Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Λοιπόν....

θέλω να θυμάστε ότι το ακούσατε πρώτη φορά εδώ.... 

straight from the wulf's mouth, γιατι δεν κυκλοφορει και πολυ. 

Η Yamaha πάντα ειχε ΤΗΝ παράδοση στα δίχρονα, σε αντιθεση με τη Χονδα που...δεν. Γι' αυτο και στην γκάμα της είχε πάντα δίχρονα που πουλούσαν σαν τρελά. Και ηταν θεμα χρόνου να μην την σταματησει το Euro 3...

Λοιπον για σκεφτειτε πως θα σας φαινοταν να αγοραζατε αρχές του 2013 ενα διχρονακι, για την πολη και για μικρες εκδρομες - δε μιλαμε για σκουτερ, προς θεου... Μιλαμε για ενα ον-οφφάκι, με δισκοφρενο, με 200cc, με 32 αλογάκια (και ζωηρά γιατί ειναι και δίχρονα...), υγροψυκτο φυσικα, που θα μπορει να κανει μικρες εκδρομουλες, που θα γαζωνει στον επαρχιακο και που σε χωμα θα περναει απο πανω απ το πλαι κι απ οπου θελει ολες τις συγχρονες μπαλοτσες..... Bαρος; Ποιο βαρος; Μιλαμε για κατω απο 100 κιλα.....

Στην πολη φυσικα θα ειναι τζετ, δεν το συζηταμε. Τωρα να σας πω και τιμη να γουσταρετε γιατι τα ψαχνω ολα; 
2,500 χιλιαρικα περιπου. 

Not bad eh?

Κι επειδη ειμαι και πολυ γάτα λύκος έχω και spy shots.... 

Ψηθείτε... 


Nα θυμαστε οτι τα specs ειναι οτι σας ειπα... Δεν κλεβω....

11 σχόλια:

tsalis2 είπε...

Δηλαδη να δωσω το ΚΤΜ???

Iron butt είπε...

περασμενα μεγαλεια...διηγωντας τα να κλαις...

ΛΥΚΟΣ είπε...

Eτσι... Και μιλαμε για το 84...

το ΟΓΔΟΝΤΑΤΕΣΣΕΡΑ....

Και σημερα εχουμε κροστουρερ και κροσντρεσερ γαμω το χαλι τους...

Βασίλης Καραχάλιος είπε...

Αυτό το είχα οδηγήσει, δυστυχία ήταν και τότε. Πολύ μαλακό, δύναμη μόνο κάπου πολύ ψηλά, βασάνι στο χώμα, λίγο καλύτερο στην άσφαλτο. Ας έδειχνες τουλάχιστον το επόμενο μοντέλο, ήταν πολύ καλύτερο. Και δεν κατάλαβα... όταν υπάρχουν αξιοπρεπέστατα TDR με ένα χιλιάρικο, γιατί να βασανίζεσαι με το κλαστηράκι; ΜΗΝ παραμυθιάζεσαι ότι "παλιά ήταν καλά". Εμείς ήμασταν διαφορετικοί!

Ανώνυμος είπε...

To ΤDR ήταν η αλλη επιλογη, αλλα ειπα να παω στην απλοτητα... simple is beautiful

Αφου ΞΕΡΕΙΣ τωρα τι ζορι τραβαω αυτες ΤΣΗ μερες, ασε να το απολαφσω...

Λυκος

salingaros είπε...

αμα συνεχισεις... ετσι θα σου στειλω τον ακατανομαστω υποψυφιο βουλευτη που χαστουκησε την υποψυφια βουλευτινα να σε κανει ΝΤΑ!

...αμαν βρε ανθρωπε ...σαταμτα να τσικγλας και να ξυνεις απωθημενα και πλυγες..

απειρες μα απειρες φορες το εχω σκεφτη..οχι για το συγκεκριμενο μηχανακι...αλλα αν θες κατα κει θα πρωτιμουσα το 125...

αλλα εφοσων μειλαμε για την κατηγορια Αα....γιατι εκεινη υπαρχει στο μυαλο μου...κατα εμε και η ΑΑ'!!!

το δλδ οκ αναφερεις μικρα διχρωνατου τοτε...αλλα πως να φρεναρω το μυαλο...που ξεκινα και ρυχνει πεφταστερια βροχη???

δεν πειανουν και τα χερια-μανταλακια ...αλλιως θα τσιμπυσα ενα να το φτιαχνα μονος μου..

κατηγορια Αα...ΚΜΧ TSR DT
κατηγορια ΑΑ' KDXsr(p@n@gitsa μου!!) RMX(πριπερρρρρ γιορ σελφ!!)
και WR(ενα προξενιο που τελικα δεν κρατησε...γιαυτο και τα αποθημενα)...α και φυσικα CRM...
...
....οριστε το επαθα το κοκομπλοκο...
τωρα μουρχωντε ντακουνια τελικα μικρες μανιβελιτσες υπερωχες μυρωδιες....αχ...αχ....
ασε μας ησυχους βρε...

υ.γ)ολα ηταν υπερωχα και πυθανων σημερα να διαλεγα το kdx ή rmx...διαφωνω ως το οτι η yamaha ηταν καλλητερη..συμφωνω ομως οτι παντα η yamaha ηταν παντα ενα κλικ μπροστα σε ντιζαηνο-σχεδιο....αυτο το wr οσα χρονια και αν περασουν θα ειναι πανεμορφο μηχανακι!!

Ανώνυμος είπε...

φιλαρακι ακριβο δεν ειναι? δε λεω εχει κανει απειρα χλμ κ ακομα το'χουμε στην οικογενεια κ το σερβις το κανουμε μεις,ουτε μαστορια ουτε τπτ, αλλα 2500?
''OVELIX''

Ανώνυμος είπε...

Λεμε για μια μεση τιμη του να το παρεις σε καλη κατασταση και να το κανεις πενα.... Με λαστιχακια, κομπλε, καινουριο...

Λυκος

Ανώνυμος είπε...

Μας δουλεύεις ρε Λυκόπουλο? Φαντάσου εμάς τους δύο πάνω στο κακόμοιρο να ανεβαίνουμε καμιάν ανηφόρα....ή ακόμα χειρότερα, να ξεκινάμε σε καμιάν ανηφόρα.....βασανιστήριο..

Βασίλης

Ανώνυμος είπε...

@Bασιλης:

Ελα ρε, εσυ θα το πας για trial

Λυκος

Ανώνυμος είπε...

με κανα χιλιαρικο βρισκεις πολλα τετοια σε καλη κατασταση