disable copy

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

MRCG stories

To ανεβάζω χωρίς κανένα δικό μου σχόλιο, δε χρειάζεται νομίζω.

° ευχαριστώ ... Όλα χάρη σε αυτή την ομάδα πήραν ξανά τον δρομο τους έτσι ξαναβρήκε ο μπαμπάς μου τον χαμένο του και τώρα πλεον σχεδόν εκπληρωμενο ερωτα του ... Έβαλα και εγω το χερακι μ βέβαια ... Αλλά χάρη σε αυτή την ομάδα όλα φτιάξανε πήραμε με κόπο και στερήσεις ξανά μια μηχανή και μετα απο ενα χρονο δουλειάς και μια 2 και τώρα πλεον όλη μ η ζωή είναι μια Κυριακή όχι φοιτητικη ζωή αλλά μια Κυριακή μια βόλτα με τον μπαμπά να ακούω ιστορίες του να διαβάζω λιγα πραγματα απο μηχανολογία και ενα σωρό αλλά πραγματα .. Αδομητο κείμενο το ξέρω

λογο καποιον οικονομικων δυσχεριων απο τοτε που μας τρακαρανε την μηχανη πριν περιπου 8 χρονια δεν μπορουσαμε να παρουμε αλλη οχι τωρα ειναι καλυτερα αλλα τελος παντων ... πιστευω οτι επρεπε να μεγαλωσω λιγο εγω και να αρχισω λιγο λιγο να των πιεζω για να αρχισει να περνει μπρος μεχρι που εκανε φβ και μπηκε στην ομαδα ( χωρια απο τα περιοδικα που διαβαζε ) αυτο τον εφτασε στα ορια του και ετσι πηραν ολα τον δρομο τους


Ενα καρό πραγματα έχω να λέω αλλά μικρός είμαι έχω να μάθω πολλά παρα πολλά θα έλεγα ακόμη και πάλι ευχαριστώ



Δεν υπάρχουν σχόλια: