disable copy

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

BMW1200 vs KLR650

και πάρτε το σαν συνέχεια του προηγούμενου αν θέλετε άρθρου.

Διάβασα σε μερικά σάιτ, από ιδιώτες που οργανώνουν adventure tours (θα ποστάρω σχετικά λινκ αλλά είναι Πρωτοχρονιά και βαριέμαι να ψάχνω) για συγκρίσεις μεταξύ του 1200 τζιες και του KLR650 - του καινούριου πάντα, μην ακούσω πάλι για αρχαιολατρείες...

Και οι οποίοι προτείνουν για όποιον θέλει off-road εξερευνήσεις και dual sport το 650 για πάρα πολλούς λόγους. Πρώτο και καλυτερο η τιμή.

Ενα 650KLR κάνει κάτω από τα μισά λεφτά του 1200GS. Με τα λεφτα που θα εδινες στο τζιες μπορεις να παρεις το 650 και να σου μεινουν και αρκετα να γυρισεις τον κοσμο, ΑΝ ο στοχος σου ειναι αυτος. Αυτος δεν ειναι ο στοχος του τζιες ή κανω λαθος;

Δευτερον off-road το Καβασάκι είναι σαφώς καλύτερο. Ειναι πιο ελαφρυ, και το σηκώνεις εύκολα από πτώση. Καίει ότι βενζίνα και να του βάλεις χωρίς πρόβλημα και ως ένα απλό μονοκύλινδρο μπορεί να επισκευαστεί και στο τελευταίο κωλοχώρι από κάποιον που φτιάχνει παπιά.

Στην άσφαλτο έχει αρκετά αλογάκια για να σε ταξιδέψει όπου θέλεις...

Πάρτε και μερικές αναφορές

''The GS Adventure is a brilliant motorcycle no doubt about it, but the tragedy in this message is that this person feels the need to put off his trip to Africa until he has saved up nearly $20,000 for a bike, and then start saving money for a trip.
If you seriously want to ride Africa, or Central America, or just commute from home to work don’t slave away until you can afford a BMW.  The Kawasaki KLR650 is there to make your dreams come true, it is a tough, reliable motorcycle with a starting price around $5,000.
For me adventure motorcycling is about freedom.  Spending $20,000 on a motorcycle, going into debt, postponing an epic journey for years makes you a slave to the motorcycle (slavery is the opposite of freedom dummies).''

http://half-throttle.com/post/1659341405/kawasaki-klr650-vs-bmw-r1200gs

Αλλο ένα

'
Why a KLR 650?

                Because instead of buying a BMW 1200 GS Adventure with panniers out the door for $20,000, and having it sit in the garage because you have no money left or a KTM as well, which I've seen have a tendency of having lots of issues. For the same price you buy a used KLR 650, deck it out with anything you want, and you’ll have enough left over to fund an entire Latin America trip for the next 8 months and then some! And you won't be sweating the nights you have to leave your machine outside worrying about loosing $20,000 instead of $3500 or won' t be too touchy when the drunk guy comes over at 3 in the morning and accidentally knocks over your beautiful bike.

Not to mention that if you plan to do some trail and off road driving, you will suffer from such a heavy bike like the BMW. Don’t get me wrong, you’ll be super comfortable on the highway with your cruise control, nice seat and optional handle bar warmers, but are you looking for a luxury sedan to drive only paved roads or an adventure where you see an interesting dirt road leading into the some of the most beautiful scenery you’ve ever seen?




 
And most importantly if you want to save hundreds of hours driving, a KLR with Cascades Panniers will allow you to just barely be narrow enough to squeeze through endless amounts of traffic and accidents, believe me when I say one of the biggest benefits to this set up is that fact that you can cut through traffic along with locals on their 125cc bikes. A BMW with Tortech panniers or the Teton panniers from happy trails will leave you behind big trucks and buses eating fumes all day''

http://www.expeditionsouth.com/p/klr-modifications-upgrades-ideas.html  

Ο τυπος έχει βάλει και ωραία βιντεάκια, και μιλάμε για τύπους που τα έχουν ταξιδέψει αυτά τα μηχανάκια, δε μιλάμε για κριτική του καναπέ. 

Τωρα σκεφτείτε το ύφος μελλοντικού ιδιοκτήτη GS όταν του πείτε να σκεφτεί ως εναλλακτική το KLR650 του 2013. Θα σε σκεφτεί ως τουλάχιστον γραφικό τρελό, χαλαρά. Γιατί το KLR μπορεί να μην του σκίσει την τσέπη, μπορεί να καίει λιγότερο, μπορεί να πηγαίνει παντού, αλλά δεν κάνει τη δουλειά που θέλει ο άλλος... κι αυτή η δουλειά ΔΕΝ αφορά ούτε οff-road ούτε άσφαλτο, γιατί και σε περισσότερη χρήση ασφάλτου πάλι μπαίνουν κι άλλες επιλογές. 

Κι εκεί που πάνε το 95% των GS στη διάρκεια του βίου τους πάει άνετα κι ένα Fazer το παλιό το φτηνό.... savvy?
 



Και οι λόγοι που κανείς δεν παίρνει KLR αλλά πολλοί κάνουν το σκατό τους παξιμάδι και τον πρωκτό τους φούρναρη για το GS είναι αυτό που πάει για μένα στραβά με τη μοτοσυκλέτα. Ούτε ο αναβάτης μου φταίει, ούτε το GS, ούτε είμαι ο πάπας να πω ποιος ειναι μηχανόβιος και ποιος όχι. Απλά μην ακούσω πάλι για τον ένα τύπο που πήγε με το GS στην ανταρκτική, μιλάμε για 

Π Λ Ε Ι Ο Ψ Η Φ Ι Ε Σ.

Προφανώς ο αναβάτης ορίζει τη μοτό, αλλά μιλάμε για

Π Λ Ε Ι Ο Ψ Η Φ Ι Ε Σ.

Γούστο του καπέλλο του και καμπουλίκι του. 

Opinions are like assholes, then this one is mine.  Savvy που έλεγε κι ο πειρατής;




5 σχόλια:

Κωστακης Χρηστος είπε...

Ετσι ειναι! Οι περισσοτεροι (οχι ολοι) το παιρνουν μονο και μονο για "μουρη" Και τιποτε αλλο. Και αυτοι ειναι που εχουν και το υφος των χιλιων καρδιναλιων ,και φυσικα δεν βαζουν κρανος με τιποτα μην τυχει και κρυψει την ταυτοτητα τους απο το κοινο που τους θαυμαζει !!!!
Και φυσικα δεν εχω τιποτα με το μηχανακι!! Αλλα λογω αυτων (των "πουλ μουρ" style ) που τα οδηγανε δεν θελω ουτε να τα βλεπω!! Αντιπροσωπευει τον κιτς-μαιμου νεοπλουτισμο που ειχαμε τα τελευταια χρονια και ειναι και ενας λογος απο τους πολλους που καταληξαμε στο τωρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Το κοινό της μοτο αλλαξε...η μοτο εγινε ενα πραγμα σαν τα τατουάζ. .ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ....

Ανώνυμος είπε...

Επειδή έχω και GS και KLR650 θα συμφωνήσω απόλυτα με το άρθρο.
Αλλά ορισμένοι βγάζετε εύκολα συμπεράσματα για τους κατόχους GS.
Υποθέτω ότι συχνάζετε μόνο στα βόρεια προάστια...

ΛΥΚΟΣ είπε...

Επειδη η γνωμη σου ως κατοχος και των 2 μετράει παραπάνω, οτιδήποτε άλλο που έχει δει θα βοηθούσε πολύ!

Thanks για το σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό το μπλογκ...Αληθινό...
Πριν μερικά χρόνια, Κρήτη, μεσημέρι με λιοπύρι, ο δρόμος τελειώνει, ξεκινά κροκάλα κατάλληλη μόνο για τζιπ με 56αρηδες τροχούς...ας πούμε για κάτι τέτοιο http://justacarguy.blogspot.gr/2010/11/tough-truck-challenge-jeep-of-matt.html
Ποιος προχωρά σε αυτό το (δεν το λες και) δρόμο με 9 μποφορ αέρα που σε σήκωνε και έφτιανε μια ωραιότατη αμοθύελλα;
Bmw1200gs; όχι
Τουμπανοτζιπ με χεράτο οδηγό; όχι
Ένα ktm που πήγαινε αξιοπρεπώς...και...ένα παπί δικάβαλο, με 20 κιλά πράγματα φορτωμένο μπρος πίσω...Το ότι αυτό το μαθαίνετε σημαίνει ότι το παπί κατάφερε και γύρισε κιόλας..
Το ταξίδι θέλει λύσσα να δεις, να χορτάσεις και να φτάσεις...Πάντα τέτοια...