Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Power it up

Μήνυμα που πήρα από το μικρό μας φίλο Βασίλη και δημοσιεύω αυτούσιο. Ξανά, οτιδήποτε τεχνικό θα μπαίνει με tag 'how to' ωστε να βρισκετε ευκολα οτι εχει γραφτει.

Here goes.

Mπαταρία ιόντων λιθίου

We’re trying out a new range of Lithium Ion batteries. An adaption from remote control vehicles batteries these are super small weighing in at 300 odd grams and measure in at a mere 106 x 28x 72mm. This particular 4 cell has just enough juice to turn over the GB400 on electric start, but opens up heaps of room to store other electrics etc.
Previously I have been running the bike with no battery, however tends to get voltage drop in the headlights etc when on the throttle. This seems to be a great solution. I’ll test it out for a few weeks and report back shortly!


Tech specs:
Nominal Capacity: 2300mAh
Nominal Voltage: 13.2V
Element/Cell: A123 26650 cells
Configurations: 4S1P
Dimensions (mm): 106*28*72mm
Fully-charged pack voltage: 14.6V (3.65V per cell)
Recommended cut-off voltage: 10V (2.5V per cell)
Minimum voltage: 8V (2V per cell)
Continuous Discharge (C): 30C
Burst Discharge (C): 60C
Maximum Charge Rate (C): 4.3C
Discharge Plug Type: Anderson Type Connector
Power Cord Gauge: 8 or 10AWG
Weight: 389g
Package: Shrinkable PVC
Chemistry: LiFePO4 Nano-phosphate
Applications: Motorcycle start battery, starter battery
Cable Length with red quick disconnector 50A: 8cm 10awg silicone cables out of battery including the connector.

Δηλαδή από αυτό


Πάμε σε αυτό.



8 σχόλια:

Σταυρος είπε...

ωωωπα ωπα, αραξε. Σε ενα τεστ του Μοτο ο Γκλαβας δοκιμαζε ενα enduro με τετοια μπαταρια. Αν θυμαμαι καλα τις παραγει καποιος εδω στην Ελλαδα. Backys νομιζω(?) αν δε κανω λαθος...

ΛΥΚΟΣ είπε...

Στο τεστ ενος Gas-Gas νομιζω έγραφε κάτι, θα τον ρωτήσω.

Ωασσιλις είπε...

Σωστότατο!

http://www.youtube.com/watch?v=gvf6RPt43HY

Επίσης να πω εδώ ότι το "ενοχλητικό" τρεμόπαιγμα των φώτων όταν λειτουργεί το μηχανάκι χωρίς μπαταρία λύνεται με εγκατάσταση ενός πυκνωτή στην θέση της μπαταρίας. Αυτή είναι και μια λύση που επιλέγουν αρκετοί διότι ένας πυκνωτής κρύβεται εύκολα και ορισμένες φορές και καλαίσθητα.
Ακόμα δε και αν εκφορτιστεί, με 2-3 μανιβελιές ξαναφορτίζει.

Μόνος κίνδυνος (σοβαρός) είναι ότι αν το μοτέρ δεν λειτουργεί ΔΕΝ έχεις φώτα που σημαίνει ότι αν σε αφήσει βράδυ είναι ζόρικα τα πράγματα.

Ωασσιλις είπε...

Εδώ αναλυτικότερα για τον Backy
https://el-gr.facebook.com/BackysPowerCells

Ωασσιλις είπε...

Μου έρχονται ένα-ένα: Ο Beckys νομίζω θα μπορούσε να επωφεληθεί απο την πρακτικότητα ενός κονέκτορ για την μπαταρία, σαν αυτόν της φωτογραφίας. Βάζεις βγάζεις χωρίς βίδες - παξιμάδια - κριτσινοκούλουρα. Ίζυ.

Ωασσιλις είπε...

Άκυρο το σχόλιο για τον κονέκτορα. Έχει ήδη ο άθρωπος σιγά μην περίμενε εμένα. Ευτυχώς υπάρχει και το κόμεντ μοντερέησον και δε θα γίνω ρεζίλι, θα το κόψει η επιτροπή. Black tape please.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Αν ειχες παλιολουδδιτη facebook θα εβλεπες οτι μιλαμε ηδη με τον backy και μας τα εχει εξηγησει ολα, αλλα που...

Ωασσιλις είπε...

Ευχαριστώ που δεν με άφησες να γίνω Ρόμπα-ξ. Επίσης ξέρω πολλά, τα περισσότερα εκ των οποίων άχρηστα, αλλά ο λουδδίτης δεν ξέρω τι είναι..