Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

O Mαύρος Πητ

Εννοείται ότι έχουμε αλλάξει 45 σχέδια για το paintjob του CB750 και θα αλλάξουμε άλλα τόσα. Πρώτα βέβαια έπρεπε να φύγει το παλιό χρώμα. Που ήταν ένα κυπαρισσί πράσινο που είχε βαφτεί πάνω από ένα άλλο πράσινο που ήταν πάνω από το αστάρι, το σιδερόστοκο, ένα μπλε χρώμα κι ένα κόκκινο που με τη σειρά τους έκρυβαν κι άλλο σιδερόστοκο.

Και δώστου με το σβουράκι, φάγαμε ένα τρίωρο το Σ/Κ με τα διαβρωτικά και τα λοιπά για να ανακαλύψουμε ότι το ντεπόζιτο μας έχει περισσότερα καρούμπαλα και βουλιάγματα απ΄ότι είχαμε εμείς 8 χρονών.


Το θέμα είναι ότι όσο τρίβαμε τόσο κάναμε πωωωωω και αααααα και πςςςςςςςςςςςςςς και όσο βλέπαμε μέταλλο τόσο γυάλιζε το μάτι μας. Τι βαφές και τι ακρυλικά. Δεν υπήρχε πλέον αμφιβολία ότι το ντεπόζιτο θα ήταν γυμνό μέταλλο. Ναι, αλλά είπαμε είναι καταχτυπημένο..


Δεν θέλουμε καινούριο ντεπόζιτο. Restoring κάνουμε στο φινάλε. Δε θέλουμε να το στοκάρουμε και να το ασταρώσουμε και να το μπλαστρακώσουμε και να το βάψουμε. Στο φινάλε αυτές είναι οι πληγές του και τις κουβαλάει τόσα χρόνια ως παράσημα. Σαν τα ράμματα στη φάτσα του Μαύρου Πητ.

Κι έτσι μας έκατσε και το παρατσούκλι. Μαύρος Πητ φίλε. Με την αγριομουτσούνα και το bad attitude.


Αυτό που σκοπεύουμε να κάνουμε είναι να 'φέρουμε' το ντεπόζιτο όσο μπορούμε διορθώνοντας τα πολύ χοντρά που έχει. Μετά θα το περάσουμε ένα σκούρο νίκελ από πάνω και θα το τρίψουμε με ψιλό γυαλόχαρτο για να κάνει τις γραμμές με το χέρι πριν το περάσουμε βερνίκι. Και... και τέλος. Αυτό.

Δεν ξέρω αν θα κάνουμε κάτι άλλο πάνω για το οποίο θα αλλάξουμε γνώμη αύριο αν και έχουμε μερικές ιδέες. Αν κάποιος ξέρει ένα καλύτερο τρόπο να κρατήσουμε τη μεταλλική, χτυπημένη φάτσα του Πητ, σχολιάστε ελεύθερα.



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μόνο βερνίκι? Αρκετές στρώσεις να γυαλίσει το μέταλλο? Γίνετε τεχνικά?

Νοξ.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Αν παρακολουθήσεις τη συζήτηση στο fb παίζουν από σκληρυντές μέχρι υγρά μπαταρίας για 'πάλιωμα', μέχρι...

χάσιμο :)

ωασσιλις είπε...

Δεν συμφωνώ με την χτυπημένη όψη, δεν πάτε για rat. Άβαφο ναι, αλλά εγώ θα το φούσκωνα και θα το σένιαρα.

costas bull είπε...

Αν μου το αφήσεις μια μέρα θα στο κάνω καθρέπτη, μετά το περνάς βερνίκι για ανοξείδωτο για να μη βγάλει σκουριά και είναι έτοιμο.

bull

ΛΥΚΟΣ είπε...

Ειπαμε, δε θα στο αφησω, αν ειναι θα ερθω απο κει με μια ματσόλα και καμια μπύρα...

Ανώνυμος είπε...

Στον μαγικό κόσμο του μοντελισμού υπάρχει μια τεχνική που λέγετε weathering..
Δεν ξέρω πως ακριβώς το κάνουν,αλλά τα κάνουν να φαίνονται ταλαιπωρημένα από λάδια,ξεραμένες
βενζίνες, βρομιές και άλλα τέτοια.

πάρε μια ιδέα..
http://www.internetmodeler.com/2000/january/aviation/hs129-weathering-after-lg.jpg


Ηλίας (kolotoympas)

ΛΥΚΟΣ είπε...

ή στεγνό πινέλο ή λίγο γυαλόχαρτο για τα μοντελάκια

Ο Σπύρος μου έδειξε στο fb μια εκπληκτική μέθοδο με υγρά μπαταρίας... αλλά δεν θα πάμε για πάλιωμα, θα το αφήσουμε όπως είναι το μέταλλο.

Θα κοιτάξουμε μόνο να το 'φερουμε' είτε με πόντα είτε με άλλη μέθοδο.

Chris Saddler Sam είπε...

re paidia, gia rikste mia matia' k edw stis foto:
http://b400xjr.blogspot.ro/2010/11/natural-pistriping.html

epese arketo tripsimo
(mono me xarti gia na min kanoume kamia trypa! proxtes diabasa sto fb oti to tepozito tou filou mou tou orazio-rocket tou to tripise o mastoras pou to "gyalize"!!)

kai meta... fsit fsit.. spary to berniki!
(isws ftaiei oti to kaname eksw kai oxi se kleisto xwro? kalokairi itan mwre kai eipame tha stegnwsei grigora!)

telika, ti lete na einai?

pantws poly "artistik" mas bgike auti i sgouria' edw sta serras!!!
:)))