Κατασκευασμένο το 80, ήταν το μόνο τετράχρονο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα ΤΖ750 και τα εργοστασιακά Works RG500Γ. Φτιαγμένο από το Νεοζηλανδό McIntosh αυτή η 'Bathurst Replica' ήταν πολύ καλύτερη από τις προηγούμενες προσπάθειες των Seeley και Rickman και τόσο καλή όσο μια Harris.
Oύτως ή αλλως ο κινητήρας αυτός της Suzuki ήταν και είναι ιδανικός για μετατροπες, φτάνοντας ακομα και τοτε τα 500 άλογα με racing fuels. Το συγκεκριμένο (αν και ο McIntosh δεν εδινε ποτε λεπτομέρειες) φοράει Wiseco pistons, Keihin FCR37 carbs και χειροποίητη 4 σε 1.
Το αποτέλεσμα ήταν η μοτοσυκλέτα να έχει μέγεθος όσο ένα σημερινό 600άρι. Η ποιότητα είναι εκπληκτική από την ανάγλυφη τιμονόπλακα, το κάστομ κουστούμι και το σκελετό. Μια όχι τόσο γνωστή μοτοσυκλετα οπότε... σκέφτηκα οτι αξιζε αναφοράς. Απολαύστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου