disable copy

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Bike Porn

Τίτλος του φίλου μου του Μιχαήλου. Αν μου λέγανε θα χεις ένα μηχανάκι. Ένα. Για πάντα. Αυτό θα ναι. Ε, τότε θέλω αυτό. Τέλος. 

Τις φωτό και τα specs τα βουτάω από το BikeEXIF. Πάρτε τα ανήλικα μακριά από τις οθόνες. Οι φωτογραφίες είναι σκληρό μοτοσυκλετιστικό πορνό. 



Το μηχανάκι φτιάχτηκε από την Racefit, εταιρία που φτιάχνει εκπληκτικές εξατμίσεις titanium και carbon στο Derbyshire, μια απο τις περιοχες με τους περισσοτερους μπατσους ανα τετραγωνικο...



Το μηχανάκι όπως καταλαβαίνετε γδύθηκε τελείως.... και ξαναφτιάχτηκε...


Το πλαίσιο είναι διπλό αλουμινένιο Το πιρούνι είναι πληρως ρυθμιζόμενο Marzocchi RAC 50, και τα πίσω είναι WP Stereo Spin Fusions. Οι τροχοι ειναι Βρετανικοί  Dymag H. 16″αρη τροχό μπροστά και 17″άρη πίσω, με μπροστινούς δίσκους 320mm Spondon. Οι δαγκάνες είναι AP Lockheed radial και το master cylinder είναι Brembo προδιαγραφών MotoGP από μια ομάδα που έχει αποσυρθεί.


Κωλοφάναρο GSX-R1000, σέλα Steve Adams, όργανα Stack. Τα πάντα μπήκαν με σκοπό να μην αλλάξουν το χαρακτήρα του Ζ, γι' αυτό και το βάψιμο είναι μια deluxe έκδοση του αρχικού root beer στυλ. Χρησιμοποιήθηκαν βαφές House of Kolor.

Το μοτερ.... Το μοτέρ ξαναφτιάχτηκε με πιστόνια Wiseco, εκκεντροφόρους Kent και πολύ δουλειά...  Τα καρμπυρατέρ είναι 32mm Mikuni TMRs, ενώ η εξάτμιση είναι τιτανίου με τελικό Racefit Legend.



Η Racefit πουλάει τελικά γύρω στις  £400, ενώ μπορεί να βρεθεί εξάτμιση και με £150. Μια full Ti Legend, κατά παραγγελία πάει στις £1500,  ενώ ένα κομπλέ Ζ με πλαίσιο Spondon στοιχίζει γύρω στις £15-20,000, αναλόγως τα specs. Aν το κάνεις με κάτι σαν GSX1100 ET ή  EFE και κρατήσεις τον αρχικό σκελετό με ενισχύσεις η τιμή πέφτει στις  £10,000.


Αναλυτικά τα specs και άλλα στοιχεία τα βρίσκετε εδώ BikeEXIF Z1 όπου θα βρείτε και άλλα λινκς για τις εξατμίσεις και τα ρέστα... 

Και ναι, αυτό, ΑΥΤΟ είναι η ονείρωξη. Δεν θέλω πιστάδικες πολυεστερικές υστερικές, δε θέλω 500 κιλά πλαστικά ον-οφφ 1600 κυβικά, δε θέλω τουριστικές μπαλότσες, δε θέλω drive-by-wire, δέ θελω σκούτερ-πολυθρόνες, δε θέλω τίποτα. 

Αυτό το Ζ θέλω.

ΤΣΟΝΤΑ.




10 σχόλια:

soz είπε...

αμάν ρε λύκε...

άσε μας να δουλέψουμε με καθαρό μυαλό...

πουρνό-πουρνό, πορνό;;;

Αόρατος είπε...

Παλιοπορνόγερε ουου ρε ουου ρε,,,,,εκμαυλιστή της νεολαίας......

Ανώνυμος είπε...

Ισα ρε νεολέρα... εμενα περιμενες να σε εκμαυλισω!

Λυκος

Χ είπε...

Εκπληκτικό...

Χρήστος (ο Monzas) είπε...

γαμάτο!! αλλά το αλουμινένιο πλαίσιο που το είδες wolfie; δε θα του πήγαινε πάντως..

Ανώνυμος είπε...

Απ' το σαιτ τους:

'The bike’s chassis is a big-tube Spondon aluminium duplex with a tubular, twin shock swingarm.'

Λυκος

Χρήστος (ο Monzas) είπε...

φτιάξανε αλουμινένιο να μοιάζει με παλιό-σιδερένιο; έχω μείνει μαλάκας!!
respect!!

Ανώνυμος είπε...

Nαι ρε φιλε!!! Ειναι ΦΕΥΓΑ τελειως! Δηλαδη ΑΥΤΟ το μοτερ με αλουμινενιο και 16/17 τροχους.... μ αυτα τα φρενα... hell on earth!!!!!!

Λυκος

Κωστακης Χρηστος είπε...

Κατι τετοια βλεπω και βριζω την τυχη να εχω ενα μηχανακι (βαση ) για τετοια δουλεια ,αλλα τιποτε αλλο..
Γμ την κριση μου Γμ !!!

:κλαμα:

Αλέξης είπε...

Διαβάζω 'The bike’s chassis is a big-tube Spondon aluminium duplex with a tubular, twin shock swingarm.' αλλά αντί για Spondon ο εγκέφαλος καταγράφει Spandex.Τώρα, με προδιέθεσε ο τίτλος του ποστ ή πραγματικά έχουμε πρόβλημα...