupito, είναι ένα Ντουκάτι 350 μονοκύλινδρο, γι' αυτό και οι περισσότερες φωτό είναι με το κάρτερ πάνω απο απορροφητικά στάχυα.

Μ αρέσει αρκετά το στήσιμο του, όπως το έχει φτιάξει ο Εl Solitario και όλο το προτζεκτ το βλέπετε σ' αυτό το λινκ.


http://thebikeshed.cc/2012/12/30/esmc-chupito/

Έχει πράγματα που μ' αρέσουν πάνω, και κάποια πολύ εξεζητημένα που δε μ' αρέσουν τόσο αλλά δεν είναι εκει το θέμα.

Για να το φτιάξει κάποιος κάτι τέτοιο έχει δυο δρόμους. Ο ένας είναι να πάρει κανένα παλιό DR / XT / XL / TTR για ένα κομμάτι ψωμί (δε χρειάζεται να ναι Ντουκάτι 350) να πάει και σε μια μάντρα, να μαζέψει ότι μπορεί από φτεράκια κτλ. να δει κανένα βιντεο στο youtube και να ξεστραβωθεί για το πως να μαζέψει ότι θέλει μαζέματα, να ψάξει τεχνικά και μάνιουαλ και μόντες, να φιλήσει λαδωμένες ποδιές για να μάθει πως και τι και στο τέλος να φτιάξει ένα μηχανάκι ακριβώς όπως το γουστάρει.

Ο άλλος είναι να ξημεροβραδιάζεται στο σάιτ του Ελ Ψολιτάριο και να αγοράζει αβέρτα από κιτάκια μέχρι κουβέρτες. Δεν το λέω τυχαία αυτό με τις κουβέρτες...


Οπότε για να απαντήσω στον ανώνυμο φίλο που πολυ σωστα λεει δεν προτιμας να βλέπεις στο δρόμο τέτοια μηχανάκια; Ναι! Χίλιες φορές το προτιμώ και θα βγάλω το imaginary καπέλο μου με βαθιά υπόκλιση στον τύπο που δούλεψε γι' αυτό και που έδειξε έτσι και την αγάπη του και την κ@$λα του.

Για τον τύπο που γυρνάει το ebay με την πιστωτική και παραγγέλνει vintage λαδοστουπί 30ευρώ, λυπάμαι αλλά προσωπικά.... ε... ξες...

Και ΕΚΕΙ είναι όλη η διαφορά. 

Παράδειγμα τρανό αυτό εδώ πχ.

http://www.bikeexif.com/cafe-racer-kits-metisse

Ο τυπος πουλάει κιτάκια καφέ ρέισερ... ή μάλλον ας τα πει ο ίδιος.

''The CR900 cafe racer kit fits any 2001-on model from the Triumph ‘modern classics’ range, and prices start from $3,700 including tax. The base kit includes an upholstered aluminum seat unit and a polished aluminum fuel tank, with a mount for the original fuel pump
 and a lockable filler cap. You also get an
 LED taillight,
 a number plate bracket with indicator mounts, 
a lowering kit for the instruments 
and a decal set''

ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ από 3,700 για σέλα, ντεπόζιτο, βάση τρόμπας, τάπα, κωλοφάναρο κι αυτοκόλλητα; Τι λες ρε φίλε, δε βάζω άλλα 50 χιλιάρικα να πάρω μια Άστον Μάρτιν; Και έστω οτι το φτιαχνεις ετσι απο που κι ως που ειναι αυτο το ΔΙΚΟ σου κάστομ; Από πότε έγινε κάστομ το έτοιμο κιτάκι;

Πάω να ψάξω για Aston Martin... 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χεχε! οντως, δεν το χα σκεφτει ετσι! συμφωνω απόλυτα!
να σαι καλα ρε Λύκο! και καλες βολτες!

Christos Tsitselis είπε...

Δεν καταλαβαινω γιατι κραζεις μια εμπορική ευκαιρία.

κανουν τη δουλειά τους, κανε το μεράκι σου, οπως το κανουμε και εμεις και προχώρα...

σπαταλας ενεργεια χωρις λόγο θεωρω σε λάθος κανάλι...

με σεβασμο και αγαπη,
cts

ΛΥΚΟΣ είπε...

Κράζω γιατί εμπορικη ευκαρια δεν μεταφραζεται (για μενα) σε 'αρμεγω τα κορόιδα'! Αν η δουλεια τους ειναι αυτή, το να πουλανε φυκια (ολκης) για μεταξωτες κορδελες (ολκης κι αυτες) πως να μην κραζω;!

Πολύ φιλικα κι απο μένα :)