disable copy

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Monty Pythons my azz

Ποιός John Cleese και ποιός Μπέκετ;

Μόλις έγινα μάρτυρ του παρακάτω διαλόγου στο σουπερμάρκετ:

'Κοπελιά να με βοηθήσεις λίγο δε βρίσκω τι να πάρω'

'Τι θέλετε;'

'Κάτι για τση μύγες και τα μυρμήγκια'

'Έχουμε αυτό για μύγες και κουνούπια'

'Δεν έχω κουνούπια, μόνο μύγες'

'Κι αυτό για κατσαρίδες και μυρμήγκια'

'Μόνο τα μυρμήγκια και τση μύγες δώκε μου'

'Δεν υπάρχει ένα γι' αυτό που θέλετε'

'Κι αφού δεν έχω κατσαρίδες ήντα να κάμω εδά; Να το πάρω τζάμπα;'

'Αυτό είναι μύγες - κουνούπια'

'Ε ούτε κουνούπια έχω, χειμώνας εμπήκε. Εγώ θέλω ΜΥΓΕΣ - ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ'

Έκανα γύρω γύρω ψωνίζοντας και τους ξαναπέτυχα σε άλλη φάση.

'Μήπως αυτό που σκοτώνει τα κουνούπια σκοτώνει και τα μυρμήγκια ;'

'Δεν ξέρω να σας πω...'

'Ε τότε μήπως αυτό που σκοτώνει τις κατσαρίδες σκοτώνει και  τση μύγες; '

'...'

'Άμα ρίξω πολύ; '

Πιάνει κάτι άλλο.

'Αυτό είναι ποντικοφάρμακο; '

Κάπου εδώ κοντά θα μένει αυτός. Λογικά θα διαβάσουμε στις εφημερίδες σε λίγες μέρες για τη δηλητηρίαση απ' το κοκτέιλ εκτός κι αν δεν πάρει τίποτα και το πάει πρίμιτιβ με μυγιοσκοτώστρα - παντόφλα.

Τι να μας πει κι ο Cleese;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως ένα προϊόν που θα εξολόθρευε τση μύγες και τα μερμήγκια θα έκανε τρελές πωλήσεις. Δεν ξέρουνε ρε τι θέλει ο κοσμάκης. Τέλος.