disable copy

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Paint it black

Εχω ψάξει και διαβάσει αρκετά σχετικά με το βάψιμο του μοτέρ.

Το να βαφτει ομορφα ενα ωραιο μοτερακι ανεβαζει πολυ την αισθητικη του πχ


Οι λυσεις ειναι

1. ηλεκτροστατικη
2. σπρευ ανθεκτικο (εχει και μεχρι 600+ βαθμους κι ενα μοτερ ανεβαζει λογικα γυρω στους 120 τοπ)
3. Κανονικη βαφη με βερνίκι - σκληρυντή κτλ κτλ
4. Αλλα σπρέυ που βάφονται φούρνοι / ξυλόσομπες / μαντέμια κτλ και αντέχουν σε τρελες θερμοκρασιες.

Ομως όσα έχω ακουσει κι εχω δει είτε ξεφλουδιζουν και φευγουν κομματια μετά απο καιρο, είτε ξεθωριάζουν και το μαύρο καταλήγει ένα βαθύ καφετί στην καλύτερη. Η λυση που λενε οι περισσοτεροι ειναι 'ε, αν ξεθωριάσει πάρε άλλο ένα motip (σπρευ) και περνα το απο πανω και ξαναβαφτο.

Μέχρι τώρα δεν έχω βρει μια λύση που και να μην ξεφλουδίζει (ηλεκτροστατική) και να κρατάει το αρχικό της λούστρο μετά από πολλά χλμ. Κι επειδή το μοτέρ του 750Κ δεν είναι ακριβώς push-pull στο ανέβα κατέβα ψάχνω για κάτι που να έχει δοκιμάσει κάποιος με καλά αποτελέσματα.

Any ideas welcome.

11 σχόλια:

Unknown είπε...

το έχεις κατεβάσει το μοτέρ;
αν όχι περιμένω...
έστω done λοιπόν.
Πέτα το! Πας παίρνεις την μοτερούκλα (πάνω κάτω τα ίδια άλογα είναι με το 750 το κολοκοτρωνέικο)
του cb 400 είτε το R είτε το S
το καθίζεις πάνω και είναι έτοιμο βαμμένο μαύρο.
Επόμενο πρόβλημα παρακαλώ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι απορριπτεις την ηλεκτροστατικη;πλην του κοστους δεν εχει θεματα αξιοπιστιας.Αντωνης

ΛΥΚΟΣ είπε...

Aντώνη έχει. Αν δεις και τα σχόλια αλλού

''η ηλεκτροστατικη δεν ειναι λυση... η φλουδα που μπαινει πανω μονωνει το μοτερ εσωτερικα ανεβαζει θερμοκρασια... δεν ξερω καποιο εργοστασιο που να κανει τα μοτερ ηλεκτροστατικη.... ''

Νικος είπε...

εχω κ γω ενα cb750 k7.Θεωρω πως ενας παρα πολυ καλος τροπος να βαψεις το μοτερ(καρτερ-κυλινδρα-κεφαλη)..ειναι να περαστουν πολυ ψιλη αμμοβολη,υστερα μονωνεις καλα της επιφανειες τω φλαντζων και βαφεις(τα spray της motip..η dupli color εναι αρκετα ποιοτικα για αυτη τη δουλεια).Εχε υπ οψην σου πως ενα αεροψυκτο μοτερ σαν του four..με μια ηλεκτροστατικη βαφη το αλουμινιο θα δυσκολευοταν να ''αναπνευσει'' σωστα..οποτε υπαρχει θεμα μικρουλι με την θερμοκρασια του..εν ολιγης μια ψιλη αμμοβολη καθαριζει το αλουμινιο οσο πρεπει χωρις να το αδυνατιζει και το πολυ 2 χερια χρωμα θα κρατησουν για παααρα πολυ καιρο,πηρα το θαρρος να σχολιασω διοτι το εχω κανει.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Νικο ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!
Υπάρχει κάπου φωτογραφια από το Κ σου;

Κωστακης Χρηστος είπε...

Εχει και αυτος το γληγορο το Κ7 Λαζαρε!!! :)
Αντωνη αυτο που ειπες μην το ξαναπεις!!! Ιεροσυλια!!!!!!φτου κακα!!!

Ανώνυμος είπε...

Η πιο σωστή λύση είναι το λύσιμο και η επιμετάλωση. Άλλη καλή λύση είναι η υαλοβολή και το αφήνεις άβαφο, ούτως ή άλλως το αλουμίνιο δεν σκουριάζει.

Zoxadas είπε...

Πανε πετα τη γερμανική παλιομπουρούχα να μη το βλεπουμε και κρατα τα λεφτα να παρεις κατι για τον οβελιξ

Unknown είπε...

Να αποσαφηνίσω για το πιστό μου κοινό
ότι ο Κωστάκης αναφέρεται στον άλλο Αντώνη που θέλει να ιεροσυλεύσει (!!) με ηλεκτροστατικές. Του σατανά πράματα δηλαδή.

cb και δεν καταλαβαίνω τίποτα

https://www.youtube.com/watch?v=Bg42PeoPT9k

Ωασσιλις είπε...

Το καπάκι του CB πως το είχες βάψει;

ΛΥΚΟΣ είπε...

Hλεκτροστατική, πούδρα. Ομως το 1300 ειναι υδροψυκτο και δεν εχει το προβλημα του να ανεβασει θερμοκρασιες οπως το 750 λογω της ηλεκτροστατικης.