Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012

FΑK

και ναι, σκεφτηκα πολυ πριν βάλω τον τίτλο. Δεν ξερω αν θα περασει η @#$νομοθεσια τους αυτη τη φορα. Μαλλον οχι. Με ενοχλει μονο και σα προθεση. 

Θαυμάστε. Εψαξα αρκετα για να το βρω γιατι δεν εχει κυκλοφορησει πολυ.


To Μotorcycle Action Group (MAG) κάνει προσπάθειες για να το σταματήσει κι απ οτι διαβαζω οι ελπιδες του ειναι οτι επειδη ο Καμερον αντιδρα σε οτιδηποτε ευρωπαικο θα το σταματησει στην Αγγλια. Rest of Europe?

Και για οσους δεν καταλαβαν εξηγω συνοπτικα.

Δεν θα μπορειτε να βαζετε 'custom' εξαρτηματα στις μοτοσυκλετες ή να τις τροποποιείτε με οποιοδήποτε τρόπο ακομα και με ανταλλακτικα που ειναι 'safe and approved'. 

Φυσικά η παράνοια δε σταματάει εδώ. Έχει κι άλλα - που δεν ξέρω κατά πόσο θα προσπαθήσουν να περάσουν όπως το να απαγορεύεται η διήθηση στην κυκλοφορία ή να μην επιτρέπεται σε μοτοσυκλέτες πάνω από 7 ετών να μπαίνουν σε 'urban areas'. 

Σχόλια που διάβασα σε φόρουμ, γιατί μπήκα και σε αυτοκινητιστικά φορουμ και σε διάφορα να δω τι παιζει. 

Βαζω ενα που μ αρεσε.

'If I could have my way I would ban bikes altogether'.

Υπογράψτε petition ή μην υπογράψετε petition. Κρατήστε εύκαιρο ένα πριονάκι όμως κι ένα καλό σετ εργαλεία. Πότε αφήσαμε να περάσει το δικό τους για να περάσει και τώρα;



3 σχόλια:

Χ είπε...

Προλαβαίνω να μετασκευάσω μπουριά σόμπας σε τελικά όσο είναι καιρός...

Χρήστος (ο Monzas) είπε...

"You must be a British citizen or normally live in the UK to create or sign e-petitions.
Address
Address must be completed."

γκρρρρ!!

Ανώνυμος είπε...

αυτό το εχω δει κάνα δίμηνο τωρα και εγω, αλλά δεν βρίσκω άκρη στην Κύπρο. πρέπει επίσημα με τη ΛΕΜΟΤ να κινηθούμε ειδάλλως την κάτσαμε την βάρκα με τους παπάρες που βγάζουν τους νόμους στην Ευρώπη
.