disable copy

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

The Pordutti Paradox

Με αφορμη και μονο κατι που διαβασα σημερα να κανω μια παρατηρηση. Επειδη χρονια διαβαζω φορουμ και φλωρουμ, βλεπω πολυ συχνα καποιον να λεει ''εμενα δε μ αρεσουν καθολου τα ον οφφ' πχ. η 'δε μ αρεσουν καθολου τα Pordutti''

Εκει υπαρχουν δυο αντιδρασεις. Η μια, η σωστη κατα τη γνωμη μου, ειναι νταξ καλα κανουν. Μην παρεις αμα δε σ' αρεσουν. Εγω το χω και το καραγουσταρω.

Η αλλη εχει ενδιαφερον. Η αλλη λεει 'δηλαδη ρε φιλε οσοι εχουν ον οφφ / πορντουτι ειναι μλκς / ασχετοι;''

Η δευτερη ειναι ενδιαφερουσα γιατι βλεπεις καποιον που οχι μονο δινει σημασια στη γνωμη του αλλου παραπανω απ οσο θα ηταν γονιμο, αλλα και αυτοπροσδιοριζεται απο το τι εχει, κι οχι απο το τι ειναι. Αν λοιπον το μηχανακι του θεωρειται απο καποιους μλκια, νιωθει ο ιδιος μλκς. Ουτε μπορω να φανταστω πως μπορει να ζει ετσι καποιος και να κρεμεται απο τη γνωμη καποιου εταιρου μλκ.
Σε μερικους ειναι πολυ δυσκολο το να διαχωρισουν οτι ο χαρακτηρας τους ειναι κατι πολυ διαφορετικο απ τα αποκτηματα τους, εκτος κι αν ο χαρακτηρας τους ΕΙΝΑΙ τα αποκτηματα τους. Οι μαρκετιστες κανουν παρτυ φυσικα.

Ετσι λοιπον ειναι αδυνατον σ' ενα τετοιο ανθρωπο να κριτικαρεις το αποκτημα και να μην το παρει προσωπικα. Για ενα υπαρκτο παραδειγμα, προσωπικα μισω τα σκουτερ. Τα σκουτερ. Οχι τους αναβατες τους. Αυτο θα ηταν παραλογο. Εχω εξαιρετικο φιλο, που οδηγει μονο σκουτερ, τα θεωρει τελεια, και ουδολως τον πειραζει που τα θεωρω μαλακια. Αντιστοιχα αυτος θεωρει τεραστια μαλακια το 1300 μου. Επισης δεν μου αρεσει ενα μαχαιρι κουζινας που εχει παρει, ενα σκουπακι και η τηλεοραση του, ενω σ' αυτον δεν αρεσει το σπιτι μου και οι αφισες που εχω βαλει. Παραδοξως ειμαστε καλοι φιλοι και δεν το θεωρουμε τεραστια ελλειψη σεβασμου ή κατι αλλο μεγαλοσχημο.


Δεν είστε ότι έχετε, είστε ότι είστε. Μην διαλέγετε να είστε η γνωμη των αλλων. Και πιο απλα; Ξεκολλατε, η ζωη ειναι πιο ομορφη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: