Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Little shop of horrors

Πρώτη καλή βόλτα στον επαρχιακό.

Καλή καλή όμως. 

Παράμετροι:

-Το παω μεχρι 6-7,000 σαλ max μεχρι να ξαναρυθμισω βαλβιδες
- Φρενα χαχα
- Τα λαστιχα αν τα πιασω με το χερι κοβω κομματι. Ανετα. Αν και φευγει και μονο του. Κειμηλια.

Ειχα φουλαρει και βενζινα. Αμε.

Το επαιξα και κιμπάρης στο βετζινά.

Οχι τιποτα αλλο αλλα ο κερατας οποτε παω με το 1300 και του βαλω κανα 20ρικο κοιταει το βαραθρο μεσα απ την ταπα και κανει ενα 'μπα.... πφφφφ... τι να καταλαβει.' 

Τωρα του την ειχα στησει:

'Βάλε ενα τάληρο'
'Δεν το παιρνει. Τέσσερα πηρε.'
'Δε μπειράζει παίρνω τα ρέστα καραμέλεςςςςς'

Την αλλη φορα του την εχω στημενη. Πενηνταρικο. Στεγνα.'Βαλε ΟΣΟ παρει.'


Παω λοιπον επαρχιακο νταλα ηλιο. Στο πηγαινε ειναι ψιλοανηφορα και οσο να ναι αμα εχεις συνηθισει τα αλογα του γκοτζιλα.... Ομως μ αρεσε, γκαζι δεν κλεινεις πουθενα προφανως κτλ κτλ. Κι αρχιζει η κατηφορα στο γυρισμο.

Ω ρε μανα.

H κατηφόρα.




Τα σημάδια για τα φρένα τα θυμόμουνα. Οτι δεν είχα φρένα δε θυμόμουνα. 

Βρηκα μια σειρα αυτοκινητα και πρεπει να περασα το πρωτο αριστερα, το δευτερο απο κατω, το τριτο απ τ' αμπελια, το τεταρτο πηδώντας απο ενα δεντρο και γκελαροντας σε κατι σαμαρακια. Και μετα ειχε στροφη. Ω ναι. 


 Eβγαλα ποδια, γονατα, αγκωνες, αυτια. Επειδη εχω συνηθισει οτι για να 'βγω' απο το 1300 πρεπει να ανέβω στον ημιωροφο, να περασω τριτη πορτα, μετα αριστερα και βγαινεις. Στο 185 με το που κανεις την κινηση εισαι αλλου κι αλλου. Kαι με το που θα κανεις πως βγαινεις μπαινουν στο παιχνιδι και οι αναρτησεις. Ω ναι. Οι αναρτήσεις.




Στο τελος το παιρνεις αποφαση. Με τελειωμενες αναρτησεις λαστιχα φρενα , τα παντα ολα, σταθερο γκαζι 70-80 και πετας ποδια σαν τη σαρανταποδαρουσα σε καθε στροφη. Απο τοτε που μου χε φυγει το τιμονι απ το ποδηλατο ειχα να περασω ετσι! ΠΩΡΩΘΗΚΑ. ΤΕΛΕΙΩΣ. ΠΕΡΑΣΑ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΑ!!! 

Αλλα ενταξει ειπαμε, θα το χω για μες στην πολη. Το πολυ πολυ να του βαλω ενα κυλινδροπιστονο. Και λαστιχα καινουρια. Κι ενα δισκοφρενακι μπροστα. Κι αν βαλω πιστονι απο GPz900 πάει στα 220 κυβικα. Κι ενα καρμπ 27-30, αυτο που εχει πρεπει να ναι 23αρι οπως το κοβω. Και αλλο γραναζωμα. Και μια αλυσιδα καινουρια. Και γαζες και Μπεταντιν.

The empire strikes back



4 σχόλια:

Κωστακης Χρηστος είπε...

Ωχ ωχ!! Αρχισανε οι κακες σκεψεις!!
Δισκοφρενα ,220cc ,καρμπ!!!
Πωρωση λεμε!!!!

Rygar είπε...

Μλκ! Από την υπερβολική ταχύτητα κάηκε η πινακίδα! Η μηπως είναι στραβιά η εξάτμιση και βαράει πανω της; Και μια και είπα για εξάτμιση, έτσι όπως φαίνεται στη φωτό μοιάζει με κοντόκανη επαναληπτική καραμπίνα :-)))

ΛΥΚΟΣ είπε...

Rygar έχεις ακουσει πως βαραει...

Ειναι ΜΑΓΕΙΑ φιλε αυτο το στακατο!

Ανώνυμος είπε...

Ήχοι... και εικόνες...

Το διαβάζεις και το ζεις...

;=)


Evita Free Rider