disable copy

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

CB750K mark XVΙΙ

Το μαρκ XVII είναι γιατί αλλάζουμε γνώμες συνέχεια. Στο τωρινό μας πλάνο όμως μάλλον θα κολλήσουμε.. Έχουμε διαβάσει για ότι build υπάρχει και δεν υπάρχει. Κρατάμε πάντα ότι θέλουμε ένα μηχανάκι που να οδηγείται, και να οδηγείται στον στενό επαρχιακό της Κρήτης. Και γι΄αυτο και για αλλους λογους ξεχναμε τα κλιπον.

Ουτως ή αλλως απο καφε ρεισερ βρωμαει ο κοσμος - χωρια που το 750Κ ποτε δεν το ειχα για καφε ρεισερ. Να ηταν Norton / BSA / Triumph κτλ ναι... τεσπα, το πήγα μακριά.

Ψάξαμε λοιπον στα τζαπανια του 70, ψαξαμε οτι build υπήρχε μέχρι που φτάσαμε και στα σπέσιαλ κουστουμάκια του Tracy και στο fiberglass bodies (google it).

Βοήθεια έχουμε σε όλα. Έχουν πέσει πάνω και ο Σπύρος ο Λίτσας, και ο Θοδωρής ο Καποδίστριας, και ο Γιάννης ο Σουρμελίδης, και ο Ηλίας ο Νταίρης, ο Χρηστος ο Κωστακης και πολλοι αλλοι.Σήμερα μου έστειλε ο Γιάννης 'μερικά χρώματα' να χω να παιζω.


Τα pl ειναι μεταλλα ,τα cn ειναι χρωστικες για βερνικια-χρωματα, τα pm ειναι χαλκος και αλουμινιο σε πουδρα.

Κομπρεσερ μας εδωσε ο Χρηστος ο Κωστάκης το εκστρατευτικο του, μικρο αλλα μια χαρα. Θα φτιαξουμε σιγα σιγα ενα χωρο.  

Το σχεδιο λοιπον που εχουμε υποψιν ειναι flat tracker αλλα με αρκετες 'δικες' του πινελιες που θα φανουν στην πορεια. Νετο σκετο ειναι ενα τετοιο στυλακι.


 που σ εμας θα παει λιγο προς...



οπως ειπα με αρκετες διαφορες 'δικες μας'. 

Ενα δικο μας paintscheme ας πουμε θα παιξει περιπου σ' αυτο το στυλ (το οποιο παιζει ν αλλαξει το επομενο λεπτο)



 Το σωμα θα ειναι fiberglass με ενισχύσεις kevlar όπου υπάρχουν πιέσεις. Θα πάει βήμα βήμα, και θα ανεβαίνει αναλυτικό πορνό-update μεχρι ολοκληρωσης οπου και θα μπει στο ΜΟΤΟ.

Long road ahead. Αντε να δουμε που θα βγαλει.



Δεν υπάρχουν σχόλια: