disable copy

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Biology

Μόλις πριν λίγο γύρισα από μικροβόλτα (microvolt) με το CB1300 που είχα και καιρό να το βγάλω και αντιλήφθηκα κάτι που δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει ποτέ σε σχετική βιβλιογραφία.

Για κάποιο λόγο όσο ανεβαίνουν τα κυβικά, τόσο πιο επιθετικά και βίαια γίνονται τα έντομα. Ενώ με το 185 οι σχέσεις μας είναι αγαστές, και το πολύ να με χτυπήσει πχ κανένα κουνουπάκι με 80, με το 1300 γίνεται της τρελής.

Εκεί που στην προηγούμενη με το XL185 έβλεπα μέχρι και πασχαλίτσες να ζουζουνίζουν με 40-50 στον επαρχιακό, στην τωρινή έφαγα κάτι γαμωμπάμπουρες στη μάπα που πηγαίνανε τουλάστιχον 220. Ειδικά στην ευθεία με το βενζινάδικο προς Άγιο Νικόλαο ξεσκιστήκανε.

Κάτι πρέπει να χουν ορμονικό ή δεν ξέρω τι, και όπου δουν κυβικά λυσσάνε. Καρατσεκαρισμένο. Με το BMW το K75 που είχα ήταν μια μέση κατάσταση. Σφύριζε το BMW, σφυρίζανε και τα έντομα, εντάξει, ψιλοκουλ.

Μόλις δε πήρα FZ1 και το είχα για ένα μήνα, ότι έντομο υπάρχει στην Κρήτη έπεφτε πάνω μου. Αυτοκτονικές πασχαλίτσες με 130, σφήκες καμικάζι με 160άρες σκαστές, μπάμπουρες με σκασμένη τετάρτη και να μου σκάνε στο κράνος στην αλλαγή πέμπτη, τσπτάνας!

Θα ενημερώσω σχετικά τα τμήματα βιολογίας των πανεπιστημίων και μόλις έχω απάντηση θα ενημερώσω.




2 σχόλια:

soter3gm είπε...

Που να πάρεις τη δικιά μου Νταλίκα χα χα χα

STAMY είπε...

Άσχετο αλλά μιας και μου το θύμισες, από καιρό θέλω να σου πω ότι καλά είναι να δοκιμάσεις ένα CB1000R. Εάν θυμάμαι καλά ο λόγος που δεν σ΄ άρεσε το FZ1 ήταν ότι ήταν 'άδειο' χαμηλά. Ε λοιπόν το CB1000R Honda είναι όλα τα καλά του CB1300 και του FZ1, γκαραντί, συν την πολύ πιο χαμηλή κατανάλωση που δεν διαθέτει κανένα από τα προαναφερθέντα. Με CB1300 έχω θητεία 40000 km σε τέσσερα χρόνια ενώ με FZ1 800 km σε μια ΄βδομάδα. Το CB1000R το έχω 17 μήνες και τό ΄χω κάνει περίπου 8000 km. Φιλικά. Και Χρόνια Πολλά.